De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 23 februari 2012, 21:22 uur
Marco Minneman is een van de beste drummers ter wereld, ik zou ook blij zijn als ik met Marco op de foto stond! 
Hij is ook op auditie gegaan bij Dream Theater, ik vond hem veel beter dan Mangini.

Hij is ook op auditie gegaan bij Dream Theater, ik vond hem veel beter dan Mangini.
0
Jav-
geplaatst: 23 februari 2012, 21:28 uur
Wat Don Cappuccino zegt.
Speelde weer erg goed die avond, een genot om hem aan het werk te zien!
Speelde weer erg goed die avond, een genot om hem aan het werk te zien!
0
geplaatst: 23 februari 2012, 22:39 uur

Voor de liefhebbers, nog een andere carnavalsoutfit, die iets meer op een postbode lijkt.
0
Jocharo-T
geplaatst: 23 februari 2012, 22:43 uur
Was je verkleed als Geert Wilders, Cygnus? Aparte pruik!
0
geplaatst: 24 februari 2012, 14:12 uur
Die is echt té makkelijk, Arrie 
Ik kan me die toeters en bellen aan postbode Siemen niet herinneren btw

Ik kan me die toeters en bellen aan postbode Siemen niet herinneren btw

0
geplaatst: 24 februari 2012, 14:57 uur
Zelfs voor de man naar wie de Paapgrap vernoemd is was deze te makkelijk om in te koppen...
0
geplaatst: 24 februari 2012, 16:42 uur
Ik weet precies waar die foto genomen is Cygnus, in Heerlen in het steegje bij Naar Huis! Ik kom daar bijna elke week. Ga daar op stap, woon zelf in Schaesberg maar in Heerlen ga ik meestal uit. Toch nog een mede musicmeteraar bij mij in de buurt!
0
geplaatst: 24 februari 2012, 16:57 uur
Eng steegje waar nietsvermoedende meiden worden lastiggevallen door postbodes..
0
geplaatst: 24 februari 2012, 17:05 uur
Timo-otje schreef:
Ik weet precies waar die foto genomen is Cygnus, in Heerlen in het steegje bij Naar Huis! Ik kom daar bijna elke week. Ga daar op stap, woon zelf in Schaesberg maar in Heerlen ga ik meestal uit. Toch nog een mede musicmeteraar bij mij in de buurt!
Helemaal juist! En mensen met smaak uit mijn omgeving zijn zeldzaam... En als ik Schaesberg zou wonen, zou ik ook in Heerlen uitgaan...
Maar in Naar huis zul je me dan weer niet aantreffen.
0
geplaatst: 24 februari 2012, 18:32 uur
Cygnus schreef:
Helemaal juist! En mensen met smaak uit mijn omgeving zijn zeldzaam... En als ik Schaesberg zou wonen, zou ik ook in Heerlen uitgaan...
Maar in Naar huis zul je me dan weer niet aantreffen.
(quote)
Maar in Naar huis zul je me dan weer niet aantreffen. In Naar Huis kom ik ook niet zo gek vaak, blijf daar het liefste weg. Die dj's daar zijn tergend slecht, niet dat ik naar Heerlen op stap ga voor de muziek maar dan nog. In Bolero kom ik wel vaker, omdat mijn vrienden daar ook vaak te vinden zijn. En de muziek waar ik naar luister zegt 90% van de mensen in mijn omgeving ook niks dus wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden!
0
geplaatst: 24 februari 2012, 19:21 uur
In Heerlen hoef je niet op stap te gaan voor de muziek, maar dat lijkt me niet zo'n groot verschil met andere plaatsen. Toch zijn er wel kroegen waar goede muziek gedraaid wordt, zoals de Klinker en Bluff en in de Nor wordt wel eens een avond moet goede alternatieve muziek georganiseerd.
0
geplaatst: 24 februari 2012, 21:02 uur
Limburg? Voor mij eerder happen dan stappen - alleen in dat geval: >>> qua lappen!
Ooit een vrijmibo gehad in de Bobbel en stappen aan de Kessels Kade (happen was top), maar qua borrelen en stappen: voelden ons echte fremdkörper, alsof we van the dark side of the moon kwamen.
Ooit een vrijmibo gehad in de Bobbel en stappen aan de Kessels Kade (happen was top), maar qua borrelen en stappen: voelden ons echte fremdkörper, alsof we van the dark side of the moon kwamen.
0
geplaatst: 13 april 2012, 22:41 uur

reptile71, de mume-baby (inmiddels peuter) en haar grote zus stijgen op

* denotes required fields.