MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
panjoe (moderator)

Hoe schattig ook, denk ik dat Slowgaze niet zo lang kan wachten tot ze groot genoeg is en in aanmerking komt - al groeit ze snel

Slowchat verwijderd en een willekeurige foto van een of andere babe. Tenzij je kan aantonen dat ze daadwerkelijk lid is van MuMe, Arthur. Maar dan mag ze hem zelf posten.

ik zal ook maar eens een foto van mij zetten, zit hier tenslotte al meer dan een jaar.

(afbeelding)

Sowieso +1 voor Tom.

Arrie schreef:
Slowchat verwijderd en een willekeurige foto van een of andere babe. Tenzij je kan aantonen dat ze daadwerkelijk lid is van MuMe, Arthur. Maar dan mag ze hem zelf posten.

Willekeurige foto van een of andere babe? Ik weet zeker dat Arthur dit exemplaar met veel zorg en aandacht uitgezocht heeft.

Zeg jassn, heeft iemand je al eens gezegd dat je best wel op Tom Barman lijkt?

Ah Tom Barman. Ik heb maar 1 foto met een artiest en dat is Jay Brannan een hogere league haal ik niet (daarbij ben ik te schijterig om het ze te vragen)

Ik heb er twee, geloof ik. Eentje met Perfume Genius die ik hier al eens heb geplaatst. En nog eentje met de zusjes van First Aid Kit. Zal die nog eens opzoeken, altijd leuk om te plaatsen.

Ik heb er nog hoor met andere maar die zijn voor later eens

GrafGantz schreef:
nee, je bent de eerste !

Hé maar jassn, het is niet zo dat ik je niet geloof en ik bedoel het niet lullig (maar alles wat ik zeg komt altijd lullig over), maar je ziet er zelf een beetje op de foto erbij gefotosoept uit. Hoe komt dat?

Lin
Arrie schreef:
Sowieso +1 voor Tom.

Slowgaze schreef:
Hé maar jassn, het is niet zo dat ik je niet geloof en ik bedoel het niet lullig (maar alles wat ik zeg komt altijd lullig over), maar je ziet er zelf een beetje op de foto erbij gefotosoept uit. Hoe komt dat?
geen idee, hoe je daarbij komt (ik zou niet eens weten hoe ik met photoshop moet werken)

Oké, dan ben je het toch gewoon echt. Ik geloof je wel hoor.

Stalin ergens langs de Sunshine Coast Trail in British Columbia, gedurende mijn hiking avontuur aldaar in februari dit jaar...

(afbeelding)

Nogmaals, maar nu met 2 van de 3 kameraden die erbij waren...

(afbeelding)

Met zijn 4tjes onder een stuk zeil, schuilend voor de niet aflatende regen, ergens gedurende de laatste 2 dagen van onze wandeltocht...

(afbeelding)

Toffe foto, Stalin!
Lijkt mij een tof gebied om te 'hiken'.
Weinig Sunshine te bekennen alleen...

Ducoz schreef:
Toffe foto, Stalin!
Lijkt mij een tof gebied om te 'hiken'.
Weinig Sunshine te bekennen alleen...

De eerste 4 dagen vrijwel alleen maar zon en dat komt in februari in dat gebied nauwelijks voor, dus we hebben eigenlijk nog behoorlijk geluk gehad. Zoveel is te zien op onderstaande foto, genomen op de top van Tin Hat Mountain...
(afbeelding)

Laatste 2 dagen daarentegen non-stop regen, wat op een gegeven moment overal doorheen gaat. Ben er achtergekomen dat Gore-Tex een behoorlijke wassen neus is...

panjoe (moderator)
GrafGantz schreef:

. Leuke foto hoor.

Die van Stalin kan ik niet zien ...?

Er zijn weer leuke foto's geplaatst vandaag en gisteren.

Ik zie ze wel, je moet ze even via de quotefunctie openen.

Vooral die laatste foto vind ik tof, Stalin!

panjoe (moderator)
Nu zie ik ze leuke foto's wederom en prachtige omgeving.

Lekker somers!
Langs de Schie gefietst? Of was het ergens anders?

Ja, eerst langs de Schie en ter hoogte van de Zwetheul naar rechts, onder de snelweg door en dan heb je dit stukje, misschien wel het mooiste fietspad van de Rotterdamse regio (zie net op Google maps dat het de Molenkade is). Het riet is wat aan de hoge kant hier maar je rijdt dus direct naast het water, met aan de overzijde zicht op de skyline van Rotterdam (met daarvoor nog het vliegveld):.

Uitzicht rechts:

(afbeelding)

Uitzicht links:

(afbeelding)

@Graf: solo op vélo of fietst uw lief ook raids? Mooie omgeving - hebben vorig jaar daar ook gefietst, rondom Rottemeren, maar westelijk van Rotterdam, richting HvH is het minder bi.

Nee, dit is solo, puur voor de conditie dus dan houdt m'n lief me niet bij (en heeft daar sowieso geen zin in). De Rottemeren heb ik eergisteren gerond, dit is net een stukje westelijker (deels richting Delft).

shadowboxer
Ieeeh, barends!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:48 uur

geplaatst: vandaag om 14:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.