De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 1 juni 2011, 14:10 uur
GrafGantz schreef:
Wat een prog-bril.
Wat een prog-bril.
Ik had eerst een kleinere bril, maar volgens mij opticien schijnt het in te zijn om een grote bril te hebben.

0
geplaatst: 1 juni 2011, 14:54 uur
Baarden prikken, plus, je moet wel een beetje een echte baard hebben. Hoe lang heb je hier over gedaan? Ik heb meer haar op mijn kin als ik mijn scheerapparaat drie dagen laat rusten.
0
Misterfool
geplaatst: 1 juni 2011, 14:59 uur
toentertijd had ik me een week of zo niet geschoren. Maar wees gerust eergisteren is mijn baardje er af gegaan.
.
.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 15:18 uur
Dat wordt geen Kaap'ren Varen - luister maar naar de tweede regel!
Troost je - als ik een laat staan, wordt het een pratende k* (naar Youp van het Hek) - doe ik dan er een leren colbert bij aan (wel eens een geleend), ben ik net een dealer/bouncer.
Glad scheren is hier het adagio en leer is voor aan de voeten of door de broeklusjes, als riem

0
geplaatst: 1 juni 2011, 15:21 uur
Jan, Paap, Joris en Corneel, die hebben baarden, die hebben baarden
0
Yann Samsa
geplaatst: 1 juni 2011, 15:22 uur
Waarom een link? Dat nummer werd zo goed als ingedoctrineerd op school. Wie die klassieker niet kent...
0
geplaatst: 1 juni 2011, 15:50 uur
Ferre Clabau schreef:
Waarom een link? Dat nummer werd zo goed als ingedoctrineerd op school. Wie die klassieker niet kent...
Van wanneer is het nummer? En sinds wanneer wordt het roemruchte Nederlandse koloniale en maritieme verleden geïndoctrineerd op een Belgische school?
Mij dunkt dat jullie genoeg hebben aan je eigen koloniale verleden - maritiem zijn jullie nooit zo succesvol geweest. Telkens was jullie kapitein ziek

0
geplaatst: 1 juni 2011, 16:00 uur
Ferre Clabau schreef:
(quote)

0
Yann Samsa
geplaatst: 1 juni 2011, 16:24 uur
Tha, vreemd maar toch is het zo; ik denk niet dat er ook maar één iemand uit de hele buurt hier dat 'nummer' niet kent. 'Nummer' inderdaad, want het is 'de klassieker' onder de kinderliedjes hier, even 'bekend' als 'Broeder Jakob' en 'Altijd is Kortjakje ziek'.
0
geplaatst: 1 juni 2011, 21:30 uur
0
geplaatst: 2 juni 2011, 00:28 uur
0
geplaatst: 3 juni 2011, 22:49 uur
Heb je bericht even aangepast, hij werkte niet.
Leuke foto, jammer dat we je gezicht niet kunnen zien.
Leuke foto, jammer dat we je gezicht niet kunnen zien.

0
geplaatst: 3 juni 2011, 22:50 uur
Beste Arrie,
Dan moet je bij dat fotoboek een paar foto's naar links (terug dus) gaan. Dan kom je een andere guitarwally tegen. MET GEZICHT!
Groeten,
Sherlock
Dan moet je bij dat fotoboek een paar foto's naar links (terug dus) gaan. Dan kom je een andere guitarwally tegen. MET GEZICHT!

Groeten,
Sherlock
0
geplaatst: 3 juni 2011, 22:56 uur
Ah, inderdaad! Zal ik hem plaatsen?
Ik doe het maar niet, anders wordt Wally nog boos. 
Ik doe het maar niet, anders wordt Wally nog boos. 
0
geplaatst: 3 juni 2011, 23:40 uur
Laten we er een collectief The Oathmomentje van maken!
Ik snap het namelijk ook niet.
Ik snap het namelijk ook niet.
* denotes required fields.