MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Ferre Clabau schreef:
Petten zijn not-done, Graf. Net als shirts met een 'tribal tijger' op, Arrie.

Zelfs op Musicmeter word je niet gespaard door de modepolitie. Je mag de mensen niet afschrikken om hier foto's te plaatsen, Ferre

GrafGantz schreef:
Ja, ik zie niet in wat daar mis mee is. Hoe ouder je wordt, hoe meer je die babyface gaat waarderen.

Nuja, babyface... Ook al heb ik me maanden niet geschoren (en dan is m'n gezicht toch behoorlijk behaard, kan ik je zeggen), dan nog word ik voor stukken jonger aangezien.

LOL @ Reptile71

Heb ik ook altijd. Tot m'n verbazing kon ik een paar weken terug in Utrecht zomaar zonder ID een club binnenlopen. Even voelde ik me toch wel een grote man ^_^

Arrie schreef:
Nuja, babyface... Ook al heb ik me maanden niet geschoren (en dan is m'n gezicht toch behoorlijk behaard, kan ik je zeggen), dan nog word ik voor stukken jonger aangezien.
Mazzelpik, als ik dat doe dan zeggen ze: "wat doe je hier, je komt toch pas half november aan?"

reptile71 schreef:
Ook bij zijn geboorte zag Arrie er veel jonger uit. Sterker nog, zijn moeder wist niet dat ze zwanger was totdat ze op een dag een doperwt dacht uit te pissen. En ja hoor, bleek natuurlijk Arrie te zijn!

Wat is er mis met die opmerking? Zo grof is hij toch niet? Arrie kon er zelf om lachen.

Mb.
Leuk om een beeld bij Arrie te krijgen. Volgens mij heb ik je nog nooit gezien op het station, maar ik studeer dan ook in Amsterdam dus dan heb je andere tijden. Overigens vind ik je er helemaal niet uitzien als 15. Ik zie er waarschijnlijk zelfs nog jonger uit, dus hopelijk schat men mij niet op 13.

Ulfat-e-Zulmat
Het komt door z'n kleding. Echt iets wat een 15-jarige zou dragen. Van dat shirtje met die tijger had je er ook eentje met iets van DBZ erop. Kan ik mij nog goed herinneren, want die vond ik destijds erg vet en wilde hem dan ook maar al te graag hebben. Volgens mij was ik toen 15.

Cygnus vorig weekend in actie tijdens twee van zijn hobby's:

(afbeelding)

Eerst als scheidsrechter bij Excelsior A1 - ADO Den Haag A1...

(afbeelding)

...en een dag later genietend van livemuziek en een pilsje.

Ulfat-e-Zulmat schreef:
Het komt door z'n kleding. Echt iets wat een 15-jarige zou dragen. Van dat shirtje met die tijger had je er ook eentje met iets van DBZ erop. Kan ik mij nog goed herinneren, want die vond ik destijds erg vet en wilde hem dan ook maar al te graag hebben. Volgens mij was ik toen 15.

@Mb: nu ook nog een foto van jou! Dan kunnen we elkaar tenminste herkennen, mochten we elkaar ooit eens toevallig tegenkomen.

Cygnus schreef:
Cygnus vorig weekend in actie tijdens twee van zijn hobby's:

Eerst als scheidsrechter bij Excelsior A1 - ADO Den Haag A1...

Nou Frank je bent al aardig carriere aan het maken zeg, fluit je regelmatig de oudste elftallen van "betaalde" jeugd?

vigil schreef:
(quote)

Nou Frank je bent al aardig carriere aan het maken zeg, fluit je regelmatig de oudste elftallen van "betaalde" jeugd?

Ik fluit wekelijks in de hoogste divisies bij de A, B en C-jeugd en daar kom je betaald voetbalclubs en de hoog spelende amateurclubs tegen. Ik fluit al vanaf mijn 18e en zit al een jaar of 9 op dit niveau, dus dat carriere maken valt wel mee. Bovendien heb ik ook niet de ambitie om hetzelfde niveau bij de senioren te bereiken.

Jocharo-T
Leuk om het gezicht achter de user te zien. Je denkt toch altijd dat de user eruitziet als zijn Avatar. Zo heb ik altijd gedacht dat Arrie eruitzag als Roberta Flack, inclusief afrokapsel. Blijkt dat dus helemaal niet te kloppen en lijkt hij eerder op een personage uit That 70's Show. Dat is nogal een schok voor mij. Maar goed, het maakt de foto's niet minder leuk

Ik lijk op mijn avatar.

Jocharo-T
Jij lijkt dus op iemand uit een Engelse Rockband? Niet dat ik weet wie er op de foto staat, maar het lijkt op een Engelsman uit een Rockband

Dat is Liam Gallagher van Oasis...

Als je daar op lijkt moet je toch echt eens een foto posten, niets om je voor te schamen in dat geval

Jocharo-T
Ok, mijn gedachte gingen al naar Oasis. Dat kan echter ook komen omdat ik net (What's the Story) Morning Glory heb gedraaid.

Mooi is dat altijd op fora. Je hebt altijd een mental image van mensen maar dat klopt negen van de tien keer van geen kant

Ik ben in ieder geval niet van graffiti!

Robbie Keane schreef:
Ik lijk op mijn avatar.

Ik ben mijn avatar...

Ik zeg maar niks over mijn avatar

maxinator schreef:
Ik zeg maar niks over mijn avatar

Vieze vieze maxinator heeft mij waarschijnlijk een keer gezien.
Bah vies ventje.

Die grijns is veelzeggend.

Onlangs nog eens aan een wedstrijd meegedaan (in het zwart)

(afbeelding)

en AFGEZIEN

(afbeelding)

En vorige week naar Barcelona geweest

(afbeelding)

en AFGEZIEN

(afbeelding)

Wat was dat voor wedstrijd Arno en waarom rijdt jij altijd op kop?

Mooie foto's trouwens.

Jocharo-T
Wat loop jij op een aparte manier trouwens, doet me denken aan een Disney film. Nu nog Hé Ho erbij zingen

ps. Het zijn wel hele leuke foto's, vooral die laatste is heel charmant

Ach hij is gewoon een stapper

Gast
geplaatst: vandaag om 07:05 uur

geplaatst: vandaag om 07:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.