MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
sxesven
jeko schreef:
Goeie reis enne neem maar wat panfluit noise mee

Dat inderdaad

jeko schreef:
Goeie reis enne neem maar wat panfluit noise mee

En inca-drones!

lebowski schreef:
(quote)

Aaah, lucky bastard! Was daar afgelopen najaar, spectaculair mooi. Tabletjes tegen hoogteziekte en cocasnoepjes direct op het vliegveld innemen

Buen viaje!

Je had toen mooie foto's gepost inderdaad! Hoogtedope is geregeld

Goeie reis, itchy! Ooit hoop ik ook daar ergens heen te kunnen.

Geen bolhoedjes en ponchos! Pizza's en mooie vrouwen! Italië is the place to be HAHA

Antonio schreef:
(quote)

(afbeelding)

Aha, de apotheek van mijn woonplaats Leeuwarden, inderdaad een erg mooi gebouw...
Maar, iets verder op in dezelfde straat zit een van mijn favoriete platenzaken van gans het land (King Kong), ben je daar toevallig nog geweest dan ?

rechtdoor lopen.....het vliet in....en aan de rechterkant heb ik jaren gewoont De apotheek kwam ik s'nachts tegen op de terugweg na een kroegentocht. King kong is mij in ieder geval bekend....ik ken het zelf nog dat ze in een heel klein zaakje zaten waar met vier mensen de winkel stampend vol wat.

Volgende week zaterdag vertrek ik voor 2 weken naar de VS. Ergens in the middle of nowhere in Virginia, waar niet echt veel te doen is. Maar zolang het gezelschap goed is maal ik daar niet echt om

Vertrek morgen voor vijf dagen naar Malta met mn vriendin

Een goede vakantie dan maar, en graag heelhuids terurg.

handsome_devil
Ik ga morgen op studiereis naar Turkije voor 10 dagen, waarvan 7 dagen Istanbul en 3 dagen Efeze

GrafGantz schreef:
Volgende week zaterdag vertrek ik voor 2 weken naar de VS. Ergens in the middle of nowhere in Virginia, waar niet echt veel te doen is. Maar zolang het gezelschap goed is maal ik daar niet echt om

Krijg nou wat, ze hebben hier ook internet.

Mijn Tokio sprookje krijgt een vervolg! Het ticket is binnen voor de komende kerstvakantie! En nu is de bankrekening angstvallig leeg,,,

dix
Met de feestdagen laat ik mezelf het liefst invriezen. Dit jaar gaat dat ook echt lukken : Morgen vertrekken we voor een week naar een blokhut in het bevroren merengebied van midden Finland. In de koffer onder andere Mount Eerie (die zit ook graag in Scandinavische hutten) en natuurlijk het een en ander van Circle en Pan Sonic.

Leuk. Dat wil ik ook nog eens doen, alleen dan langer dan een week.

dix schreef:
Morgen vertrekken we voor een week naar een blokhut in het bevroren merengebied van midden Finland. .

Aanbevolen lectuur: Arto Paasilinna - De Zelfmoordclub

He ja, gezellig...

dix schreef:
(...)Morgen vertrekken we voor een week naar een blokhut in het bevroren merengebied van midden Finland (...).

Skieën in Ruka? Laptop mee, www.musicmeter.nl. Codes niet vergeten. Blijf je tenminste warm!

Kos
Morgen een weekje naar New York. .

Ben wel niet alleen maar toch zeker een half uurtje met Biggie op m'n mp3 speler door Brooklyn wandelen. .

Heb een goed weekje daar in New York, Kos

Vannacht een weekje op wintersport.
Hippach, here we come!

Ben net terug van een driedaagse zeiltrip naar Nederland.

Ben vanuit Antwerpen naar de oosterschelde gereisd naar de westerschelde. eerste dag overnacht in Wemeldinge en de tweede dag 's morgens vroeg opgestaan en rond de middag aangekomen in Zierikzee waar we de hele namiddag hebben rondgekuierd op terrasjes en mooie gebouwen bezichtigd.
Vandaag, door de tegenliggende stroming en wind naar Breskens afgevaren en dan met vrienden terug naar Antwerpen gereden.

Twee eerste dagen was het vooral varen op de motor maar vandaag héérlijk zeilweertje met goede wind en een stralende zon (zoals de hele week al trouwens).

Héérlijke zichten van de Nederlandse polders kunnen aanschouwen en Zierikzee is een prachtig stadje. Leve Nederland en leve de zon (ik zie kakbruin ) !

Net terug van een weekje Ardennen (zou eigenlijk naar Portugal vliegen maar een vulkaan kotste as in het eten), morgen vertrek ik voor een lang weekeind naar Berlijn.

Ik ga vrijdag voor een week naar Denemarken.

Ik vetrek zaterdag voor 2 weken naar de VS

Waar in de VS? Oostkust zeker?

Niet echt aan de kust maar wel behoorlijk oostelijk ja. Hoe raad je het...

Vertrek morgenochtend vroeg voor 3 dagen Praag

GrafGantz schreef:
Niet echt aan de kust maar wel behoorlijk oostelijk ja. Hoe raad je het...

Voornamelijk omdat je maar voor 2 weekjes gaat. En dan pik je meestal New York mee. Maar jij nu dus niet?

El Ninjo schreef:
Vertrek morgenochtend vroeg voor 3 dagen Praag

Mooie stad. Ben er 2 x geweest, 2 x erg naar m'n zin gehad.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Voornamelijk omdat je maar voor 2 weekjes gaat. En dan pik je meestal New York mee. Maar jij nu dus niet?

Nee, ik ga naar de saaie en verlaten binnenlanden van Virginia. Maar het motto van die staat luidt: "Virginia is for Lovers" dus vervelen zal ik me vast niet...

Ik vertrek morgen voor 2 weken naar IJsland! Enorm veel zin in!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:40 uur

geplaatst: vandaag om 07:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.