MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Sheplays
GrafGantz schreef:
(quote)

Je komt inderdaad over als iemand die hoognodig aan vakantie toe is.

Pff, takes one to know one..

Als je iets niet begrijpt kan je beter geen oordeel vellen hè.

dix
Sheplays schreef:

Als je iets niet begrijpt kan je beter geen oordeel vellen hè.

Je haalt de woorden uit mijn neus, Sheplays
Ik ben een groot Norgeliefhebber dat moge duidelijk zijn. Vooral boven de Poolcirkel !

Ze heeft zich uitgeschreven?

dix
Arrie schreef:
Ze heeft zich uitgeschreven?

Tsja, een beetje overtrokken reactie maar ik zag 'm aankomen. Troll-gedrag, om in stijl te blijven. Merkwaardig dat iemand zich door een licht ironisch stukje zo gekrenkt voelt.

Jammer hoor.

Eigenaardige wending numero zoveel. Er zal wel weer een tranendal-oproep komen: huil, huil, kom terug, laat je niet wegpesten, blablabla.
Doei.

Jeetje, wat een Calimero-actie.

boomkat
Hey mensen weet iemand nog een goede (lees: goedkope) camping ergens in de Ardenne. Ergens op een mooie locatie, bos, water, bergen etc. Het liest in La Roche-en-Ardenne ergens.

We gaan daar met 10 man, 8 fietsenen 2 auto's heen. 2 van die 10 zijn nu al op de wieler vanuit Dusseldorf. Komen morgen ergens aan, als het goed is .

Ravenous
Waarom niet gewoon wildkamperen.

Met 10 man, 8 fietsen en 2 auto's lijkt het me vrij lastig om iets te doen wat in veel landen in West-Europa verboden is. Wildkamperen dus...

Ravenous
Gewoon. Zorgen dat er niet op je gejaagd wordt, processierupsen zien te vermijden, evenals de boswachtert.

Net terug van een weekje Drenthe, alwaar we een paar dagen oud-hollands zijn weggeregend... me verbaasd om het vertrek van Sheplays!

Welke mooie zomer? Die 3 weekjes zon?

Nog een paar uurtjes werken en dan heeft heer Graf 2 weken vakantie. Niet "op vakantie" dit keer, ik krijg hooggeëerd buitenlands bezoek over de vloer (voor 4 weken zelfs). Dus dat worden 2 weken met molens en klompen en Deltawerken en meer van dat soort dingen

Gisteren teruggekomen van een rondreis langs de westkust in de USA. Begonnen en geëindigd in San Francisco en tussendoor LA, Las Vegas en de diverse natuurparken mogen aanschouwen. Een zeer vermoeiende maar bovenal geweldige reis!

En nu de jetlag en het beroerde weer hier zien te handelen

Ravenous
Oeh klinkt erg vet ^^ Overmorgen vertrekt deze vent voor twee maanden richting Nepal in zn eentje..De spanning.

Oef, klinkt spannend. Wat ga je daar allemaal doen?

Ravenous
De eerste paar weken zal ik gaan rondtrekken aldaar. De overige weken blijf ik in Kathmandu om op een (kleine) school vrijwilligerswerk te gaan doen. Lijkt me ook speciaal zo'n vreemde cultuur eens echt te beleven ipv alleen aanschouwen als toerist zijnde. (blijf daar de laatste weken ook in een Nepalees gezin..) Ik heb erg veel zin in, ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat

Laatste voorbereidingen nog en dan ajuus!

Ga je met een organisatie?

Ravenous
Wat betreft het vrijwillegerswerk met een kleine goedkope organisatie.. Ik ben niet zo van het georganiseerde maar heb het gedaan voor de beleving en het vrijwillegerswerk dus.

ah interessant, heb het zelf ook wel eens op kleine schaal gedaan. Veel plezier met deze buitengewone onderneming!

Ravenous
Dankje

Veel plezier inderdaad toegewenst!

Heel veel plezier gewenst, zowel Kathmandu en Nepal zijn super!

Morgenochtend vier dagen naar Berlijn

Één van de mooiste steden waar ik ben geweest. Naast alle bekende spots die je zeker gaat bezoeken, neem eens een halve dag de tijd om een wijk in Oost-Berlijn te bezoeken. Ervaar en voel het Oost-Blok, op mij heeft het indruk gemaakt destijds. Die kale grote flats, jongeren zonder toekomstperspectief, ouderen die aan hun lot worden overgelaten, verlaten panden etc etc.

Veel plezier!

Ik zou Berlijn niet mooi willen noemen. Maar wel heel gaaf, sfeervol, kosmopolitisch, bruisend, creatief. 1 van de leukste steden die ik ken.

Veel plezier!

Berlijn is een erg leuke stad ja, we zijn er een keer met school geweest. Ik zou er graag nog eens heengaan en dan zelf uitmaken waar ik heenga. Itchy beschrijft het mooi.

Afgelopen zomer naar Berlijn geweest. Ik kan het Azimut Hotel op de Kürfürstendamm aanbevelen, veel op loopafstand en het kostte toen 25 euro per nacht met ontbijt. Om de hoek parkeergarage 11 euro per dag.
Voor muziek/cultuur liefhebbers is er genoeg te zien.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.