MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Father McKenzie
Ja, je bracht mij zelf ook op een idee, vandaar mijn nieuwe avator...

sq
Stukje verder. Vandaag aangekomen in Tallinn. Middeleeuws oud stadje in de kern met naast veel terrasjes, kerken en oude vestingmuren ook een bookshop/antiek zaak met een stapeltje platen . Ik vond er de LP verzamelaar 'Good Times' van Sam Cooke in een Russische persing in een hoes waar ook zijn naam in cyrllisch schrift op stond. CEM KYK wordt het dan (met de E dan verkeerd om). Bijzonder grappig om te zien. Ik zal m eens scannen als ik weer thuis ben. 50 Estse Kronen. Geen geld, toch?

Tot nu toe een leuke vakantie in Tossa de Mar. Alleen zijn gisteren wel mijn zakken gerold. Maar ja, shit happens.

Father McKenzie
Niet zo leuk, Rhythm & Poetry, maar jawel, shit happens...

Ikzelf heb mijn vakantiefoto's on line gezet;

Picasa Web Albums - PATRICK - FRYSLAN AUG 2... - picasaweb.google.com

Voor de liefhebbers ervan; amuseer jullie!

Stijn_Slayer
Leuke foto's Patrick. Ziet er wel érg rustig uit zeg!

Stavoren en Harlingen ben ik ook eens geweest een aantal jaren terug, leuk om dat weer eens terug te zien.

Erg mooie foto's en aan de beelden te zien zat het weer erg mee. Goed om te zien en heb je als ik de beelden mag geloven en prima trip gehad in het hoge noorden der Nederlanden.

Dj2Jelle
Vanochtend vroeg terug gekomen uit Frankrijk, 't was erg leuk

Rhythm & Poetry schreef:
Tot nu toe een leuke vakantie in Tossa de Mar. Alleen zijn gisteren wel mijn zakken gerold. Maar ja, shit happens.

Ik dacht op een gegeven moment in een drukke bar ook dat mijn zakken gerold werden, maar dat was gewoon een Frans meisje die aan mijn piemel wou zitten

Father McKenzie
Gerards Dream schreef:
Erg mooie foto's en aan de beelden te zien zat het weer erg mee. Goed om te zien en heb je als ik de beelden mag geloven en prima trip gehad in het hoge noorden der Nederlanden.

Dat heb ik wel. Maar alles was in functie van moeder. Ik wou haar nog een mooie vakantie bezorgen. Ik heb gewoon steeds achter de rolstoel gelopen, terwijl ik ook zat te mijmeren; met een vriendin kon ik nu gewoon gaan fietsen, bijvoorbeeld op de Waddeneilanden die we bezochten; Terschelling en Ameland...
Ik vrees dat het toch een laatste keer mèt moeder is geweest, een vriendin van haar die ouder is (80) maar fysiek nog een stuk beter, wil zich over ons moeder ontfermen en haar volgend jaar meenemen naar zee in België, en naar zo'n groot vakantie-oord waar er ook voor gepensioneerden animatie is, en 's avonds optredens en zo.
Leuk, dan kan ik volgend jaar eindelijk eens die wat avontuurlijke fietsvakantie hebben die ik al een tijd in gedachten heb.

Father McKenzie schreef:

Leuk mijn eigen geboortegrond, door de ogen van een vlaming!

Dj2Jelle schreef:
Vanochtend vroeg terug gekomen uit Frankrijk, 't was erg leuk

(quote)

Ik dacht op een gegeven moment in een drukke bar ook dat mijn zakken gerold werden, maar dat was gewoon een Frans meisje die aan mijn piemel wou zitten

Je bent dom lomp en famous?

Dj2Jelle
GrafGantz schreef:
(quote)

Je bent dom lomp en famous?

Dom, lomp, blond, geil en Nederlands

Father McKenzie schreef:
(...) Ikzelf heb mijn vakantiefoto's on line gezet (...)

Je kunt wel goed fotograferen Patrick, daar is niets van te zeggen. En je kijkt ook niet op een fototje meer of minder................

Je bent nu vaker in Friesland geweest dan ikzelf

Net terug gekomen uit Mexico..........

In het najaar nog 16 dagen naar Cuba

stuart
Ik hoop niet je het virus hebt meegenomen en het hier op Mume verspreidt...

Stijn_Slayer

Lekker snotteren voor MusicMeter is toch ook een soort vakantie. Goed ik geef toe dat de oren wat dicht kunnen zitten, maar dan kan je alvast de hoes en de verdere informatie alvast beoordelen tot dat het tot de muziek komt.

stuart schreef:
Ik hoop niet je het virus hebt meegenomen

Nope........
Kern gezond en het valt ook daar (ten minste waar wij waren) best wel mee........

stuart
Houden zo, TL....

Lin
Reptilin is vandaag terug gekomen van een relaxt weekendje Belgische Ardennen, Robertville om precies te zijn. Nog even samen weg voordat de kleine reptilin geboren wordt, dat schijnt de gewoonte te zijn als je een baby krijgt

(afbeelding)

Het erg mooi gerenoveerde hotel

(afbeelding)

de omgeving

was heerlijk

stuart
Lin schreef:
Nog even samen weg voordat de kleine reptilin geboren wordt, dat schijnt de gewoonte te zijn als je een baby krijgt

Wordt het Kermit (jongen) of Alie(gator),dus meisje

Lin
stuart schreef:
(quote)

Wordt het Kermit (jongen) of Alie(gator),dus meisje

Dat melden we hier over een maand of drie

Robertville

Toch een beetje Kjoer in de Ardennen

Ziet er mooi en relaxed uit.

titan (crew)
Lin schreef:
Robertville

Mijn favoriete plek in de Ardennen

Ben vorige week donderdag ook in de Ardennen geweest (dagje Kanoeen), compleet weggeregent, één hoosbui van een uur of vier.
Toch is het een schitterend gebied op (voor mij) een uurtje of twee rijden.

Antonio
Father McKenzie schreef:

(afbeelding)

Aha, de apotheek van mijn woonplaats Leeuwarden, inderdaad een erg mooi gebouw...
Maar, iets verder op in dezelfde straat zit een van mijn favoriete platenzaken van gans het land (King Kong), ben je daar toevallig nog geweest dan ?

Ik ben weer terug uit Spanje, voldaan maar erg moe. Mooie foto's van Lin en Antonio.

Andere mensen ook allemaal een leuke vakantie gehad?

Frostyx
nee

Ik vertrek morgen voor vier weken naar Bolivia

jeko
Goeie reis enne neem maar wat panfluit noise mee

itchy schreef:
Ik vertrek morgen voor vier weken naar Bolivia

Aaah, lucky bastard! Was daar afgelopen najaar, spectaculair mooi. Tabletjes tegen hoogteziekte en cocasnoepjes direct op het vliegveld innemen

Buen viaje!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.