MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Al weer bijna 2 weken in de USA en zelfs daar kan ik mijn hobby niet loslaten met twee concerten die ik hier heb gezien (Morris Day and The Time in New York en Jay Brannan in Philadelphia).
Helaas treedt Sigur Rós in Philadelphia op als ik net terug ben in Nederland. Dat zou echt super zijn geweest. Gelukkig heb ik een kaartje voor Amsterdam (waar ik trouwens langer voor moet reizen dan ik hier had moeten doen)

Morgen voor de tiende opeenvolgende keer naar de Belgische kust.
Maar voor de allereerste keer met z'n zessen in plaats van met z'n vijven.

We hopen op mooi weer.

Even zonder internet en MusicMeter.omdat afkicken soms deugd kan doen.

Op vrijdag 3 augustus zijn we terug.

dazzler schreef:
Morgen voor de tiende opeenvolgende keer naar de Belgische kust.
Maar voor de allereerste keer met z'n zessen in plaats van met z'n vijven.

We hopen op mooi weer.

Even zonder internet en MusicMeter.omdat afkicken soms deugd kan doen.

Op vrijdag 3 augustus zijn we terug.

Wat een timing, de mooiste periode van deze zomer staat voor de deur
Een fijne vakantie!

Het is prachtig weer hier in Limburg. Met een koud biertje erbij is het geweldig genieten. Wat een prachtig landschap trouwens ook. En dat vrij dicht bij huis!

Woesndagochtend vertrek ik voor een weekje naar Duitsland. Lekker wandelen, eten & drinken en uiteraard met de MTB rijden! Mooie omgeving, in Sauerland. Wordt leuk, maar ik ga MusicMeter wel missen. En jullie ook, natuurlijk! Maar dat weten jullie wel.

Een goede vakantie AOVV en loop eens een computerwinkel in om even een glimp van MusicMeter op te vangen.

Dat was een prettig weekend zo met wifi. Zometeen vertrekken we naar Frankrijk en zal ik een spot moeten zoeken. Ik ben niet zo'n beste fotograaf, maar hopelijk kunnen er wat mooie kiekjes gemaakt worden. Tot gauw!

Veel plezier AOVV en Bram!

Ik pak over een paar uur (8.07 uur om precies) de trein-bus-trein-bus naar Airport Charleroi/Bussel Zuid om vervolgens naar Boedapest te vliegen. 12 uur na mijn vertrek uit Groningen kom ik dan eindelijk aan in Hongarije. Daarna een week lang aan het Balatonmeer (helemaal het oosterpuntje) en ook nog een dagje Boedapest.

Tot over iets meer dan een week

Veel plezier kerel!

Met een jetlag weer terug in Nederland en gelijk is het gedaan met het mooie weer
Weg zijn de eenzame nachtelijke momentjes op MuMe (aparte ervaring om af en toe de enige user te zijn die aanwezig was op de site).

sq
Chilllen op reggae in het Jamaican House tussen twee sessies turnen voorronde heren in London

Maak er een actieve en leuke vakantie van sq en geniet maar lekker van de sport.

Net terug van een week Tsjechië.
Geweldig land en goed weer gehad, ook al had schoonmoeders de weersvoorspellingen van afgelopen week van Tsjechië doorgegeven (5 dagen 100% kans op neerslag ). Waar die regen gevallen is, weet ik niet, maar niet bij ons in ieder geval

I'm back!

Duitsland was leuk, het mountainbiken was lastig, maar ik ben toch maar mooi op m'n fiets gebleven.

Vanaf morgen 3 gratis weken Knopfler-bashen, want deze jongen gaat morgen voor 3 weken naar (Zuid-)Frankrijk. Uiteraard zonder internet, hoewel ik in een spaarzaam momentje wellicht een wifi bij de Mac pak.

Vanaf morgen hebben jullie meer kans om de beest uit te hangen, hier op de site, want dan ben ik een weekje weg naar de ardennen. Pas wel op voor Herman en Bennerd!

Edit: vergeet ik L_T_B. Sorry!

Stijn_Slayer
Morgen dus Pokémondag v.3.0? Herman en Bennerd kunnen we wel aan als we maar met genoeg man zijn.

Arrie deed net mee met die dag, getuige zijn schermafbeelding.

Laten we een tafel-topic openen op MusicMeter. Kunnen we mooi onze dansmoves showen.

Veel plezier Arrie. Als het gezellig is kun je altijd nog een weekje langer blijven.

Een dagje vroeger terug van weggeweest.

Slechts één moment gedacht dat ik MuMe miste en dat was
toen Mike Oldfield tussen Mary Poppins en Mister Bean in op het podium
van het openingsgala van de de Olympische spelen verscheen met Tubular Bells 41.

Het is nu toch echt welletjes geweest, beste Mike.

dazzler schreef:

Het is nu toch echt welletjes geweest, beste Mike.

Nou inderdaad, 1 van de weinige artiesten die mocht optreden voor 4 miljard kijkende mensen. Nee dat had hij natuurlijk niet moeten doen...

Erg vreemd Dazzler, ik vond het juist fanatastisch dat hij nog zo'n mooie kans kreeg.

Vandaag op naar Sziget!

Ik zie jullie weer de 14e.

Heel veel pleIer daar Rick!

Veel plezier daar en hou het droog!

vigil schreef:
Erg vreemd Dazzler, ik vond het juist fanatastisch dat hij nog zo'n mooie kans kreeg.

Ik vond het ook heel bijzonder !!! Hij kan weer een paar nullen aan zijn bankrekening toevoegen.

Veel plezier Rick. Drink af en toe een glaasje water tussen al het biergeweld in.

Running On Empty schreef:
(quote)

Ik vond het ook heel bijzonder !!! Hij kan weer een paar nullen aan zijn bankrekening toevoegen.

zou hij die nog nodig hebben, ik begreep dat enkel het 1ste deel van TB al meer dan 17 miljoen verkocht is

vigil schreef:
(quote)
zou hij die nog nodig hebben, ik begreep dat enkel het 1ste deel van TB al meer dan 17 miljoen verkocht is

Nee Mike is loaded denk ik, net als Knopfler. Die hebben allebei zo verschrikkelijk veel geld verdiend en doen volgens mij ook geen rare dingen.

Arrie schreef:
Edit: vergeet ik L_T_B. Sorry!

Voor mij hoef je dan ook niet bang te zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:50 uur

geplaatst: vandaag om 07:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.