MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Oh, nu herken ik 'm. Ik vond het al zo'n rare plek om speciaal naar toe te gaan.

GrafGantz schreef:
(quote)

Zeg ik iets raars?

chevy93 schreef:
Oh, nu herken ik 'm. Ik vond het al zo'n rare plek om speciaal naar toe te gaan.

Ons hostel zat op Belgrave Road, wat weer op loofafstand is van Grosvenor Road. Vanaf daar heb je een mooi uitzicht op Battersea Power Station wat aan de andere kant van de Thames ligt. Vanaf daar is ook mijn foto gemaakt...

Al moet ik wel bekennen dat, toen ik 7 jaar geleden in London was, wel speciaal de metro heb genomen om bij Battersea te komen

Ik ga morgen tweeënhalve week op vakantie naar Frankrijk. Jullie zullen dus weinig van me gaan horen in die tijd

Vergeet je je 00s-lijstje niet alvast klaar te maken?

En verder veel plezier, ik volg je over een kleine maand.

Sir Spamalot (crew)
Zaterdag vertrek ik opnieuw naar... Zwitserland, Haute-Nendaz bij Sion in het kanton Wallis. Drie weken dan nog. Week 1 rustig aan, week 2 vierdaags intermezzo met de Glacier Express vanuit Zermatt naar St-Moritz (heen en terug), week 3 opnieuw kalm aan met eventueel dagtrips naar o.a. Aosta. Het ledige krakende en piepende lijf weer met energie vullen na een hectische tijd . Laptop gaat mee om 's avonds mijn achterstand in Het Metal Album van de Week een beetje weg te werken .

DjFrankie (moderator)
Zaterdag voor 3 weken naar Indonesie (Java, Bali en Sulawesi). Zonder lap-top dus van mij hebben jullie geen last

Veel plezier Frank, pas op voor de slangen daar.

Veel plezier daar Frank en sterkte met 3 weken zonder MusicMeter.

DjFrankie (moderator)
deric raven schreef:
Veel plezier Frank, pas op voor de slangen daar.

Ik heb al eens een slang gegeten, dus denk dat zij moeten oppassen

Bedankt, en ook iedereen veel plezier waar de reis ook naartoe gaat.

Om overbezorgdheid en angst door mijn afwezigheid te voorkomen, meld ik even dat ik morgen richting Noord-Duitsland vertrek, waar ik een week blijf, en vervolgens door naar Denemarken, en daar blijf ik ook een week. En dan weer terug naar Pijnackerland. Hereniging. Ik verwacht een ontvangstcomité.

Veel plezier in Noord-Duitsland en Denemarken!

Uit hoeveel leden bestaat dat, zo'n ontvangstcomité? En brengen we taart mee, of gewoon een tuil bloemen?

Pijnacker kan ik met de metro naar toe dus dat gaat wel lukken. Ik zorg wel voor een bloemetje.

Na mijn zuiprijke trip in Salou ben ik tot de conclusie gekomen dat Dirty House me veel depressiever maakt dan Joy Division, The Cure en Swans bij elkaar. Veel bijzondere foto's heb ik niet. Laten we maar stellen dat het helemaal goed is gekomen met het Tom Waits koor. Voor de rest van de zomervakantie heb ik in ieder geval genoeg teringmuziek gehoord en smacht ik naar de stereo.

Niet zo zeuren, als je kiest voor een trip naar Salou lijkt het me dat je doelbewust die kutmuziek opgezocht hebt .

Ja goh, maar ik kom dan ook voor de dames.

Je houdt wel van dames die graag naar Dirty House luisteren bedoel je? Dan vraag je d'r natuurlijk helemaal om .

Is er een verschil dan met de rest, behalve dat ze zo zuur ruiken?

Tijdens mijn twee weken op Kreta heb ik toch elke ochtend wel even wat goede muziek moeten luisteren om me mentaal voor te bereiden op de nacht

Maar ja, het betaald zich wel uit natuurlijk.

Deed ik ook hoor, maar helaas konden mijn vrienden dat niet echt waarderen. Sowieso krijg ik allerlei flauwe grappen over MM naar m'n hoofd gemieterd. Kan ik hartelijk om lachen.

Heb nog een paar leuke tripjes in de pijpleiding ziten voor de komende maanden...

In augustus een weekendje Gent ivm optreden van Leonard Cohen daar op 12 augustus.
Tweede week september een week fietsen in Frankrijk waarbij Alpe d' Huez, Mont Ventoux en de Galibier bedwongen dienen te worden.
Laatste weekend september met mijn moeder en zus naar Brugge toe.

Daarnaast net besloten om met een paar kameraden in oktober nog 6 dagen te gaan hiken in Zweden.
We komen aan op een vliegveld wat tevens het beginpunt van de hike is en na 6 dagen lopen we bezweet en ongeschoren zo het vliegtuig weer in, terug naar Nederland !!!
http://www.sormlandsleden.se/

Sir Spamalot (crew)
Groeten vanuit Haute-Nendaz, kanton Wallis, Zwitserland. In België blijft het weer om te huilen maar hier is het andere koek, zulle! Zalige open hemel met alsmaar hogere temperaturen. Het vakantiegevoel...

Klinkt goed Sir! Nog heel veel plezier daar.

Sir Spamalot schreef:
Groeten vanuit Haute-Nendaz, kanton Wallis, Zwitserland. In België blijft het weer om te huilen maar hier is het andere koek, zulle! Zalige open hemel met alsmaar hogere temperaturen. Het vakantiegevoel...

Zeg, doe eens niet

Sir Spamalot (crew)
Graf, there's no justice!

Oei, klinkt goed Sir. Neem je wel wat leuke moppen mee als souvenir? Veel plezier verder!

Morgen ben ik weer twee weken weg. Naar Frankrijk dit keer.

Een goede twee weken Eveningguard in Frankrijk dan maar.

Maandagmorgen vertrek ik voor drie weken naar Benidorm. Lekker appartementje bij het centrum en aan het strand. Singles Collection: The Londen Years van de Stones en flink wat zooi van Grateful Dead mogen in ieder geval ook mee, zodat de ochtenden ook weer niet onplezierige katerochtenden zullen worden

Gerards Dream schreef:
Een goede twee weken Eveningguard in Frankrijk dan maar.

Met zo nu en dan wijnproeven moet dat helemaal goedkomen.

O, even vergeten te vertellen. Ik ga eerst even een weekend Limburg.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.