De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2006, 20:06 uur
Vanaf 1 mei ben ik een midweekje (meivakantie) naar Centre Parcs 'De Huttenheugte'. Blijf weg tot en met 5 mei. Dus even geen Soul en R&B gezever van mij.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 09:28 uur
Vanaf morgen ga ik vijf weken reizen door Vietnam, Cambodja en Thailand. Ik kom dus (jawel) op 9 juni terug, precies op tijd voor het WK. 

0
Ace
geplaatst: 2 mei 2006, 10:04 uur
Weet je zeker dat het niet ThailandT is?

Veel plezier en tot over een paar weken! Klinkt als een mooie trip!

Veel plezier en tot over een paar weken! Klinkt als een mooie trip!

0
geplaatst: 2 mei 2006, 10:41 uur
Veel plezier Paalhaas. Ik ga er maar vanuit dat de knieproblemen uit de wereld zijn.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 11:47 uur
Paalhaas schreef:
Vanaf morgen ga ik vijf weken reizen door Vietnam, Cambodja en Thailand. Ik kom dus (jawel) op 9 juni terug, precies op tijd voor het WK.

Aah prachtig, Angkor Wat. Neem er de tijd voor Paalhaas, zoiets moois zie je geen tweede keer! Veel plezier

0
Marcel²
geplaatst: 2 mei 2006, 12:51 uur
Nog 4 weken en dan ga ik naar Kreta. Het plaatsje Stalis. 

0
geplaatst: 2 mei 2006, 19:55 uur
We gaan vanavond hoogst waarschijnlijk de vakantie boeken. De heel groot dat het de Azoren wordt! Nooit geweest, schijnt erg mooi en rustig te zijn. Mochten er Mume zijn die ooit het eiland(en) hebben aangedaan dan ben ik zeker niet vies van enig commentaar.
0
geplaatst: 2 mei 2006, 22:56 uur
Ik ga over een paar weken naar Kreta met vrienden en ZONDER ouders. Kortom: een week lang Chersonnissoss onveilig maken 

0
geplaatst: 7 mei 2006, 00:15 uur
Hallo allemaal, ik ben getraind, gebruind en wel terug van Sicilie! Ik ga nu kijken hoe de Top 2000 KO is afgelopen 

0
DutchViking
geplaatst: 7 mei 2006, 20:47 uur
Ik ga deze zomer voor twee weekjes naar Zweden. Misschien plak ik er nog een aantal dagen aan vast, dat afhankelijk van hoe het bevalt. Ik heb er in ieder geval veel zin in! Ik ben van plan er een lekker actieve reis van te maken. Ik hou van outdoor activiteiten en dan met name klimmen/abseilen, rafting en canyoning. Zo actief mogelijk en het liefst ook zo primitief mogelijk, het liefst ook zonder al te veel luxe. Slapen in tentjes of in de open lucht (wildkamperen is in Noorwegen en Zweden toegestaan) en zelf je ontbijtje klaar maken
Al trekkend het land door gaan, vind ik geweldig. Tijdens eerdere trektochten in Noorwegen, Ierland, Slovenië en Tsjechië is me dat erg goed bevallen.
Ik ben de laatste jaren twee keer in Zweden geweest en die uitstapjes smaakten absoluut naar meer. Zweden begint – net als Noorwegen trouwens – wat toerisme betreft steeds populairder te worden (vooral rondom Glaskogen, dat is een prachtig nationaal park dat eigenlijk niet geschikt is voor massatoerisme
), ook onder Nederlanders. Ik ben vooral op zoek naar rust en ruimte. Ik kan eindeloos genieten van de stilte en de rust die je tegemoet treedt. Even het drukke Nederland ontvluchten en alle stress vergeten…
Als ik nog tijd over heb, wil ik graag nog een weekje naar Schotland, dat wordt dan ook weer een kampeervakantie. Ik zou mezelf niet in een hotel kunnen plaatsen, in ieder geval niet in de zomer of als er kampeeralternatieven zijn. Ik ben als kind zelfs een keer weggerend uit een hotel
Al trekkend het land door gaan, vind ik geweldig. Tijdens eerdere trektochten in Noorwegen, Ierland, Slovenië en Tsjechië is me dat erg goed bevallen.Ik ben de laatste jaren twee keer in Zweden geweest en die uitstapjes smaakten absoluut naar meer. Zweden begint – net als Noorwegen trouwens – wat toerisme betreft steeds populairder te worden (vooral rondom Glaskogen, dat is een prachtig nationaal park dat eigenlijk niet geschikt is voor massatoerisme
), ook onder Nederlanders. Ik ben vooral op zoek naar rust en ruimte. Ik kan eindeloos genieten van de stilte en de rust die je tegemoet treedt. Even het drukke Nederland ontvluchten en alle stress vergeten… Als ik nog tijd over heb, wil ik graag nog een weekje naar Schotland, dat wordt dan ook weer een kampeervakantie. Ik zou mezelf niet in een hotel kunnen plaatsen, in ieder geval niet in de zomer of als er kampeeralternatieven zijn. Ik ben als kind zelfs een keer weggerend uit een hotel

