De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2011, 22:42 uur
Naar Parijs! Stad van de liefde! Van de romantiek! Stinkende auto's!
Voor 5 dagen. Au revoir kinders!
Voor 5 dagen. Au revoir kinders!

0
geplaatst: 26 april 2011, 21:58 uur
Iedereen veel plezier. 
Ik vertrek morgen om 6 uur 's avonds naar India voor 10 dagen.

Ik vertrek morgen om 6 uur 's avonds naar India voor 10 dagen.

0
geplaatst: 26 april 2011, 22:01 uur
Zozo, heel veel plezier daar :d
Ik ga zondag trouwens een midweekje naar Zeeland, met o.a. Snoeperd
Ik ga zondag trouwens een midweekje naar Zeeland, met o.a. Snoeperd

0
geplaatst: 1 mei 2011, 13:23 uur
Een weekje naar Kreta op studiereis. Studiereizen, het leuke van mijn job 

0
geplaatst: 1 mei 2011, 22:07 uur
Morgen vertrek ik voor vijf dagen naar Rome.
Gewoon lekker een weekje weg met m'n ouders en zusje.
Gewoon lekker een weekje weg met m'n ouders en zusje.
0
geplaatst: 1 mei 2011, 23:27 uur
Geniet er maar van die vijf dagen in Rome, Arie. En doe de groeten aan de paus als je daar bent voor een bakkie!!! 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 1 mei 2011, 23:30 uur
Iedereen veel plezier.
Mijn pa moet gewoon naar z'n werk, dus ik heb het huis niet voor mezelf en ook geen echte vakantie, helaas.
Mijn pa moet gewoon naar z'n werk, dus ik heb het huis niet voor mezelf en ook geen echte vakantie, helaas.
0
geplaatst: 2 mei 2011, 09:14 uur
Ik zit een week in mijn eentje... mijn vrouw is met een vriendin op vakantie in Turkije. Is de eerste keer, zolang als we elkaar kennen dat we elkaar zo lang niet zien.
0
geplaatst: 19 mei 2011, 10:35 uur
Gisteren teruggekomen van een klein weekje Berlijn. Vorig jaar hebben we het plan opgevat om elk jaar te gaan, zolang het leuk blijft. En in Berlijn hoef je je niet te vervelen, dus voorlopig zie ik ons nog wel gaan... geweldige stad. Apartementje gehuurd in Friedrichshain, veel beter dan een hotel. En Bill Callahan bleek te spelen, maar het was helaas al uitverkocht.
0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:05 uur
Inderdaad! Geweldige stad. Ben er afgelopen jaar ook geweest, een schat aan cultuur en historie 

0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:22 uur
Via welke organisatie had je een appartement gehuurd, Itchy? Heb dat ook eens gedaan in die contreien en dat beviel zeer goed, maar ik ben de naam/het visitekaartje kwijtgeraakt.
0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:39 uur
Doet me denken aan een vakantie van mij... ik het me alleen niet precies herinneren welke het nou was...
0
geplaatst: 19 mei 2011, 11:48 uur
herman schreef:
Via welke organisatie had je een appartement gehuurd, Itchy? Heb dat ook eens gedaan in die contreien en dat beviel zeer goed, maar ik ben de naam/het visitekaartje kwijtgeraakt.
Deze
0
geplaatst: 19 mei 2011, 17:05 uur
Robbie Keane schreef:
Doet me denken aan een vakantie van mij... ik het me alleen niet precies herinneren welke het nou was...
Die wodka daar was wel heel goedkoop dan. (quote)

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 mei 2011, 11:24 uur
Geboekt, twee weken in de streek Le Valais in Zwitserland, laatste week juli - eerste week augustus 2011 en het gaat gadverdamme deugd doen. Plannen: slaap inhalen, rust inhalen, rustig ademhalen, de streek met de fiets gaan verkennen, liefst de vlakke gedeeltes, veel bezoeken en 's avonds weltevreden een frisse pint drinken op een terrasje kijkende naar de ondergaande zon.
0
geplaatst: 28 mei 2011, 13:46 uur
Heb een goede vakantie daar in Zwitserland, Sir Spamalot. Rust lekker uit en geniet van al het schoons wat er te zien is en te genieten valt.
0
geplaatst: 3 juni 2011, 08:33 uur
Over 2 uurtjes met de trein naar Schiphol en vanmiddag op het vliegtuig naar Gran Canaria 
Even een weekje alleen maar rust en genieten met vriendje

Even een weekje alleen maar rust en genieten met vriendje

* denotes required fields.