MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Father McKenzie
Let op voor aswolken!

Prettige vakantie daar in IJsland, OldRottenhat, en doe de groeten aan Björk als je haar ziet.

Graf zegt hallo vanuit de VS

GrafGantz schreef:

Hallo Graf, heb jij toevallig je huurauto op Times Square laten staan ?

Groet vanuit Blavland, Denemarken.

bonothecat schreef:
Groet vanuit Blavland, Denemarken.

vanuit een koud en nat Nederland terug.

Tussen de 25 en 30 graden hier en t/m donderdag zonnig

Vlieg over een paar dagen naar Marrakech, as en weder dienende.

Doe maar ruig, lebowski, maar desalniettemin maak er een fijne boeiende tijd van. En je weet het.... Daarna een behouden thuiskomst.

Ik ben 2 weekjes terug van een week Frankrijk. Genoten van het lekkere weer en veel wijn gedronken. En cultureel gedaan, Frankrijk is heerlijk om er even uit te zijn.

GrafGantz schreef:

Graf zegt weer hallo, maar nu vanuit Rotterdam

Zoals altijd ga ik ook dit jaar weer naar minder voor de hand liggende bestemmingen. Ik heb begin april een uitstapje gemaakt naar het "sinking island" Tuvalu in de Stille Oceaan en in juli ga ik 10 dagen naar de in Azerbeidzjan gelegen enclave Nagorno-Karabach, dat zich na de val van de Sovjet-Unie en de daarop volgende burgeroorlog onafhankelijkheid heeft verklaard, maar internationaal niet wordt erkend. De enclave is alleen bereikbaar vanaf Armeens grondgebied via een corridor die door het Armeense leger wordt beschermd. Er naartoe vliegen is geen optie, want de Azeri's schieten je dan uit de lucht. Wordt hoe dan ook weer een bijzondere ervaring, die ik hopelijk kan navertellen

Jeetje dat is nog eens avontuurlijk, Edwin. Wees vooral voorzichtg enerzijds, maar geniet er ook van anderzijds. Mijn zege heb je al voor een behouden thuiskomst. Hou je dus taai daar in den vreemde. Hopelijk beleef je een leerzame en boeiende tijd.

Dankjewel.

Aizerbeidzjan, tof.

Ik ga een weekje naar Barcelona (Primavera...), dus alle moderator-gerelateerde pm's mogen tot volgende week woensdag naar L_T_B en VanDeGriend verstuurd worden.

Ik ga ook naar Barcelona. Maar ik vertrek pas volgende week woensdag als jij dus net terugkomt.

Heb er erg veel zin in.

Heb een prettig tid daar in Barcelona Herman en hopelijk is het weer er tof. Kortom geniet er maar van.

Lukk0
NewYorkCityLight schreef:
Ik ga ook naar Barcelona. Maar ik vertrek pas volgende week woensdag als jij dus net terugkomt.

Heb er erg veel zin in.

Ga je met een examenreis?

Ik in elk geval wel, volgende week woensdag naar Blanes (erg dicht bij Barcelona) met de bus....

En herman, veel plezier in Barcelona, ik zou ook erg graag eens naar Primavera gaan. Low, The Field en Built to Spill

Lukk0 schreef:
(quote)

Ga je met een examenreis?

Jup, als examenreis. Ik ga lekker met het vliegtuig , .

groeten uit Barcelona, het is hier fantaaastisch (om met Frits Bom te spreken).

Maar kan je Barcelona ook aanwijzen op de kaart van Europa?

Gezellig heh?

In augustus 3 weken Frankrijk,
Even lekker er weg, de rest zoekt het maar uit.

Dit jaar voor het eerst naar Ierland. Eerst de Dingle- of the Bearaway wandelen, en dan nog een week om wat meer van het land te zien (waaronder Dublin)

wijsneus
as. vrijdagavond ontvlucht ik de drukke Randstad, en ga een paar dagen ademhalen aan de Noordhollandse kust.

ruim 2 weken niet op MuMe, want er staat nog meer op het programma.

Fijne vakantie Wijsneus, rust lekker uit!

Heb een goede vakantie Wijsneus en vergeet niet goede muziek bij de rest van de spullen in te pakken.

Ah, gezellig Wijsneus, dat je hier even langskomt.

Vanaf morgen op weg naar Italië (dat wordt voetbal kijken buiten Nederland en de nieuwe Prince moet dan maar wachten op een bespreking, hopende dat thuisblijvende vrienden een krant met de cd kunnen bemachtigen).

Ik zal me hier af en toe wel laten zien met een laptop op schoot uitkijkend over een schitterende vallei aan het zwembad

Aangezien ook titan op vakantie is wens ik mijn collega's succes met de wachtrij, want die laat ik even voor wat het is.

Stijn_Slayer
Ik heb besloten dit jaar niet op vakantie te gaan.

Ik had al twee of drie jaar niet meer zo'n zin om mee te gaan met pa en m'n broertje. Je zit toch constant bij hun op de lip, en na 15 jaar heb ik Frankrijk wel een beetje gezien...

Lekker thuis met vrienden de BBQ aan, muziek maken etc. zie ik wel zitten.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:00 uur

geplaatst: vandaag om 06:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.