0
geplaatst: 7 mei 2006, 20:49 uur
Klinkt geweldig 
Ik wilde ook altijd een keer naar Scandinavië op reis gaan. Later zal ik dat zeker wel eens doen

Ik wilde ook altijd een keer naar Scandinavië op reis gaan. Later zal ik dat zeker wel eens doen

0
DutchViking
geplaatst: 7 mei 2006, 20:50 uur
Arno schreef:
Klinkt geweldig
Klinkt geweldig

Moet je zeker doen, vooral Zweden en Noorwegen zijn prachtige vakantielanden

0
geplaatst: 8 mei 2006, 07:41 uur
Ik ga deze zomer eindelijk naar Ecuador, helaas maar voor 2 weken, maar toch IK GA NAAR ECUADOR! 1.5 jaar geleden is mijn broer voor een half jaar naar Ecuador gereisd om daar vrijwilligers werk te doen voor de stichting Kinderen van Ecuador. Deze stichting is opgericht door mijn oude stagebegeleidster en vriendin Melanie. Ik heb toendertijd de sponsoring voor zijn reis verzorgd. Tijdens zijn verblijf in Quito heeft mijn broer een meisje leren kennen en nu gaan zij deze zomer trouwen. Voor mij het is deze zomer dus dubbel feest! Ten eerste vanwege het huwelijk en omdat ik nu eindelijk met eigen ogen kan gaan bekijken hoeveel goed werk mijn vriendin heeft verricht.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 19:39 uur
Ik heb het nu al heet in Nederland en...
ik ga in de zomer naar Tunesië, snik snik snik-
heet
ik ga in de zomer naar Tunesië, snik snik snik-
heet
0
geplaatst: 16 mei 2006, 21:58 uur
Ik ga volgende week donderdag naar Dublin!! We gaan onder andere naar een ierse voetbalwedstrijd, dat is een menging tussen voetbal en rugby met 70.000 man in een stadion.. We gaan naar hondenraces, naar het museum van Guinness en in de plaatselijke café's en clubs uiteraard proeven of die Guinnes bier te zuipen is!!
0
geplaatst: 16 mei 2006, 22:00 uur
Ach, ze hebben daar ook wel ander bier. 
En anders ga ik gewoon aan de baco.
Ben je er weleens geweest?

En anders ga ik gewoon aan de baco.
Ben je er weleens geweest?
0
geplaatst: 16 mei 2006, 22:01 uur
Nope. Maar docu´s en foto´s gezien. Lijkt me een schitterend land.
0
DutchViking
geplaatst: 16 mei 2006, 22:09 uur
Prachtige stad, Dublin. Ik ben er vorig jaar geweest en dat smaakte absoluut naar meer. Vooral de Temple Bar is een aanrader. Dat is een eeuwenoud kroegencomplex waar altijd leuke bandjes optreden en waar de Guinness rijkelijk vloeit.
Over Guinness gesproken, dat is inderdaad niet te zuipen. Gelukkig zijn er nog genoeg andere uitstekende Ierse biertjes, zoals Kilkenny, Murphy's, Harp en Killian's Irish Red
Over Guinness gesproken, dat is inderdaad niet te zuipen. Gelukkig zijn er nog genoeg andere uitstekende Ierse biertjes, zoals Kilkenny, Murphy's, Harp en Killian's Irish Red

0
Mojo Pin
geplaatst: 16 mei 2006, 22:17 uur
Veel plezier daar in Dublin, maar dat zal wel goed komen.
* denotes required fields.