De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 15 mei 2011, 12:51 uur
Ik had zelf een map van Ché in de vierde klas, maar dat kwam eigenlijk ook omdat ik al bekend stond om mijn communistische/marxistische sympathieën. Mocht ik nog aan een Rood Boekje kunnen komen, dan ga ik daar graag mee op de foto, Mju. Overigens werd Marsmans debuut "Verzen" in literaire kringen ook "Het Rode Boekje" genoemd, ironies gezien de politieke opvattingen waar Marsman zich destijds richting bewoog.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 13:09 uur
GrafGantz schreef:
Is het gebrek aan eten niet een van de grootste problemen van communistische regimes?
(quote)
Is het gebrek aan eten niet een van de grootste problemen van communistische regimes?
Bleef het daar nog maar bij, communisme betekend in de praktijk dus altijd een ramp voor de bevolking.
Wil er iemand nog op de foto in Noord Korea.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 13:13 uur
Dan zal ik nu maar voor wat non-politieke foto's zorgen:

De dame die op beide foto's links staat, gaat drie maanden naar Thailand, dus dit zijn de foto's na het Laatste Avondmaal, om het zo te noemen. We zijn nog een keertje met z'n drieën uit wezen eten om afscheid te nemen.

De dame die op beide foto's links staat, gaat drie maanden naar Thailand, dus dit zijn de foto's na het Laatste Avondmaal, om het zo te noemen. We zijn nog een keertje met z'n drieën uit wezen eten om afscheid te nemen.
0
geplaatst: 15 mei 2011, 13:32 uur
Ik wil net zeggen, achterlijk dit. Weet Eefje dat je ontrouw bent?
0
geplaatst: 15 mei 2011, 13:39 uur
Ik ben dan weer helemaal niet jaloers om al die foto's van Slowgaze 
Heeft Maarten trouwens ook vrienden (M)?

Heeft Maarten trouwens ook vrienden (M)?
0
ClassicRocker
geplaatst: 15 mei 2011, 18:01 uur
Slowgaze schreef:
Ik had zelf een map van Ché in de vierde klas, maar dat kwam eigenlijk ook omdat ik al bekend stond om mijn communistische/marxistische sympathieën. Mocht ik nog aan een Rood Boekje kunnen komen, dan ga ik daar graag mee op de foto, Mju. Overigens werd Marsmans debuut "Verzen" in literaire kringen ook "Het Rode Boekje" genoemd, ironies gezien de politieke opvattingen waar Marsman zich destijds richting bewoog.
Wat een idealistische kids hier. Toen ik op de middelbare school zat was ik alleen geïnteresseerd in vieze boekjes.
0
ClassicRocker
geplaatst: 15 mei 2011, 18:55 uur
Nee, het was maar gewoon VWO (Vagina Wetenschappelijk Onderwijs). 

0
geplaatst: 15 mei 2011, 19:39 uur
jasper1991 schreef:
Slowgaze heeft een vriendje
Slowgaze heeft een vriendje
Ben je jaloers of zo?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 mei 2011, 16:39 uur
Leuke foto Leon
, alleen mag je een nieuw scheerapparaat kopen 
Die jongste lijkt trouwens veel op je, en dan niet alleen het kapsel.
, alleen mag je een nieuw scheerapparaat kopen 
Die jongste lijkt trouwens veel op je, en dan niet alleen het kapsel.
0
geplaatst: 17 mei 2011, 11:34 uur
Fijne foto heer Raven! Altijd fijn zo'n gelukkig familietafereeltje en zeker bij wavers 

* denotes required fields.