De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2012, 18:32 uur
Toen ik vanmiddag - onderwegens - die foto zag, wist ik dat er een diepere betekenis aan moest worden gehecht, het was immers pure SF (semantische foto). Eerst dacht ik de verbeelding van een gezegde te zien: horen, zien en zwijgen.
Bij nader inzien wist ik dat het ging om de trap van vergelijkking (foto 2): rap (links), rapper (rechts) en rapst (in het midden)

0
geplaatst: 11 februari 2012, 18:58 uur
Mooie, Mju, vergelijkking.
Als je het over vergelijkkking had gehad, is dat dan een ST, een Semantische Typefout?
Als je het over vergelijkkking had gehad, is dat dan een ST, een Semantische Typefout?
0
geplaatst: 11 februari 2012, 20:56 uur
Voor de duidelijkheid, dit was bij het concert van Kubus en Rico in Luxor in Arnhem 

0
geplaatst: 11 februari 2012, 21:12 uur
Slowgaze schreef:
Als je het over vergelijkkking had gehad, is dat dan een ST, een Semantische Typefout? Nope, een st- st - Stotterende Toets - maar wel één met zoveel intelligentie dat ie er geen kkk van maakte

0
geplaatst: 14 februari 2012, 11:24 uur
Slowgaze schreef:
Swaggerlingen:
(afbeelding)
Respectievelijk Niels(94), hoe-heet-ie-ook-alweer en Joep a.k.a. Snoeperd.
(afbeelding)
En ook eentje met MC Marsman.
Swaggerlingen:
(afbeelding)
Respectievelijk Niels(94), hoe-heet-ie-ook-alweer en Joep a.k.a. Snoeperd.
(afbeelding)
En ook eentje met MC Marsman.
Met die middelste heb ik nog eens op school gezeten. Sterker nog, ik heb er eens mee op het podium gestaan bij zijn toenmalige projectje Beatdwellaz. Als miltante hardcore gastbrulvocalist die alle muren van de christelijke school omver heeft gescholden en gevloekt tijdens een soort van talentenjacht.
Misschien heb ik hun demo nog ergens rondslingeren.
Willen jullie mij nu aanraken?
Nice pics btw.
0
geplaatst: 14 februari 2012, 11:39 uur
Dat ligt er aan waar je aangeraakt wil worden, Edwin. Ik spreek nu voor mezelf, maar in principe is de hand of de schouder al wel voldoende hoor.
Het frappante is overigens dat ik nergens over Rico aanraken gesproken heb, maar jij opeens wel graag aangeraakt wil worden. Valentijnsdagkoorts?
Het frappante is overigens dat ik nergens over Rico aanraken gesproken heb, maar jij opeens wel graag aangeraakt wil worden. Valentijnsdagkoorts?
0
geplaatst: 14 februari 2012, 13:08 uur
Niet gesproken, maar de gebroederlijke arm om de schouder spreekt boekdelen. Gebroederlijk. Dat zal mijn insteek zijn. Geen andere insteek...
0
geplaatst: 14 februari 2012, 14:38 uur
Tijdens de voorrondes van BrabantGedicht zijn er ook enkele kiekjes gemaakt.
Headshot.

Een tamelijk gênante actiefoto...
En nog eentje met alle deelnemers.

De volgende dag mocht ik weer optreden, en wel voor de burgemeesters van Den Bosch en Leuven alsook alle andere genodigden. De journalist/fotograaf vond het beter om een kiekje te plaatsen van hoe Burgemeester Rombouts ons de kapstok wees ipv ons optreden of de foto's waarop we handen schudden met de burgemeester.
Headshot.
Een tamelijk gênante actiefoto...
En nog eentje met alle deelnemers.

