De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:06 uur
Ik heb meerdere studie verenigingen bezocht en ze waren of te goed en te rijk of simpel en primitief.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:12 uur
Er is wel een heel groot verschil tussen studenten verenigingen en studie verenigingen hoor...
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:21 uur
Robbie Keane schreef:
Ik heb meerdere studie verenigingen bezocht en ze waren of te goed en te rijk of simpel en primitief.
De gemiddelde corpsbal haalt meer lol uit het leven dan de gemiddelde vleermuis denk ik.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:21 uur
O ja shiiiiiit ik dacht al ik haal wat door de war.
Studie verenigingen zijn tof
korting op je boeken en shit 
Studie verenigingen zijn tof
korting op je boeken en shit 
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:22 uur
guitarwally schreef:
Er is wel een heel groot verschil tussen studenten verenigingen en studie verenigingen hoor...
Precies. Studentenverenigingen hebben lekkere wijven en bier.
Studieverenigingen hebben... ehm.. wifi...
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:24 uur
Teunnis schreef:
Dizkartes in Groningen.
Dizkartes in Groningen.
Lol, daar ben ik nog wel eens geweest, al weet ik er niet zo veel meer van...
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:24 uur
0
geplaatst: 10 mei 2011, 14:30 uur
Kos schreef:
Dizkartes, muhaha, dat is een vereniging voor mensen die niet bij echte verenigingen durven .:P
Dizkartes, muhaha, dat is een vereniging voor mensen die niet bij echte verenigingen durven .:P
Klopt

Kos schreef:
Overigens is die gast rechtsboven pas echt een baas.
Overigens is die gast rechtsboven pas echt een baas.
Klopt ook

Robbie Keane schreef:
Dat mensen sowieso nog bij studenten verenigingen durven, ik vind het maar een trieste bedoeling... zeer primitief en misplaatst in de Nederlandse universiteit cultuur.
Geforceerd leuk doen
Dat mensen sowieso nog bij studenten verenigingen durven, ik vind het maar een trieste bedoeling... zeer primitief en misplaatst in de Nederlandse universiteit cultuur.
Geforceerd leuk doen
Ach, het is voor mij niet heel veel meer dan nieuwe vrienden te leren kennen en goedkoop te zuipen. Is daar, op het feit dat alcohol de hersencellen aantast, wat mis mee? Een studentenvereniging is ook handig om een mooie kamer te kunnen krijgen, bedrijven zijn vaak blij wanneer een studentenvereniging op je CV staat (mits je er actief bent in commissies e.d.) en je verbreedt je netwerk er mee. Maar het is inderdaad in de basis redelijk primitief.
0
geplaatst: 11 mei 2011, 16:39 uur
guitarwally schreef:
Wat dacht je van het verschil tussen studenten vereniging en studentenvereniging?
0
geplaatst: 12 mei 2011, 12:29 uur
Slowgaze schreef:
Wat dacht je van het verschil tussen studenten vereniging en studentenvereniging?
(quote)
Ik denk hetzelfde verschil als tussen mijn Nederlands lessen en die van jouw...
0
geplaatst: 12 mei 2011, 12:32 uur
guitarwally schreef:
'Daarnaast het verschil tussen 'jouw Nederlands' en 'het Nederlands van jou' (quote)

0
geplaatst: 12 mei 2011, 12:43 uur
Maandag een Nederlands examen. Ik zal jullie wel laten horen hoe het ging.
Ps: Dit bericht is speciaal voor jullie meerdere malen gecontroleerd op spelfouten.
Ps: Dit bericht is speciaal voor jullie meerdere malen gecontroleerd op spelfouten.
0
geplaatst: 12 mei 2011, 13:38 uur
0
geplaatst: 12 mei 2011, 15:20 uur
guitarwally schreef:
Maandag een Nederlands examen.
Maandag een Nederlands examen.
Gelukkig niet in het Russisch - dat maakt het toch wat lastiger.
0
geplaatst: 12 mei 2011, 17:56 uur
guitarwally schreef:
Ik zou het maar nog een keer doen.Ps: Dit bericht is speciaal voor jullie meerdere malen gecontroleerd op spelfouten.
0
geplaatst: 12 mei 2011, 18:42 uur
guitarwally schreef:
Syntactische fouten heb je daarmee niet vermeden: een examen Nederlands (= zelfstandig naamwoord) - tenzij je uiteraard bedoelt, een Nederlands examen (= bijvoegelijk naamwoord + taal van het examen) in bijv. Geschiedenis (= geëxamineerde materie).
Desalniettemin: succes!
0
geplaatst: 12 mei 2011, 19:55 uur
Zo, daar draait Mju het laatste beetje zelfvertrouwen van Gitarenwally de nek om. 
Succes!

Succes!
0
geplaatst: 12 mei 2011, 20:28 uur
Gallow schreef:
Doetie gewoon even snel
Doetie gewoon even snel
Ik had die foto nog een tijdje liggen. Wist niet of ik hem zou plaatsen omdat ik er niet heel helder op sta, maar soit, dit was een noodgeval hè.

Ter completisme: Maarten met Katía, die in het voorprogramma stond. Leuke meid trouwens.

0
Misterfool
geplaatst: 12 mei 2011, 20:34 uur
Een beetje slechte foto Maarten: je lijkt hier(door de optiek en omdat de dame in kwestie hurkt) haast 12 jaar oud.
0
geplaatst: 12 mei 2011, 20:46 uur
Valt mee, valt mee. Ik kijk er wel heel blij, heel vredig zelfs.
* denotes required fields.