De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2011, 21:44 uur
Ferre Clabau schreef:
Petten zijn not-done, Graf. Net als shirts met een 'tribal tijger' op, Arrie.
Petten zijn not-done, Graf. Net als shirts met een 'tribal tijger' op, Arrie.
Zelfs op Musicmeter word je niet gespaard door de modepolitie. Je mag de mensen niet afschrikken om hier foto's te plaatsen, Ferre

0
geplaatst: 7 september 2011, 21:58 uur
GrafGantz schreef:
Ja, ik zie niet in wat daar mis mee is. Hoe ouder je wordt, hoe meer je die babyface gaat waarderen.
Ja, ik zie niet in wat daar mis mee is. Hoe ouder je wordt, hoe meer je die babyface gaat waarderen.
Nuja, babyface... Ook al heb ik me maanden niet geschoren (en dan is m'n gezicht toch behoorlijk behaard, kan ik je zeggen), dan nog word ik voor stukken jonger aangezien.
LOL @ Reptile71

0
geplaatst: 7 september 2011, 23:12 uur
Heb ik ook altijd. Tot m'n verbazing kon ik een paar weken terug in Utrecht zomaar zonder ID een club binnenlopen. Even voelde ik me toch wel een grote man ^_^ 

0
geplaatst: 7 september 2011, 23:49 uur
Arrie schreef:
Nuja, babyface... Ook al heb ik me maanden niet geschoren (en dan is m'n gezicht toch behoorlijk behaard, kan ik je zeggen), dan nog word ik voor stukken jonger aangezien.
Mazzelpik, als ik dat doe dan zeggen ze: "wat doe je hier, je komt toch pas half november aan?" Nuja, babyface... Ook al heb ik me maanden niet geschoren (en dan is m'n gezicht toch behoorlijk behaard, kan ik je zeggen), dan nog word ik voor stukken jonger aangezien.

0
geplaatst: 8 september 2011, 10:18 uur
reptile71 schreef:
Ook bij zijn geboorte zag Arrie er veel jonger uit. Sterker nog, zijn moeder wist niet dat ze zwanger was totdat ze op een dag een doperwt dacht uit te pissen. En ja hoor, bleek natuurlijk Arrie te zijn!
Ook bij zijn geboorte zag Arrie er veel jonger uit. Sterker nog, zijn moeder wist niet dat ze zwanger was totdat ze op een dag een doperwt dacht uit te pissen. En ja hoor, bleek natuurlijk Arrie te zijn!

0
geplaatst: 8 september 2011, 16:32 uur
Wat is er mis met die opmerking? Zo grof is hij toch niet? Arrie kon er zelf om lachen.
0
Mb.
geplaatst: 9 september 2011, 15:23 uur
Leuk om een beeld bij Arrie te krijgen. Volgens mij heb ik je nog nooit gezien op het station, maar ik studeer dan ook in Amsterdam dus dan heb je andere tijden. Overigens vind ik je er helemaal niet uitzien als 15. Ik zie er waarschijnlijk zelfs nog jonger uit, dus hopelijk schat men mij niet op 13.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 9 september 2011, 17:57 uur
Het komt door z'n kleding. Echt iets wat een 15-jarige zou dragen. Van dat shirtje met die tijger had je er ook eentje met iets van DBZ erop. Kan ik mij nog goed herinneren, want die vond ik destijds erg vet en wilde hem dan ook maar al te graag hebben. Volgens mij was ik toen 15. 

0
geplaatst: 11 september 2011, 12:40 uur
Cygnus vorig weekend in actie tijdens twee van zijn hobby's:

Eerst als scheidsrechter bij Excelsior A1 - ADO Den Haag A1...

...en een dag later genietend van livemuziek en een pilsje.

...en een dag later genietend van livemuziek en een pilsje.
0
geplaatst: 11 september 2011, 12:53 uur
Ulfat-e-Zulmat schreef:
Het komt door z'n kleding. Echt iets wat een 15-jarige zou dragen. Van dat shirtje met die tijger had je er ook eentje met iets van DBZ erop. Kan ik mij nog goed herinneren, want die vond ik destijds erg vet en wilde hem dan ook maar al te graag hebben. Volgens mij was ik toen 15.

