De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 25 mei 2012, 00:25 uur
Dat stuk fiets ik dagenlijks, met dit weer extra mooi.
Ik dacht het al te herkennen, ik woon ongeveer aan de overkant van de Schie, bij Zweth... stukje verder land inwaards dan wel..
Ik dacht het al te herkennen, ik woon ongeveer aan de overkant van de Schie, bij Zweth... stukje verder land inwaards dan wel..

0
geplaatst: 25 mei 2012, 02:10 uur
Ah, de Zwethkade, was het zowaar een bijna Mume-meeting geweest.

Normaal kijk ik minder waus, maar nu had ik een halve zonnesteek.

0
geplaatst: 25 mei 2012, 07:45 uur
inquestos schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik zou toch zweren dat dat sheep67 was...
0
geplaatst: 25 mei 2012, 08:16 uur
Hm, naast de gewone MuMe-meetings wellicht ook MuMe-fietstochtjes gaan organiseren?
0
geplaatst: 25 mei 2012, 11:26 uur
GrafGantz schreef:
Hm, naast de gewone MuMe-meetings wellicht ook MuMe-fietstochtjes gaan organiseren?
Ik ga de laatste week van augustus samen met een kameraad ''even'' de Mont Ventoux en de Alpe d'Huez beklimmen op onze tweewielers.
En als alles goed gaat en de benen willen nog, dan ook nog de Col du Galibier...
Wie wil, is bij deze uitgenodigd

0
geplaatst: 25 mei 2012, 11:58 uur
GrafGantz schreef:
(deels richting Delft).
(deels richting Delft).
Via Schiedam naar Midden delfland, dat is nog net een stukje mooier

0
geplaatst: 25 mei 2012, 12:00 uur
Stalin schreef:
Ik ga de laatste week van augustus samen met een kameraad ''even'' de Mont Ventoux en de Alpe d'Huez beklimmen op onze tweewielers.
En als alles goed gaat en de benen willen nog, dan ook nog de Col du Galibier...
(quote)
Ik pas, de Alpen zijn te mooi om vanaf asfalt te bewonderen
.
0
geplaatst: 25 mei 2012, 15:29 uur
Stalin schreef:
Ja, zeg, ik ga begin juli (quote)

Maar een MuMe-wielermeeting is wel een ideetje ooit wellicht

0
geplaatst: 26 mei 2012, 08:49 uur
Geen idee hoe goed je conditie is, maar wellicht haal ik je in augustus nog wel ergens in op een beklimming

0
geplaatst: 26 mei 2012, 21:25 uur
Tof Itchy. 

Gisteren na 't (fantastische) concert van Spinvis kwamen we bij De Balie zomaar Vieze Fur in 't wild tegen. Helaas een beetje onscherpe foto, maar jullie doen 't er maar mee.

Gisteren na 't (fantastische) concert van Spinvis kwamen we bij De Balie zomaar Vieze Fur in 't wild tegen. Helaas een beetje onscherpe foto, maar jullie doen 't er maar mee.

0
geplaatst: 26 mei 2012, 21:31 uur
Hij is er zelf ook een beetje onder de indruk van. Verder: date?
0
geplaatst: 31 mei 2012, 11:17 uur
Ze lijken extra bleek door de laagstaande zon die m'n ranke pootjes in het licht doen baden.
* denotes required fields.