MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Ducoz schreef:
je plaatjes doen het niet, Stalin

Bij mij wel...

Doet de link het wel dan ?

Zo onderweg naar Schiphol en van daaruit 10 dagen Mexico

2MY
leuk, breng wat mariachi-cd's voor me mee, thelion!

Duurt nog wel even maar ik heb een vliegticket gekocht om *helemaal* naar München te vliegen begin september. Gelukkig niet het einde van de reis, ik word aldaar opgepikt door een Duitse vriend om gezamenlijk door te rijden naar de Italiaanse Alpen. Een week of twee van hut naar hut en hopelijk nog een beetje klimmen ook.

Planning is om hier van start te gaan:

(afbeelding)

2MY
... en mijn jodelcollectie is ook weer aan wat uitbreiding toe, denk aan mij, GrafGantz!

Ongetwijfeld volgt er in september een fotoreportage van Graf in lederhosen en jodelhoed, iets om naar uit te kijken

2MY schreef:
Ongetwijfeld volgt er in september een fotoreportage van Graf in lederhosen en jodelhoed, iets om naar uit te kijken

En zo niet zal er vast wel weer iemand aan de slag gaan met MS Paint.

Ja, maar dat hou je toch. Ook als je met safari gaat.

(afbeelding)

Deze week ga ik een ticket naar New Delhi boeken. Twee weken daar in de regio rondsnuffelen. Taj Mahal natuurlijk bezoeken. Curry eten. Verder ben ik nog niet gekomen met de planning.

kanjedateten
Zeker goed dat er eten in je planning zit, heel veel mensen denken altijd dat ze vanalles moeten zien, terwijl eten natuurlijk ook een groot aspect is van een vakantie. Of het dagelijks leven. En alcohol.

Sectumsempra
Ik ga a.s. weekend met de boot weer naar familie in North Yorkshire, mijn oom wordt zestig en gaat het groot vieren - samen met mijn vader trouwens, die dan 57 wordt, 28 april om precies te zijn. Eerlijk gezegd is het meer een familiebezoek dan een vakantie

kanjedateten schreef:
Zeker goed dat er eten in je planning zit, heel veel mensen denken altijd dat ze vanalles moeten zien, terwijl eten natuurlijk ook een groot aspect is van een vakantie. Of het dagelijks leven. En alcohol.

Absoluut. Dingen zien is uiteraard een belangrijk aspect. Maar contact met de mensen, of met medetoeristen, of genieten van het eten en het leven op straat is voor mij toch het toppunt van een goede vakantie. Na Japan en Thailand wordt dit m'n derde bestemming in Azie en ik heb nog veel meer landen daar op mijn to-do list staan.

Veel te ontdekken in de wereld. Vorig jaar drie weken in Sri Lanka geweest, dit jaar een paar weken rondtrekken door Thailand. Tussendoor nog een paar stedentrips (Munchen, Gent). Kijk er naar uit. En natuurlijk speelt muziek dan een grote rol. Ik kom toch altijd met een stuk of 15 nieuwe ontdekkingen thuis, die nooit meer zo goed klinken als in de landen waar ik ze kocht.

Sir Spamalot (crew)
Terug van een fietsweekend in het Maasland met als thuisbasis Botel in Ophoven (www.botelophoven.be). Eerste fietsrit over het knooppuntennetwerk leidde vrijdagnamiddag naar Roermond maar 't Ezelsoortje was gesloten. Resultaat: 60 kilometer met een gewone fiets langs het prachtige Maaslandschap. Tweede fietsrit over het knooppuntennetwerk leidde zaterdag naar Lanaken met als resultaat 100 km met een elektrische fiets deze keer, best een handig ding. Ik was van plan om vandaag nog een ferme wandeling te maken maar deze morgen goot het water. Veel zuurstof getankt, de batterijen opgeladen en tot de tanden gewapend om de komende zes werkweken te lijf te gaan. En dan vakantie in Zwitserland!

Morgen vertrek ik voor een week naar Engeland . Ik ga daar familie bezoeken. Dat zal vast gezellig worden.

Volgend weekend 3 daagjes naar het diepe zuiden van Nederland. Nu maar hopen op een verbetering van het weer, met het weer van vandaag hoef ik niet perse in een klein tentje te liggen.

Ben net om 12 uur weer thuisgekomen, nadat ik samen met een kameraad voor €18 retour drie dagen met een Eurolines bus naar London kon gaan !!!
Maandagochtend om half 9 vanaf Amsterdam Amstelstation vertrokken en gisteravond om 7 uur Engelse tijd weer terug.

3 dagen lang hele dagen vanuit Belgrave Road, waar ons hostel zat, grote gedeelten van de stad ter voet verkend.
Lekker veel gratis musea bezocht, ons een hele middag vermaakt tussen de yuppen in Canary Wharf en lekker voor 5 pond per persoon all you can eat by Mr. Wu in China Town

Uiteraard ook weer wat muzikaal gerelateerde uitstapjes gedaan in de vorm van kleine persoonlijke bedevaartjes naar de volgende locaties...

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Schitterende foto's, Stalin.

En niet te vergeten, een overheerlijk English Breakfast...uiteraard met Page 3 Girl

(afbeelding)

Dat mensen dat wegkrijgen sochtends

Doe mij maar die meid als ontbijt

Oh, dat krijg ik ook wel wel 's morgens, al mogen ze die bonen vervangen door een kroketje of 2. Ik vertrek morgen trouwens naar de Franse Alpen even boven Huez om met een paar vrienden een weekje in de rondte te gaan fietsen

Het schijnt echter wel verschrikkelijk weer te worden

Edit: Er schijnt dus eigenlijk helemaal niks

Casartelli (moderator)
In mei scheen de zon en was het ruim 20 graden, maar waren Galibier, Madeleine en driekwart van de andere usual suspects nog dicht...

Joy4ever schreef:
Ja hoor!
Alleen die patat heb ik nog nooit gezien bij een Engels ontbijt en vind ik wat over the top.

Ik ga morgenochtend met vrienden naar Salou om daar eens lekker met z'n allen een Tom Waits stem te krijgen. Ik zie jullie de vijftiende of zestiende weer.

Goede vakantie Eveningguard en sterkte met het vormen van het Tom Waits-koor.

Joy4ever schreef:
Doe mij maar die meid als ontbijt

Die bonen zou ik niet wegkrijgen, de rest gaat wel.

Spot ik daar de Animals hoes van Pink Floyd? Nooit geweten dat het een bestaande locatie is

Mooie foto's, Londen staat ook nog steeds op mijn lijstje. Alleen al voor de Abbey Road studio's natuurlijk.

Zelf ga ik in augustus nog naar Rock en Seine wat ik uiteraard combineer met wat Parijse highlights. De ochtenden van het festival mooi even wat toeristische attracties bezoeken en nog een dag ervoor en een dag erna. Ben ik er toch even tussenuit in het buitenland

Paap_Floyd schreef:
Oh, dat krijg ik ook wel wel 's morgens, al mogen ze die bonen vervangen door een kroketje of 2. Ik vertrek morgen trouwens naar de Franse Alpen even boven Huez om met een paar vrienden een weekje in de rondte te gaan fietsen

Het schijnt echter wel verschrikkelijk weer te worden

Edit: Er schijnt dus eigenlijk helemaal niks
Ik ga zaterdag plotseling voor het eerst de Marmotte fietsen

Linius schreef:
Spot ik daar de Animals hoes van Pink Floyd? Nooit geweten dat het een bestaande locatie is

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.