De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 augustus 2012, 21:57 uur
@ home in Oostende, Stad aan Zee, na drie weken zonnig en warm Zwitserland. Toen ik in Oostende terugkwam na 950 km aan het stuur, begon het al te regenen!
De Paulusfeesten beginnen binnenkort: Paulusfeesten 2012
De Paulusfeesten beginnen binnenkort: Paulusfeesten 2012
0
geplaatst: 4 augustus 2012, 23:21 uur
Running On Empty schreef:
Ik vond het ook heel bijzonder !!! Hij kan weer een paar nullen aan zijn bankrekening toevoegen.
(quote)
Ik vond het ook heel bijzonder !!! Hij kan weer een paar nullen aan zijn bankrekening toevoegen.
Valt denk ik wel mee, zelfs Paul McCartney heeft naar het schijnt maar 1 pond betaald gekregen voor zijn Olympische optreden...
Link
London Olympic organizers say former Beatle Paul McCartney and other star performers who took part in Friday's opening ceremony essentially donated their time – receiving a mere pound ($1.57) – for their performances.
0
geplaatst: 5 augustus 2012, 12:07 uur
Een dag na het optreden van Oldfield werd bekend dat z'n klassieke albums weer als warme broodjes over de toonbank gingen, ik neem aan dat ROE daar op doelt.
0
geplaatst: 6 augustus 2012, 07:04 uur
GrafGantz schreef:
Een dag na het optreden van Oldfield werd bekend dat z'n klassieke albums weer als warme broodjes over de toonbank gingen, ik neem aan dat ROE daar op doelt.
Juist, zo'n optreden is goed voor de verkoop van CD's etc ...
0
geplaatst: 6 augustus 2012, 07:07 uur
Geen vakantieplannen dit jaar vanwege verhuizing (oude huis moet nog verkocht). Heel misschien korte trip eind Oktober.
0
geplaatst: 7 augustus 2012, 20:18 uur
Cool, ik ga in oktober samen met nog 3 kameraden 5 dagen hiken in de buurt van Stockholm.
We vliegen en landen op Skavsta Nyköping bij Stockholm en vanaf daar gaan we in 5 dagen de zuidelijke route lopen. Uiteindelijk loop je weer terug naar het vliegveld en dus, na 5 dagen in de wildernis, lekker ongeschoren en ongewassen het vliegtuig weer in

0
geplaatst: 8 augustus 2012, 15:15 uur
Ah, Zweden, vorige maand ook geweest, helaas zat er deze keer geen trektocht in; bij een stedentrip gebleven. Nog wel mooi met de veerboot door de archipel bij Stockholm gevaren:

Oh, en Skavsta ligt (voor Nederlandse begrippen) absoluut niet in de buurt van Stockholm
. Maar dat heb je altijd met die Ryanair vluchtjes.

Oh, en Skavsta ligt (voor Nederlandse begrippen) absoluut niet in de buurt van Stockholm
. Maar dat heb je altijd met die Ryanair vluchtjes.
0
geplaatst: 8 augustus 2012, 20:02 uur
Rudi S schreef:
Ach wat is nou 100 km.
Ach wat is nou 100 km.
Inderdaad, laat dat nou net de afstand zijn die wij in 5 dagen dienen af te leggen

0
geplaatst: 10 augustus 2012, 20:23 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2012, 16:22 uur
Allerlei artiesten zie je nog hier in Londen. Jan Smit, Ben Liebrand, Kleintje Pils..
Vanavond naar echte muziek: BBC Proms in de Royal Albert Hall; Schoenbergs GurreLieder. Mis ik natuurlijk de sluitingsceremonie met Spice Girls en George Michael
Vanavond naar echte muziek: BBC Proms in de Royal Albert Hall; Schoenbergs GurreLieder. Mis ik natuurlijk de sluitingsceremonie met Spice Girls en George Michael

0
geplaatst: 14 augustus 2012, 00:30 uur
Ik ben er ook even een paar dagen tussenuit, vandaag een stuk van de Amstel Gold Race gereden op de fiets. Dit was ons uitzicht vanaf de Camerig, de laatste beproeving van de dag:

Dus rustig aan met de pm's aub.

0
geplaatst: 14 augustus 2012, 11:55 uur
Vrijdagavond vertrek ik met lichte tegenzin naar Zuid-Frankrijk om dan daar een week te blijven.
0
geplaatst: 14 augustus 2012, 12:35 uur
herman schreef:
Ik ben er ook even een paar dagen tussenuit, vandaag een stuk van de Amstel Gold Race gereden op de fiets. Dit was ons uitzicht vanaf de Camerig, de laatste beproeving van de dag:
(afbeelding)
Camerig? Dat stukje vals plat bedoel je? Ik ben er ook even een paar dagen tussenuit, vandaag een stuk van de Amstel Gold Race gereden op de fiets. Dit was ons uitzicht vanaf de Camerig, de laatste beproeving van de dag:
(afbeelding)
Nee, leuk fietsen daar. Hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje geniet onderweg 
0
geplaatst: 14 augustus 2012, 14:04 uur
We trappen niet allemaal 1000 km per maand weg Ray 
Ik heb zondag de hele dag in Zeeland gefietst. Vlakker dan vlak maar ik was wel kuis versleten toen ik thuis kwam. Maar goed, het waaide dan ook stevig...

Ik heb zondag de hele dag in Zeeland gefietst. Vlakker dan vlak maar ik was wel kuis versleten toen ik thuis kwam. Maar goed, het waaide dan ook stevig...
0
geplaatst: 14 augustus 2012, 23:15 uur
Ik ben weer terug gekomen vandaag en ik heb een leuke vakantie gehad. De line-up was minder interessant dan vorig jaar, maar heb wel een paar leuke optredens gezien. Daarnaast natuurlijk gefeest
.
.
0
geplaatst: 14 augustus 2012, 23:34 uur
Een weekje Bretagne. Het was niet veel, maar ik heb ter compensatie zeker 30 oesters op.
0
geplaatst: 15 augustus 2012, 10:20 uur
Oesters zijn bijzonder smerig, maar als jij er maar van geniet. 

0
geplaatst: 15 augustus 2012, 10:33 uur
Ik hou erg van "fine dining" maar ook aan mij zijn oesters niet besteed.
Ontopic: weliswaar nog 2,5 week voordat ik eindelijk op vakantie ga, maar zojuist maar eens een paklijst opgesteld en uitgeprint. Een goede voorbereiding is het halve werk enzo.
Ontopic: weliswaar nog 2,5 week voordat ik eindelijk op vakantie ga, maar zojuist maar eens een paklijst opgesteld en uitgeprint. Een goede voorbereiding is het halve werk enzo.
0
geplaatst: 15 augustus 2012, 11:55 uur
GrafGantz schreef:
Als er zo'n typische zoutzee smaak aan zit ben ik al gauw weg. Maar sushi is echt heerlijk bijvoorbeeld.
0
geplaatst: 15 augustus 2012, 21:35 uur
Vals plat is het niet echt nee, Camerig is blijkbaar de zwaarste beklimming van Nederland, wist ik ook niet. Ging daar echt stuk, maar degene met wie ik rijd scheurt daar wel vrij makkelijk naar boven (die haalt de 1000 km per maand wel). Wel tof om daar rond te rijden, is weer iets anders dan door de duinen.
0
geplaatst: 16 augustus 2012, 13:29 uur
Camerig is de langste 'serieuze' klim in Nederland met toch wel pittige stukken. Door de enkele vlakke/dalende passages valt het gemiddelde stijgingspercentage mee.
* denotes required fields.