@Mb: nu ook nog een foto van jou! Dan kunnen we elkaar tenminste herkennen, mochten we elkaar ooit eens toevallig tegenkomen.

0
geplaatst: 11 september 2011, 13:11 uur
Cygnus schreef:
Nou Frank je bent al aardig carriere aan het maken zeg, fluit je regelmatig de oudste elftallen van "betaalde" jeugd?
0
geplaatst: 11 september 2011, 13:35 uur
vigil schreef:
Nou Frank je bent al aardig carriere aan het maken zeg, fluit je regelmatig de oudste elftallen van "betaalde" jeugd?
(quote)
Ik fluit wekelijks in de hoogste divisies bij de A, B en C-jeugd en daar kom je betaald voetbalclubs en de hoog spelende amateurclubs tegen. Ik fluit al vanaf mijn 18e en zit al een jaar of 9 op dit niveau, dus dat carriere maken valt wel mee. Bovendien heb ik ook niet de ambitie om hetzelfde niveau bij de senioren te bereiken.
0
Jocharo-T
geplaatst: 11 september 2011, 13:36 uur
Leuk om het gezicht achter de user te zien. Je denkt toch altijd dat de user eruitziet als zijn Avatar. Zo heb ik altijd gedacht dat Arrie eruitzag als Roberta Flack, inclusief afrokapsel. Blijkt dat dus helemaal niet te kloppen en lijkt hij eerder op een personage uit That 70's Show. Dat is nogal een schok voor mij. Maar goed, het maakt de foto's niet minder leuk 

0
Jocharo-T
geplaatst: 11 september 2011, 13:42 uur
Jij lijkt dus op iemand uit een Engelse Rockband? Niet dat ik weet wie er op de foto staat, maar het lijkt op een Engelsman uit een Rockband 

0
geplaatst: 11 september 2011, 13:57 uur
Dat is Liam Gallagher van Oasis...
Als je daar op lijkt moet je toch echt eens een foto posten, niets om je voor te schamen in dat geval
Als je daar op lijkt moet je toch echt eens een foto posten, niets om je voor te schamen in dat geval

0
Jocharo-T
geplaatst: 11 september 2011, 14:36 uur
Ok, mijn gedachte gingen al naar Oasis. Dat kan echter ook komen omdat ik net (What's the Story) Morning Glory heb gedraaid. 

0
geplaatst: 11 september 2011, 18:58 uur
Mooi is dat altijd op fora. Je hebt altijd een mental image van mensen maar dat klopt negen van de tien keer van geen kant 
Ik ben in ieder geval niet van graffiti!

Ik ben in ieder geval niet van graffiti!

0
geplaatst: 11 september 2011, 19:51 uur
0
geplaatst: 11 september 2011, 20:12 uur
0
geplaatst: 11 september 2011, 21:08 uur
Vieze vieze maxinator heeft mij waarschijnlijk een keer gezien.
Bah vies ventje.
Bah vies ventje.
0
geplaatst: 12 september 2011, 09:28 uur
Onlangs nog eens aan een wedstrijd meegedaan (in het zwart)

en AFGEZIEN

En vorige week naar Barcelona geweest

en AFGEZIEN

en AFGEZIEN

En vorige week naar Barcelona geweest

en AFGEZIEN

0
geplaatst: 12 september 2011, 09:33 uur
Wat was dat voor wedstrijd Arno en waarom rijdt jij altijd op kop?
Mooie foto's trouwens.
Mooie foto's trouwens.
0
Jocharo-T
geplaatst: 12 september 2011, 09:34 uur
Wat loop jij op een aparte manier trouwens, doet me denken aan een Disney film. Nu nog Hé Ho erbij zingen 
ps. Het zijn wel hele leuke foto's, vooral die laatste is heel charmant

ps. Het zijn wel hele leuke foto's, vooral die laatste is heel charmant

* denotes required fields.