De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
Father McKenzie
geplaatst: 11 augustus 2009, 21:25 uur
Ja, je bracht mij zelf ook op een idee, vandaar mijn nieuwe avator...
0
geplaatst: 13 augustus 2009, 15:58 uur
Stukje verder. Vandaag aangekomen in Tallinn. Middeleeuws oud stadje in de kern met naast veel terrasjes, kerken en oude vestingmuren ook een bookshop/antiek zaak met een stapeltje platen
. Ik vond er de LP verzamelaar 'Good Times' van Sam Cooke in een Russische persing in een hoes waar ook zijn naam in cyrllisch schrift op stond. CEM KYK wordt het dan (met de E dan verkeerd om). Bijzonder grappig om te zien. Ik zal m eens scannen als ik weer thuis ben. 50 Estse Kronen. Geen geld, toch?
. Ik vond er de LP verzamelaar 'Good Times' van Sam Cooke in een Russische persing in een hoes waar ook zijn naam in cyrllisch schrift op stond. CEM KYK wordt het dan (met de E dan verkeerd om). Bijzonder grappig om te zien. Ik zal m eens scannen als ik weer thuis ben. 50 Estse Kronen. Geen geld, toch?
0
geplaatst: 13 augustus 2009, 22:22 uur
Tot nu toe een leuke vakantie in Tossa de Mar. Alleen zijn gisteren wel mijn zakken gerold. Maar ja, shit happens.
0
Father McKenzie
geplaatst: 16 augustus 2009, 19:56 uur
Niet zo leuk, Rhythm & Poetry, maar jawel, shit happens...
Ikzelf heb mijn vakantiefoto's on line gezet;
Picasa Web Albums - PATRICK - FRYSLAN AUG 2... - picasaweb.google.com
Voor de liefhebbers ervan; amuseer jullie!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 augustus 2009, 20:09 uur
Leuke foto's Patrick. Ziet er wel érg rustig uit zeg!
Stavoren en Harlingen ben ik ook eens geweest een aantal jaren terug, leuk om dat weer eens terug te zien.
Stavoren en Harlingen ben ik ook eens geweest een aantal jaren terug, leuk om dat weer eens terug te zien.

0
geplaatst: 17 augustus 2009, 00:33 uur
Erg mooie foto's en aan de beelden te zien zat het weer erg mee. Goed om te zien en heb je als ik de beelden mag geloven en prima trip gehad in het hoge noorden der Nederlanden. 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 17 augustus 2009, 01:18 uur
Vanochtend vroeg terug gekomen uit Frankrijk, 't was erg leuk
Ik dacht op een gegeven moment in een drukke bar ook dat mijn zakken gerold werden, maar dat was gewoon een Frans meisje die aan mijn piemel wou zitten
Rhythm & Poetry schreef:
Tot nu toe een leuke vakantie in Tossa de Mar. Alleen zijn gisteren wel mijn zakken gerold. Maar ja, shit happens.
Ik dacht op een gegeven moment in een drukke bar ook dat mijn zakken gerold werden, maar dat was gewoon een Frans meisje die aan mijn piemel wou zitten

0
Father McKenzie
geplaatst: 17 augustus 2009, 09:00 uur
Gerards Dream schreef:
Erg mooie foto's en aan de beelden te zien zat het weer erg mee. Goed om te zien en heb je als ik de beelden mag geloven en prima trip gehad in het hoge noorden der Nederlanden.
Dat heb ik wel. Maar alles was in functie van moeder. Ik wou haar nog een mooie vakantie bezorgen. Ik heb gewoon steeds achter de rolstoel gelopen, terwijl ik ook zat te mijmeren; met een vriendin kon ik nu gewoon gaan fietsen, bijvoorbeeld op de Waddeneilanden die we bezochten; Terschelling en Ameland...
Ik vrees dat het toch een laatste keer mèt moeder is geweest, een vriendin van haar die ouder is (80) maar fysiek nog een stuk beter, wil zich over ons moeder ontfermen en haar volgend jaar meenemen naar zee in België, en naar zo'n groot vakantie-oord waar er ook voor gepensioneerden animatie is, en 's avonds optredens en zo.
Leuk, dan kan ik volgend jaar eindelijk eens die wat avontuurlijke fietsvakantie hebben die ik al een tijd in gedachten heb.

