De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 12 september 2011, 11:15 uur
Een wielerwedstrijd van redelijk niveau. En de beste/domste rijdt natuurlijk altijd op kop van de groep

0
geplaatst: 13 september 2011, 09:07 uur
Arno schreef:
Toch wel haaientanden gaan zoeken mag ik hopen?
Toch wel haaientanden gaan zoeken mag ik hopen?
Dat doet men in Zeeuws Vlaanderen, met name op de stranden van Cadzand. Ik zat een stukkie noordelijker.
0
geplaatst: 13 september 2011, 09:12 uur
0
geplaatst: 21 september 2011, 15:22 uur
Jocharo-T schreef:
Leuk om het gezicht achter de user te zien. Je denkt toch altijd dat de user eruitziet als zijn Avatar.
Leuk om het gezicht achter de user te zien. Je denkt toch altijd dat de user eruitziet als zijn Avatar.
En jij dan? lijk jij op Joey?
0
Jocharo-T
geplaatst: 21 september 2011, 19:07 uur

Misschien wel. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het enige referentiekader wat je hebt van een user vaak zijn of haar Avatar is. Om die reden zou je iemand kunnen gaan zien als de Avatar.
0
geplaatst: 21 september 2011, 21:49 uur
Goh lebowski, die heb ik al eerder gezien 
Nice pics Onweerwolf en lebowski: jullie kunnen zo samen in een bandje

Nice pics Onweerwolf en lebowski: jullie kunnen zo samen in een bandje

0
Rizz
geplaatst: 21 september 2011, 21:54 uur
Mijn favoriete bezigheid (ik kijk een beetje boos, sorry):

En mijn vredelievender kant, hoewel mijn James Bond outfit op een dresscodeparty finaal mislukt was

En mijn vredelievender kant, hoewel mijn James Bond outfit op een dresscodeparty finaal mislukt was

0
geplaatst: 21 september 2011, 22:51 uur
Een betere bescherming tegen de bozewolf dan James Bond kun je dan ook niet bedenken. 

0
geplaatst: 2 november 2011, 22:47 uur
Oh, ik dacht dat dat wel duidelijk was eigenlijk, je ziet zelfs de lijntjes in het witte stuk.
0
geplaatst: 3 november 2011, 00:11 uur
Ik zag wel dat het geen echte sigaret was, maar besef nu pas dat het van LEGO is 

0
geplaatst: 3 november 2011, 22:54 uur
Dat is een bijlage van de welbekende Havenloods 
Havenloods is gratis weekkrant met Rotterdams nieuws, de bijlage is vervolgens specifiek voor R'dam Noord. Het is maar dat je het weet.

Havenloods is gratis weekkrant met Rotterdams nieuws, de bijlage is vervolgens specifiek voor R'dam Noord. Het is maar dat je het weet.
0
geplaatst: 3 november 2011, 22:56 uur
Ah, iets van Rotterdam en omstreken dus (neem ik aan).
Edit: ah, toen ik dit typte, had ik die spoiler niet gezien. Of had je je bericht nadien bewerkt?
Oh, lieve kat trouwens.
Edit: ah, toen ik dit typte, had ik die spoiler niet gezien. Of had je je bericht nadien bewerkt?
Oh, lieve kat trouwens.

* denotes required fields.