De volgende dag mocht ik weer optreden, en wel voor de burgemeesters van Den Bosch en Leuven alsook alle andere genodigden. De journalist/fotograaf vond het beter om een kiekje te plaatsen van hoe Burgemeester Rombouts ons de kapstok wees ipv ons optreden of de foto's waarop we handen schudden met de burgemeester.
0
geplaatst: 14 februari 2012, 14:56 uur
0
geplaatst: 14 februari 2012, 18:09 uur
Protonos schreef:
Ooit lid geweest van ZZ-Top?
(quote)
Ooit lid geweest van ZZ-Top?
Je haalt wat bands door elkaar....je bedoelt Judas Priest denk ik.
0
geplaatst: 15 februari 2012, 11:50 uur
Ik vind dat Kerry King ook niet ongenoemd mag blijven, asian.
0
geplaatst: 15 februari 2012, 23:32 uur
0
geplaatst: 15 februari 2012, 23:40 uur
Ik dacht altijd dat Aslan een neger was. Dat is nu ook de wereld uit geholpen...
0
geplaatst: 16 februari 2012, 08:48 uur
Bakema NL schreef:
Gelukkig heeft de heer Aslan zelf nog humor.
(quote)
Gelukkig heeft de heer Aslan zelf nog humor.
Nee, gelukkig is niet iedereen zo'n betweter als jij!

0
geplaatst: 16 februari 2012, 10:01 uur
Robbie Keane schreef:
Ik dacht altijd dat Aslan een neger was. Dat is nu ook de wereld uit geholpen...

0
geplaatst: 16 februari 2012, 10:04 uur
Robbie Keane schreef:
Ik zat op de lagere school bij een Aslan in de klas en dat was toch echt een Turk. Als ik me niet vergis betekent het leeuw in het Turks, dus hij kan vast goed met thelion opschieten.
0
geplaatst: 16 februari 2012, 16:32 uur
Haha, er zit wel vaker hier en daar een poepie dwars op dit forum merk ik. Maakt niet uit, gewoon even persen.

0
geplaatst: 17 februari 2012, 10:41 uur
Al met met al behoorlijk sneu om iemand weg te zetten op basis van leeftijd. 
Maar goed, ik zal de lijn voor nu even doortrekken.
Ondanks je levenservaring van 41 jaar ben je toch nog best wel een vervelende wijsneus.

Maar goed, ik zal de lijn voor nu even doortrekken.
Ondanks je levenservaring van 41 jaar ben je toch nog best wel een vervelende wijsneus.

0
Jocharo-T
geplaatst: 17 februari 2012, 10:45 uur
Het kan aan mij liggen, maar ik zie op dit forum echt helemaal niemand die een ander weg zet op basis van leeftijd en ik zie ook niet wat Bakema NL nou eigenlijk fout doet. Hij is gewoon op een normale manier aanwezig op dit topic.
Ik snap echt niet waar je je zo druk om maakt, Protonos.
Ik snap echt niet waar je je zo druk om maakt, Protonos.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 13:00 uur
Ik bedoelde ook niks betweterig, vond Protonos lollig met z'n opmerking en borduurde er op voort, moest zelf aan Rob Halford denken, niks meer, niks minder.
En hij interpreteert me daarna alweer verkeerd, want ik doelde totaal niet op leeftijd, maar op andere van dit soort overbodige "ruzietjes" die ik vaker zie.
Ik kan nog proberen te zingen in blokletters om het duidelijk te maken misschien, anders weet ik het ook niet meer.
En hij interpreteert me daarna alweer verkeerd, want ik doelde totaal niet op leeftijd, maar op andere van dit soort overbodige "ruzietjes" die ik vaker zie.
Ik kan nog proberen te zingen in blokletters om het duidelijk te maken misschien, anders weet ik het ook niet meer.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 13:03 uur
Niet om het één of ander. Maar de naam Rob Halford schoot mij ook als eerste te binnen.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 13:15 uur
Bij deze verzoek ik de heer Aslan ook om nooit meer een foto te plaatsen, je ziet wat er van komt, niks dan ellende.
* denotes required fields.