De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2012, 17:29 uur
0
geplaatst: 2 februari 2012, 10:56 uur
Kos schreef:
(afbeelding)
Swag. En zo.
.
In het wit; kan ook niet anders.(afbeelding)
Swag. En zo.
.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 12:33 uur
Swaggerlingen:

Respectievelijk Niels(94), hoe-heet-ie-ook-alweer en Joep a.k.a. Snoeperd.

En ook eentje met MC Marsman.

Respectievelijk Niels(94), hoe-heet-ie-ook-alweer en Joep a.k.a. Snoeperd.

En ook eentje met MC Marsman.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 12:40 uur
Oh, het is geen user zeker? Dat had ik eruit moeten halen natuurlijk...
0
geplaatst: 11 februari 2012, 13:09 uur
Gezien de aard van de onderschiften vermoed ik dat het een rapper betreft en de foto's bij een concert-aangelegenheid zijn genomen. Ik zou me natuurlijk kunnen vergissen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 11 februari 2012, 13:16 uur
Ik snap dat het een grapje is, maar deze jongen lijkt in de verste verte niet op Winston Bogarde.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 13:18 uur
Bovenste foto heeft hij er wel veel van weg.
Maar wie is het dan wel?
Maar wie is het dan wel?
0
geplaatst: 11 februari 2012, 13:18 uur
herman schreef:
Gezien de aard van de onderschiften vermoed ik dat het een rapper betreft en de foto's bij een concert-aangelegenheid zijn genomen. Ik zou me natuurlijk kunnen vergissen.
Zou kunnen, maar waarom is die jongen dan alleen in het onderste plaatje MC Marsman? Iedere rapliefhebber bedenkt tegenwoordig een bijnaam voor zichzelf en MC Marsman slaat volgens mij op Slowgaze - laatstgenoemde is immers niet aanwezig op het eerste plaatje.Gezien de aard van de onderschiften vermoed ik dat het een rapper betreft en de foto's bij een concert-aangelegenheid zijn genomen. Ik zou me natuurlijk kunnen vergissen.
Als je dan weer ziet hoe hij de users onder zijn armen houdt ga ik ook weer twijfelen...
EDIT: MC Marsman is niet op MuMe te vinden, ik zeg dat dat Slowgaze is. Wie o wie is nou de man met de krullen!

0
geplaatst: 11 februari 2012, 13:24 uur
0
geplaatst: 11 februari 2012, 13:28 uur
Het is volgens mij Rico van Opgezwolle, ik googlede op Pokka wat op zijn shirt stond. 

0
geplaatst: 11 februari 2012, 13:29 uur
Masimo schreef:
Inderdaad, bijvoorbeeld al het feit dat de jongen buigt.
Scherp Inderdaad, bijvoorbeeld al het feit dat de jongen buigt.

0
geplaatst: 11 februari 2012, 15:20 uur
Ik had echt geen flauw idee hoe Rico eruit zag... Jawat zou ik misschien nog wel herkennen.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 16:06 uur
Jongens, kom op. Winston Bogarde was een slechte vergelijking, maar dat je 'm met mij vergelijkt slaat nergens op.
0
geplaatst: 11 februari 2012, 17:26 uur
jasper1991 schreef:
Welke user is die gozer met dat witte shirt nou?
Welke user is die gozer met dat witte shirt nou?
Ik begrijp dat je het niet weet maar dit klonk toch best wel komisch

En ja, de swagger druipt er haast vanaf natuurlijk. Voor MC Marsman steelt de show (waarom probeer je niet eens te lachen, dan zien we een Maarten op de foto's die we nog nooit gezien hebben!). Wist trouwens niet dat hij een dop in zijn oog had gedaan

* denotes required fields.