0
geplaatst: 17 augustus 2009, 09:29 uur
Father McKenzie schreef:
Leuk mijn eigen geboortegrond, door de ogen van een vlaming!
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 09:31 uur
Dj2Jelle schreef:
(quote)
Je bent dom lomp en famous?

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 07:44 uur
Father McKenzie schreef:
(...) Ikzelf heb mijn vakantiefoto's on line gezet (...)
(...) Ikzelf heb mijn vakantiefoto's on line gezet (...)
Je kunt wel goed fotograferen Patrick, daar is niets van te zeggen. En je kijkt ook niet op een fototje meer of minder................
Je bent nu vaker in Friesland geweest dan ikzelf

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 15:02 uur
Net terug gekomen uit Mexico..........
In het najaar nog 16 dagen naar Cuba
In het najaar nog 16 dagen naar Cuba

0
stuart
geplaatst: 18 augustus 2009, 15:17 uur
Ik hoop niet je het virus hebt meegenomen en het hier op Mume verspreidt... 

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 15:37 uur
Lekker snotteren voor MusicMeter is toch ook een soort vakantie. Goed ik geef toe dat de oren wat dicht kunnen zitten, maar dan kan je alvast de hoes en de verdere informatie alvast beoordelen tot dat het tot de muziek komt. 

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 16:21 uur
stuart schreef:
Ik hoop niet je het virus hebt meegenomen
Ik hoop niet je het virus hebt meegenomen
Nope........
Kern gezond en het valt ook daar (ten minste waar wij waren) best wel mee........
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 18:09 uur
Reptilin is vandaag terug gekomen van een relaxt weekendje Belgische Ardennen, Robertville om precies te zijn. Nog even samen weg voordat de kleine reptilin geboren wordt, dat schijnt de gewoonte te zijn als je een baby krijgt 

Het erg mooi gerenoveerde hotel

de omgeving
was heerlijk

Het erg mooi gerenoveerde hotel

de omgeving
was heerlijk

0
stuart
geplaatst: 18 augustus 2009, 18:19 uur
Lin schreef:
Nog even samen weg voordat de kleine reptilin geboren wordt, dat schijnt de gewoonte te zijn als je een baby krijgt
Nog even samen weg voordat de kleine reptilin geboren wordt, dat schijnt de gewoonte te zijn als je een baby krijgt
Wordt het Kermit (jongen) of Alie(gator),dus meisje

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 18:23 uur
stuart schreef:
(quote)
Dat melden we hier over een maand of drie

0
geplaatst: 18 augustus 2009, 18:24 uur
Robertville
Toch een beetje Kjoer in de Ardennen

Ziet er mooi en relaxed uit.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 19:57 uur
Ben vorige week donderdag ook in de Ardennen geweest (dagje Kanoeen), compleet weggeregent, één hoosbui van een uur of vier.
Toch is het een schitterend gebied op (voor mij) een uurtje of twee rijden.
Toch is het een schitterend gebied op (voor mij) een uurtje of twee rijden.
0
Antonio
geplaatst: 18 augustus 2009, 22:08 uur
Father McKenzie schreef:

Aha, de apotheek van mijn woonplaats Leeuwarden, inderdaad een erg mooi gebouw...
Maar, iets verder op in dezelfde straat zit een van mijn favoriete platenzaken van gans het land (King Kong), ben je daar toevallig nog geweest dan ?
0
geplaatst: 21 augustus 2009, 21:51 uur
Ik ben weer terug uit Spanje, voldaan maar erg moe. Mooie foto's van Lin en Antonio. 
Andere mensen ook allemaal een leuke vakantie gehad?

Andere mensen ook allemaal een leuke vakantie gehad?
0
geplaatst: 20 september 2009, 13:07 uur
Aaah, lucky bastard! Was daar afgelopen najaar, spectaculair mooi. Tabletjes tegen hoogteziekte en cocasnoepjes direct op het vliegveld innemen

Buen viaje!
* denotes required fields.