MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Donderdag vertrek voor anderhalve week naar Italië met mn vriendin

Morgen naar het Les Ardentes festival en dan maandag richting Zweden tot het einde van de maand!

Veel plezier vakantiegangers! Ik moet nog een tijd werken voor mijn vakantie begint (14 augustus). Zelf ga ik niet weg, maar ik hoop wel veel muzikale optredens mee te pikken.

Sir Spamalot (crew)
Iemand enige ervaringen met Jersey en/of Guernsey? Hier of via PM.

Naar Sicilië met wat vrienden morgen. Spotgoedkope vlucht, hostel, en daarna cultuur snuiven, aan het strand hangen, snorkelen en de Etna beklimmen

Lin
Etna heb ik ook beklommen...nou ja, stuk met een jeep en daarna aan de wandel. Jaar erop een flinke uitbarsting en het restaurantje waar we hadden gegeten compleet verwoest. Indrukwekkend ding, die Etna!

Ja de Etna, de eerste berg met zijn eigen verkeersinformatie.

DjFrankie (moderator)
Sir Spamalot schreef:
Iemand enige ervaringen met Jersey en/of Guernsey? Hier of via PM.

Ja ben ik geweest in 2001.
Duur maar wel erg relaxed, vond vooral Sark en Guernsey erg leuk.
Ook de dierentuin op Jersey is een absolute aanrader, veel dieren uit Madagascar. OOk de ontzettend lekkere tomaten uit Guernsey weet ik nog. Herm is het minst.
Wel een minpuntje op een van de 5 eilanden mocht 's middags vanaf 15.00 geen bier meer geschonken worden.
Erg vreemd. Dacht dat dit op Guernsey was.

Nog meer info laat het weten.

Is hier iemand weleens naar de Dominicaanse Republiek geweest? Zo ja? Waar precies? Dank.

Ik vertrek vandaag naar Rodos

Zaterdag naar Parijs, een paar dagen cultuur snuiven. Maandag EuroDisney. Vanaf woensdag doorrijden naar de Middellandse Zee om in de buurt van Beziers een week op een camping uit te buiken.
En op de terugweg zien we wel waar we een stop maken.

Ga dit jaar samen met 1 van mijn beste vrienden (de hier verbannen Erwku) vanuit Venlo op de fiets naar Berlijn toe.

We vertrekken 9 augustus en op 22 augustus vertrekt de trein vanuit Berlijn weer terug naar Nederland, dus die moeten we halen !

Aangezien we ons voorgenomen hebben het allemaal zo low-budget mogelijk te doen, moeten de fietsen dit uiteraard ook zijn...

En dus heeft hij voor 200 euro een trekkersfiets bij de Wehkamp gekocht en ik heb gister voor 185 euro een in zeer goede staat verkerende 2e hands Batavus trekkersfiets gekocht.

Nu nog een zo'n goedkoop mogelijk 1 persoonstentje, fietstassen en fietskleding en gaan met die banaan...

Daarna van 31 augustus t/m 12 september nog een weekje naar de Vogezen en een weekje in de buurt van Saarbrucken, met de auto lekker toeren aldaar en dan weer geld verdienen voor een volgend avontuur !

Xel
Ik kan haast niet wachten... Over twee weken lopen we rond in KL!
Maleisië wacht ons....

Ga vanaf volgende week lekker fietsen, van Berlijn naar Split, waar eind augustus mijn vriendin me opwacht met een zeilboot voor een weekje zeilen.

DjFrankie (moderator)
Zaterdag 2 weken naar Equador en aansluitend nog een weekje Bonaire

Voor mensen die pas in oktober weer vakantie hebben is dit een behoorlijk frustrerend topic. Desondanks, iedereen veel plezier gewenst.

DjFrankie (moderator)
GrafGantz schreef:
Voor mensen die pas in oktober weer vakantie hebben is dit een behoorlijk frustrerend topic. Desondanks, iedereen veel plezier gewenst.

Dan ben ik weer aan vakantie toe, maar de tijd vliegt en je bent goedkoper uit

Morgen in het vliegtuig naar Cuba....19 dagen en ben weer terug

Cuba.. Gaaf!

Veel plezier!

Rook ze!

Doe je de groetjes aan Fidel en Raul, André?

Fijne vakantie.

Van 12 tot en met 16 augustus naar Ljubljana (Slovenië) met vandaaruit ook bezoekjes aan Maribor en Ptuj... 't wordt een aangenaam weerzien met Ljubljana en Slovenija sinds.... 1995... da's alweer lang geleden...

Morgen richting een niet alledaags vakantieland: Litouwen. Over 10 dagen ben ik weer terug. Tabé!

at C-moon: Slovenië, daar ben ik dus echt benieuwd naar.

Maak er een mooie tijd van daar in Litouwen.

Much plezier vakantiegangers en -gangsters.

Ik ben op het zonnige Lanzarote waar het heerlijk weer is.
En wat een heerlijke tarrasjes hier. Ze draaien hier ook nog eeens de Beatles op het terrasje. Volgende week pas naar huis!!

Voor alle thuis blijfers. Euh.. Jammer voor jullie

Rust maar lekker uit Ataloona en bak jezelf niet te bruin.

Al gebeurt na 3dagen al zo rood als een tomaat!
Geweldig hier

DjFrankie (moderator)
Equador is ook geweldig, komen net uit de jungle, en zitten nu tussen 6 watervallen in Banos.

Dat is inderdaad ook erg mooi!
Geweldig hier op Lanzarote!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:10 uur

geplaatst: vandaag om 04:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.