De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 17 februari 2012, 13:34 uur
Dank voor de uitleg.
Reactie van mij was inderdaad gehaaid en overdreven.
Ik vat discussies meestal persoonlijk op, verbeterpuntje.
Reactie van mij was inderdaad gehaaid en overdreven.
Ik vat discussies meestal persoonlijk op, verbeterpuntje.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 16:05 uur
Als ik het echt persoonlijk bedoel dan is dat ook duidelijk
. Ik twijfelde zelf nog of ik een smiley bij het bericht zou zetten.....maar dacht dat het zo ook wel duidelijk was dat ik slechts mee ging grappen...niet helemaal dus.
Alles ok dus.......en dan...
BIERTJE ?!!?!!?

Helaas slechts een virtueel biertje en die lelijke kop krijg je er cadeau bij.
Tja, ik reageer in een foto-topic, dus dan moet ik mans genoeg zijn om mijn eigen smoelwerk ook maar neer te zetten. Bij deze dan. Was in Paradiso.....Europe, die speelden toen. Was een prima concert trouwens van de mannen, met John Norum toen weer.
Volgens mij was ik trouwens al een paar biertjes onderweg toen de foto genomen werd.......standaard verhaal als we met zijn allen naar een concert gaan, de bar draait er wel bij.
En op foto's is het pijnlijk duidelijk dat ik toch echt ernstig grijs aan het worden ben, hahaha.
. Ik twijfelde zelf nog of ik een smiley bij het bericht zou zetten.....maar dacht dat het zo ook wel duidelijk was dat ik slechts mee ging grappen...niet helemaal dus.Alles ok dus.......en dan...
BIERTJE ?!!?!!?

Helaas slechts een virtueel biertje en die lelijke kop krijg je er cadeau bij.

Tja, ik reageer in een foto-topic, dus dan moet ik mans genoeg zijn om mijn eigen smoelwerk ook maar neer te zetten. Bij deze dan. Was in Paradiso.....Europe, die speelden toen. Was een prima concert trouwens van de mannen, met John Norum toen weer.
Volgens mij was ik trouwens al een paar biertjes onderweg toen de foto genomen werd.......standaard verhaal als we met zijn allen naar een concert gaan, de bar draait er wel bij.

En op foto's is het pijnlijk duidelijk dat ik toch echt ernstig grijs aan het worden ben, hahaha.
0
geplaatst: 17 februari 2012, 21:10 uur
Goed idee! Zal dan ook even een foto'tje plaatsen.

Heb de vreemde gewoonte om altijd mijn ogen dicht te hebben op foto's..

Heb de vreemde gewoonte om altijd mijn ogen dicht te hebben op foto's..
0
aslan (crew)
geplaatst: 17 februari 2012, 22:48 uur
Bakema NL schreef:
Bij deze verzoek ik de heer Aslan ook om nooit meer een foto te plaatsen, je ziet wat er van komt, niks dan ellende.
ik beloof niks! krijg het trouwens erg benauwd als mensen mij met halford gaan vergelijken... Bij deze verzoek ik de heer Aslan ook om nooit meer een foto te plaatsen, je ziet wat er van komt, niks dan ellende.

0
geplaatst: 17 februari 2012, 23:14 uur
Valt toch wel mee die baard, ik ken een foto van 2 jaar terug waar Aslan echt een aardige baard heeft.
0
geplaatst: 18 februari 2012, 00:14 uur
0
geplaatst: 20 februari 2012, 14:05 uur
GrafGantz schreef:
Dat ziet er niet echt uit als en postbode volgens mij.
Inderdaad Dat ziet er niet echt uit als en postbode volgens mij.

0
geplaatst: 20 februari 2012, 16:41 uur
0
geplaatst: 20 februari 2012, 17:02 uur
Robbie Keane schreef:
2 bier, da's meer dan 1.
2 bier, da's meer dan 1.
En na acht van die rakkers heb je geen gevoel meer in je been.
0
Jav-
geplaatst: 23 februari 2012, 18:44 uur
Bij Steven Wilson in De Boerderij (Zoetermeer) op de foto met Marco Minnemann 

En een wat recentere foto:

En een wat recentere foto:
0
geplaatst: 23 februari 2012, 21:18 uur
Geen idee wie Marco Minnemann is, maar hij was blijkbaar uitzinnig van vreugde dat hij met jou op de foto mocht

* denotes required fields.