De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2013, 22:18 uur
Leuk Masimo
. Als je terug bent moet je de goede restaurantjes, terrasjes en andere leuke plekken maar eens pm'en 
. Als je terug bent moet je de goede restaurantjes, terrasjes en andere leuke plekken maar eens pm'en 
0
geplaatst: 22 april 2013, 17:13 uur
Gaaf man! Interrailen door Europa zou ik ook graag nog een keer willen doen, lekker avontuurlijk. 
Veel plezier!

Veel plezier!
0
geplaatst: 22 april 2013, 19:00 uur
Zeker gaaf! Ik heb ongeveer dezelfde interrailreis gemaakt in 1996, behoudens Istanbul en de Kroatische kust. Wel hebben we nog Warschau, Krakau en Ausschwitz aangedaan.
Indrukkende reis geweest! Veel voorpret alvast!
Indrukkende reis geweest! Veel voorpret alvast!
0
geplaatst: 22 april 2013, 22:27 uur
Wat fotootjes om te bewijzen dat ik wis en waarachtig in Praag was afgelopen weekend:

0
geplaatst: 23 april 2013, 11:17 uur
Krijgt meteen zin om naar Praag te gaan. Wat is het toch een toffe stad 

0
geplaatst: 26 april 2013, 08:13 uur
Kolere zeg, met een bus naar Spanje. Jij liever dan ik, gaan er geen vliegtuigen meer ofzo?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 april 2013, 11:36 uur
Ik ga het huis weer op stelten zetten. Daar vermaak ik me beter dan op een camping voor een tentje. Ik ga nog wel met de trein een paar dagen naar Parijs. Moet me binnenkort maar eens oriënteren op wat ik daar wil doen. In ieder geval Chopin even gedag zeggen, naar het Louvre en de kunstenaarswijken bekijken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 april 2013, 17:52 uur
Slowgaze schreef:
Ik kom weer wodka bij je drinken, Stijn.
Ik kom weer wodka bij je drinken, Stijn.
Moet ik je dan weer begeleiden op dronkenmanversies van Lou Reed?
0
geplaatst: 26 april 2013, 17:56 uur
Praat me daar even over bij. 'Vicious'? Ik weet nog wel dat ik het achtergrondkoortje voor 'Sympathy for the Devil' heb gedaan.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 26 april 2013, 17:59 uur
'Vicious' met Richard in de meest valse harmonie die ik ooit gehoord heb. Maar ik ben dan ook een harmoniefreak. 

0
geplaatst: 26 april 2013, 18:09 uur
Als je genoeg mensen uitnodigt, kunnen we CSN&Y doen. En Lou Reed is zelf erg zuiver wou je zeggen.
0
geplaatst: 21 mei 2013, 01:28 uur
Over een uur of 12 zit ik letterlijk met mijn hoofd in de wolken voor een weekje vakantie. 
Modgerelateerde pm's mogen derhalve naar mijn collega's Arrie, Bennerd en L_T_B.

Modgerelateerde pm's mogen derhalve naar mijn collega's Arrie, Bennerd en L_T_B.

0
geplaatst: 25 mei 2013, 23:03 uur
Nee, ik ga niet op vakantie. Wel vier weken weg. Met mijn tentje naar Spanje, welteverstaan. Op veldwerk, met mijn studie (aardwetenschappen). Flink doorwerken, maar het schijnt ook een erg leuke ervaring te zijn - dat hopen we dan maar. Hoe dan ook: ik ga hier een maand niet te vinden zijn, want het is maar de vraag of we daar überhaupt internet hebben. Niet huilen, ik zal terugkeren. Wel vertrek ik morgenvroeg al 
Dag allemaal

Dag allemaal

0
geplaatst: 26 mei 2013, 10:31 uur
GrafGantz schreef:
Kolere zeg, met een bus naar Spanje. Jij liever dan ik, gaan er geen vliegtuigen meer ofzo?
Twintig uur met je brakke hoofd in zo'n zweterige bus is niet zo tof inderdaad. Bram gaat dit jaar lekker met het vliegtuig naar Bulgarije. En dan hopelijk met m'n diploma in de zak.

0
geplaatst: 26 mei 2013, 21:31 uur
Eveningguard schreef:
Twintig uur met je brakke hoofd in zo'n zweterige bus is niet zo tof inderdaad. Bram gaat dit jaar lekker met het vliegtuig naar Bulgarije. En dan hopelijk met m'n diploma in de zak.
(quote)
Ik dacht dat dat bij vliegtuigen een brevet heette.
0
geplaatst: 17 juni 2013, 19:09 uur
Ik vertrek straks voor een paar dagen naar Polen. Ik zal MuMe en al zijn leden missen. 
Gelukkig kom ik vrijdag nacht weer terug!

Gelukkig kom ik vrijdag nacht weer terug!

0
geplaatst: 24 juni 2013, 11:50 uur
Vakantie was het bepaald niet (wel echt een geweldige ervaring), maar ik ben terug van veldwerk
Zoals gezegd was het dus echt fantastisch, ontzettend veel gezien, geleerd, meegemaakt en lol en gezelligheid gehad in dat prachtige gebied, ondanks wat mindere en stressvollere momenten. Maar goed: vanaf nu ben ik dus weer wat actiever op deze site.
Zoals gezegd was het dus echt fantastisch, ontzettend veel gezien, geleerd, meegemaakt en lol en gezelligheid gehad in dat prachtige gebied, ondanks wat mindere en stressvollere momenten. Maar goed: vanaf nu ben ik dus weer wat actiever op deze site.* denotes required fields.