MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Voila, ik ben weer terug van weggeweest.

10 dagen zonder MusicMeter en nog steeds in leven.
Het kan dus best ... but a lot of catching up to do now ...

Welkom terug!!

Ik ben gisteren teruggekeerd van drie weekjes Scandinavië. Ik ben eerst een week in Denemarken geweest, eerst naar Legoland, toen door naar Kopenhagen. Maar omdat Denemarken een verschrikkelijk duur land bleek te zijn, zijn we snel doorgegaan naar Zweden. Daar is het veel goedkoper, omdat de Zweedse kroon heel erg zwak is.

In Zweden zijn we zo'n 100 km ten noorden van Göteborg geweest, aan een enorm meer. Ook zijn we aan het eind van de vakantie nog wat dagen naar Malmö geweest, en hebben we nog een dagje Noorwegen gedaan, omdat we toch vlak bij de grens zaten.

Ik vond het erg leuk, en vooral Zweden en Noorwegen zijn erg mooie landen. Wel een hoop omrekengedoe met die kronen, Deense kronen, Zweedse kronen, Noorse kronen, je wordt er gek van. En we hadden nogal Nederlands weer. Erg wisselvallig. Maar ik heb zeker een erg leuke vakantie gehad!

Morgen ga ik voor 16 dagen naar Tossa de Mar (naast Lloret de Mar). Die dagen zal ik dus nauwelijks op MuMe te vinden zijn.

Ze schijnen daar fraaie musea te hebben.

He he, eindelijk is MuMe tijdelijk R&P-loos .

En ik ben vanaf vrijdag tien dagen weg, maar ik ga proberen zoveel mogelijk nog online te zijn hier dus een MJ-loze periode kunnen jullie wel op je buik schrijven .

Frostyx
Ik ga 1 maand naar somalië maar mischien hebben ze daar internet

dix
Noord Korea ... Somalië ... Ik ga een paar dagen langs de Overijsselse Vecht lopen.

Prettige vakantie allemaal !

Frostyx
Fijna vakantie

Social_Mask
Rhythm & Poetry schreef:
Morgen ga ik voor 16 dagen naar Tossa de Mar (naast Lloret de Mar). Die dagen zal ik dus nauwelijks op MuMe te vinden zijn.

Godzijdank!

lowriderluuk
Rhythm & Poetry schreef:

Ja, op het strand, in levende lijve.

Frostyx schreef:
Ik ga 1 maand naar somalië maar mischien hebben ze daar internet

Waarom naar Somalië?

Frostyx
Piraten jacht
maar ik weet niet waarom ik dat zei ik bedoelde Frankrijk

Haha. Die Frostyx is me er eentje, een doerak maar zijn hart zit op de juiste plaats.

Fijne vakantie iedereen.

Geen gebrek aan Somaliërs in Frankrijk iig.

Lin
Ik ga afgezien van een weekendje ardennen nergens heen maar ben vanaf vandaag 3,5 week vrij (en daarna nog een maand werken en dan 4,5 maand vrij )

21 augustus naar Calella, helemaal loesoe .

Dj2Jelle
Lin schreef:
Ik ga afgezien van een weekendje ardennen nergens heen maar ben vanaf vandaag 3,5 week vrij (en daarna nog een maand werken en dan 4,5 maand vrij )

4,5 maanden?

Lin
Ja goeie baan, hahaha

Nee hoor, heb die tijd hard nodig om me voor te bereiden op (en moet het dan ook uitvoeren... ) het baren van de eerste MuMe-baby

Lin schreef:
Nee hoor, heb die tijd hard nodig om me voor te bereiden op (en moet het dan ook uitvoeren... ) het baren van de eerste MuMe-baby
Ach, daar heeft Paul toch maar (maximaal) een paar minuutjes voor nodig .

Lin
Haha, dat was het maken, het baren is andere koek

J.M. schreef:
21 augustus naar Callela, helemaal loesoe .
Hahaha, lekker naar het Hans en Grietje café! Goede herinneringen aan Calella (niet aan dat café). veel plezier.

Ja daar heeft mijn broer het zelfs nog over gehad (Hans en Grietje). Maar ja die vond het natuurlijk wel een leuk café.

Chrisseh schreef:
(quote)
veel plezier.

Thanks

Dj2Jelle
Ik ga morgenmiddag met 2 vrienden surfen in Zuid-Frankrijk, 10 dagen.

Father McKenzie
Aan alle nog vertrekkenden; geniet mateloos van ik hoop nog véél matelozer aanwezig zijnde zon, waarheen je ook gaat.

Ikzelf ben sinds gisteren terug uit het prachtge Frieslàn en ik vind dit voor herhaling vatbaar;
Nog nooit zoveel bootjes, schepen, schuiten en ander varend tuig gezien in één vakantie.
Ook het landschap is er betoverend mooi en heeft me in een roes gebracht.
Ik heb dan ook als gek zitten, liggen en staan fotograferen. Mijn filmrollejes zijn helemaal vol.
Gelukig hebben we nu digitale camera's, haha..... die kutrolletjes zijn dus verleden tijd.
Circa 860 foto's heb ik eraan verschoten. Wàt maakt het uit, met een 8 GB geheugenschijfje mochten het zelfs méér zijn geweest.

Bolsward, Franeker en het havenplaatsje Harlingen hebben me het meeste bekoord, en in iets mindere mate Sneek en Dokkum, maar ook zéér mooie, schilderachtige plaatsjes zijn dat.
De 2 boottochten van respectievelijk Holwerd naar Ameland (Nes) en van Harlingen naar West-Terschelling waren een belevenis op zich. De Waddenzee was als een biljarttafel; géén rimpeltje, geen golfje... maar prachtig.
Die overtochten leverden me schitterende foto's op, oa. van meeuwen, die de boot heel de tijd volgden, en zich echte acrobaten toonden, zeker als mensen stukjes patat-friet gooiden, die rakkers plukken dat zo uit de lucht, een waar schouwspel!

Drachten vond ik de enige tegenvaller; een moderne slaapstede leek me dat, ik vond er niets typisch Fries. Ik heb er geen foto aan verschoten.

Enfin, waar het hart van vol is... jawel!

Stijn_Slayer
Welkom terug Patrick!

Leuk dat je een fijne vakantie gehad hebt. Harlingen ben ik zelf ook eens geweest, inderdaad een gezellig plaatsje. Drachten heb ik ook negatieve herinneringen aan, iets met een gitaarwinkel en een kapotte gitaar.....

sq
Vandaag aangekomen in Kopenhagen, startpunt van mijn cruise over de oostzee. Deze mail vanaf de boot en we liggen nog aan wal. Langzaam en duur internet hier, maar ik zal misschien toch af en toe een postje doen.

sq schreef:
Vandaag aangekomen in Kopenhagen, startpunt van mijn cruise over de oostzee. Deze mail vanaf de boot en we liggen nog aan wal. Langzaam en duur internet hier, maar ik zal misschien toch af en toe een postje doen.

Veel plezier daar in Kopenhagen, het is een mooie stad en je kunt er prima eten. Verder heel veel plezier met de cruise over de Oostzee. En niet te veel bezig zijn met MusicMeter, ook al is dat erg moeilijk. Gewoon lekker genieten van de vakantie en alvast bij deze een behouden thuiskomst.

Father McKenzie
Hé, Gerards Dream is je avatar toevallig Mozart? Of zit ik er geheel naast?

Father McKenzie schreef:
Hé, Gerards Dream is je avatar toevallig Mozart? Of zit ik er geheel naast?

Juist.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:56 uur

geplaatst: vandaag om 10:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.