MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Leuk Masimo . Als je terug bent moet je de goede restaurantjes, terrasjes en andere leuke plekken maar eens pm'en

Gaaf man! Interrailen door Europa zou ik ook graag nog een keer willen doen, lekker avontuurlijk.

Veel plezier!

Zeker gaaf! Ik heb ongeveer dezelfde interrailreis gemaakt in 1996, behoudens Istanbul en de Kroatische kust. Wel hebben we nog Warschau, Krakau en Ausschwitz aangedaan.

Indrukkende reis geweest! Veel voorpret alvast!

Wat fotootjes om te bewijzen dat ik wis en waarachtig in Praag was afgelopen weekend:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Toffe foto's

Geen foto's van de Lennon Wall?

Nou, speciaal voor jou dan:

(afbeelding)

(afbeelding)

Leuk man. Thanks.

Krijgt meteen zin om naar Praag te gaan. Wat is het toch een toffe stad

Vandaag start de busreis en gaan we 10 daagjes naar spanje

Kolere zeg, met een bus naar Spanje. Jij liever dan ik, gaan er geen vliegtuigen meer ofzo?

Stijn_Slayer
Ik ga het huis weer op stelten zetten. Daar vermaak ik me beter dan op een camping voor een tentje. Ik ga nog wel met de trein een paar dagen naar Parijs. Moet me binnenkort maar eens oriënteren op wat ik daar wil doen. In ieder geval Chopin even gedag zeggen, naar het Louvre en de kunstenaarswijken bekijken.

Ik kom weer wodka bij je drinken, Stijn.

Dat wordt een groot MuMe-feest bij Stijn thuis.

Stijn_Slayer
Slowgaze schreef:
Ik kom weer wodka bij je drinken, Stijn.

Moet ik je dan weer begeleiden op dronkenmanversies van Lou Reed?

Praat me daar even over bij. 'Vicious'? Ik weet nog wel dat ik het achtergrondkoortje voor 'Sympathy for the Devil' heb gedaan.

Stijn_Slayer
'Vicious' met Richard in de meest valse harmonie die ik ooit gehoord heb. Maar ik ben dan ook een harmoniefreak.

Als je genoeg mensen uitnodigt, kunnen we CSN&Y doen. En Lou Reed is zelf erg zuiver wou je zeggen.

Over een uur of 12 zit ik letterlijk met mijn hoofd in de wolken voor een weekje vakantie.

Modgerelateerde pm's mogen derhalve naar mijn collega's Arrie, Bennerd en L_T_B.

Fijne vakantie herman!

Cured
Ja, vlieg er eens uit, Herman .

Nee, ik ga niet op vakantie. Wel vier weken weg. Met mijn tentje naar Spanje, welteverstaan. Op veldwerk, met mijn studie (aardwetenschappen). Flink doorwerken, maar het schijnt ook een erg leuke ervaring te zijn - dat hopen we dan maar. Hoe dan ook: ik ga hier een maand niet te vinden zijn, want het is maar de vraag of we daar überhaupt internet hebben. Niet huilen, ik zal terugkeren. Wel vertrek ik morgenvroeg al

Dag allemaal

Fijne (werk) vakantie Niels!

GrafGantz schreef:
Kolere zeg, met een bus naar Spanje. Jij liever dan ik, gaan er geen vliegtuigen meer ofzo?

Twintig uur met je brakke hoofd in zo'n zweterige bus is niet zo tof inderdaad. Bram gaat dit jaar lekker met het vliegtuig naar Bulgarije. En dan hopelijk met m'n diploma in de zak.

Eveningguard schreef:
(quote)

Twintig uur met je brakke hoofd in zo'n zweterige bus is niet zo tof inderdaad. Bram gaat dit jaar lekker met het vliegtuig naar Bulgarije. En dan hopelijk met m'n diploma in de zak.

Ik dacht dat dat bij vliegtuigen een brevet heette.

Ik vertrek straks voor een paar dagen naar Polen. Ik zal MuMe en al zijn leden missen.

Gelukkig kom ik vrijdag nacht weer terug!

Vakantie was het bepaald niet (wel echt een geweldige ervaring), maar ik ben terug van veldwerk Zoals gezegd was het dus echt fantastisch, ontzettend veel gezien, geleerd, meegemaakt en lol en gezelligheid gehad in dat prachtige gebied, ondanks wat mindere en stressvollere momenten. Maar goed: vanaf nu ben ik dus weer wat actiever op deze site.

Over 2,5 week bevind ik mij hier:

(afbeelding)

Fijn voor je

Cured
Leuk voor je. Ga je er ook weer weg?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:13 uur

geplaatst: vandaag om 19:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.