MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Slowgaze schreef:
Denk nou maar niet dat je straat bent.

Toen ik vanmiddag - onderwegens - die foto zag, wist ik dat er een diepere betekenis aan moest worden gehecht, het was immers pure SF (semantische foto). Eerst dacht ik de verbeelding van een gezegde te zien: horen, zien en zwijgen.

Bij nader inzien wist ik dat het ging om de trap van vergelijkking (foto 2): rap (links), rapper (rechts) en rapst (in het midden)

Mooie, Mju, vergelijkking. Als je het over vergelijkkking had gehad, is dat dan een ST, een Semantische Typefout?

Voor de duidelijkheid, dit was bij het concert van Kubus en Rico in Luxor in Arnhem

Slowgaze schreef:
Mooie, Mju, vergelijkking. Als je het over vergelijkkking had gehad, is dat dan een ST, een Semantische Typefout?

Nope, een st- st - Stotterende Toets - maar wel één met zoveel intelligentie dat ie er geen kkk van maakte

Ah, zo is mijn toetsenbord dyslectisch.

aslan (crew)
zelfportret met canon 7D

(afbeelding)

Over swagger gesproken.

Slowgaze schreef:
Swaggerlingen:
(afbeelding)
Respectievelijk Niels(94), hoe-heet-ie-ook-alweer en Joep a.k.a. Snoeperd.

(afbeelding)
En ook eentje met MC Marsman.

Met die middelste heb ik nog eens op school gezeten. Sterker nog, ik heb er eens mee op het podium gestaan bij zijn toenmalige projectje Beatdwellaz. Als miltante hardcore gastbrulvocalist die alle muren van de christelijke school omver heeft gescholden en gevloekt tijdens een soort van talentenjacht.
Misschien heb ik hun demo nog ergens rondslingeren.

Willen jullie mij nu aanraken?

Nice pics btw.

Dat ligt er aan waar je aangeraakt wil worden, Edwin. Ik spreek nu voor mezelf, maar in principe is de hand of de schouder al wel voldoende hoor.
Het frappante is overigens dat ik nergens over Rico aanraken gesproken heb, maar jij opeens wel graag aangeraakt wil worden. Valentijnsdagkoorts?

Niet gesproken, maar de gebroederlijke arm om de schouder spreekt boekdelen. Gebroederlijk. Dat zal mijn insteek zijn. Geen andere insteek...

Tijdens de voorrondes van BrabantGedicht zijn er ook enkele kiekjes gemaakt.

(afbeelding)

Headshot.

(afbeelding)

Een tamelijk gênante actiefoto...

(afbeelding)

En nog eentje met alle deelnemers.

(afbeelding)

De volgende dag mocht ik weer optreden, en wel voor de burgemeesters van Den Bosch en Leuven alsook alle andere genodigden. De journalist/fotograaf vond het beter om een kiekje te plaatsen van hoe Burgemeester Rombouts ons de kapstok wees ipv ons optreden of de foto's waarop we handen schudden met de burgemeester.

aslan schreef:
zelfportret met canon 7D

(afbeelding)

Ooit lid geweest van ZZ-Top?

Protonos schreef:
(quote)

Ooit lid geweest van ZZ-Top?

Je haalt wat bands door elkaar....je bedoelt Judas Priest denk ik.

En dat beslis jij?

aslan (crew)
liever geen van beide, heren!

Ik vind dat Kerry King ook niet ongenoemd mag blijven, asian.

Protonos schreef:
En dat beslis jij?

Gelukkig heeft de heer Aslan zelf nog humor.

Ik dacht altijd dat Aslan een neger was. Dat is nu ook de wereld uit geholpen...

Bakema NL schreef:
(quote)

Gelukkig heeft de heer Aslan zelf nog humor.

Nee, gelukkig is niet iedereen zo'n betweter als jij!

Let the bitchfight begin!

Robbie Keane schreef:
Ik dacht altijd dat Aslan een neger was. Dat is nu ook de wereld uit geholpen...

Robbie Keane schreef:

Ik zat op de lagere school bij een Aslan in de klas en dat was toch echt een Turk. Als ik me niet vergis betekent het leeuw in het Turks, dus hij kan vast goed met thelion opschieten.

Protonos schreef:
(quote)

Nee, gelukkig is niet iedereen zo'n betweter als jij!

Haha, er zit wel vaker hier en daar een poepie dwars op dit forum merk ik. Maakt niet uit, gewoon even persen.

Al met met al behoorlijk sneu om iemand weg te zetten op basis van leeftijd.

Maar goed, ik zal de lijn voor nu even doortrekken.

Ondanks je levenservaring van 41 jaar ben je toch nog best wel een vervelende wijsneus.

Jocharo-T
Het kan aan mij liggen, maar ik zie op dit forum echt helemaal niemand die een ander weg zet op basis van leeftijd en ik zie ook niet wat Bakema NL nou eigenlijk fout doet. Hij is gewoon op een normale manier aanwezig op dit topic.

Ik snap echt niet waar je je zo druk om maakt, Protonos.

Ik snap ook niet waar Protonos zich zo druk om maakt.

Ik bedoelde ook niks betweterig, vond Protonos lollig met z'n opmerking en borduurde er op voort, moest zelf aan Rob Halford denken, niks meer, niks minder.
En hij interpreteert me daarna alweer verkeerd, want ik doelde totaal niet op leeftijd, maar op andere van dit soort overbodige "ruzietjes" die ik vaker zie.
Ik kan nog proberen te zingen in blokletters om het duidelijk te maken misschien, anders weet ik het ook niet meer.

Niet om het één of ander. Maar de naam Rob Halford schoot mij ook als eerste te binnen.

Bij deze verzoek ik de heer Aslan ook om nooit meer een foto te plaatsen, je ziet wat er van komt, niks dan ellende.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:14 uur

geplaatst: vandaag om 09:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.