De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2013, 11:20 uur
Gisteravond weer teruggekomen van een epische week fietsen. Ditmaal stonden een serie bergen in Italie/Zwitserland op de lijst om eens zwaar vernederd te worden door kameraad Wouter Wieltjeszuiger en mijn ongetrainde en uitgemergelde ouwe lijf. 9 klimmen in 6 dagen en dus de missie is volledig geslaagd. Eerste dag ''makkelijk'' begonnen met de 1941 meter hoge Torri Di Fraele. Tussendoor 2 keer de Passo Eira, 2 keer de Passo Foscagno, de Passo Gavia, Zwitserlands hoogste pas de Umbrail, de relatief korte en lage maar loodzware Mortirolo en als letterlijk hoogtepunt van de week de klim naar de 2758 meter hoge Stelvio !!!

0
geplaatst: 8 september 2013, 14:22 uur
Zo moeilijk is het allemaal niet. Gewoon gaan...
Zelf had ik sinds Alpe d'Huez vorig jaar september niet meer op een racefiets gezeten en/of getraind, maar ik heb het ook overleefd

0
geplaatst: 9 september 2013, 16:32 uur
Zo terug uit de Carrieb en gelijk maar wat vriendjes gemaakt aldaar

0
geplaatst: 27 oktober 2013, 22:18 uur
Ik speel al een tijdje met het idee om de laatste twee weken van December een reis te maken naar Berlijn of Stockholm. Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik het best alles uit Berlijn of Stockholm kan halen. Kreuzberg staat sowieso op de lijst van plekken waar ik zeker naartoe moet gaan, alsmede de tig platenzaken die zich daar hebben gevestigd, maar daar blijft het helaas ook bij. Zitten er hier op MuMe mensen die al eens naar Berlijn of Stockholm zijn geweest en hun ervaringen willen delen met mij? Ik zou het zeker op prijs stellen, want ik moet gewoon die twee steden bezoeken. 

0
geplaatst: 5 november 2013, 23:26 uur
Berlijn:
Yaam bij Ostbahnhof Berlin. http://www.yaam.de/
Naast Yaam heb je nog ruim een kilometer Berlijnse muur met graffiti's en kunstwerken.
Fernsehnturm 's avonds bezoeken.
Olympia Stadion
Oranienstrasse voor het eten. Niet te duur en zeer goed.
Lido voor een concertje.
Yaam bij Ostbahnhof Berlin. http://www.yaam.de/
Naast Yaam heb je nog ruim een kilometer Berlijnse muur met graffiti's en kunstwerken.
Fernsehnturm 's avonds bezoeken.
Olympia Stadion
Oranienstrasse voor het eten. Niet te duur en zeer goed.
Lido voor een concertje.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 november 2013, 11:04 uur
Stalin schreef:
Zelf had ik sinds Alpe d'Huez vorig jaar september niet meer op een racefiets gezeten en/of getraind, maar ik heb het ook overleefd
Ik doe dit soort dingen regelmatig op een hybridefiets met bepakking, maar ook dan is het een kwestie van "gewoon gaan"
. Al scoor ik 0 uit dit rijtje van 9.(zie nu dat deze fotoserie ook alweer twee maanden oud is - logisch ook, zo groen liggen die passen er nu niet meer bij)
0
geplaatst: 9 november 2013, 10:57 uur
Casartelli schreef:
Ik doe dit soort dingen regelmatig op een hybridefiets met bepakking, maar ook dan is het een kwestie van "gewoon gaan"
. Al scoor ik 0 uit dit rijtje van 9.
(zie nu dat deze fotoserie ook alweer twee maanden oud is - logisch ook, zo groen liggen die passen er nu niet meer bij)
(quote)
. Al scoor ik 0 uit dit rijtje van 9.(zie nu dat deze fotoserie ook alweer twee maanden oud is - logisch ook, zo groen liggen die passen er nu niet meer bij)
Volgend jaar ga ik de Marmotte maar eens fietsen...
http://www.marmottecyclo.nl/wp-content/uploads/2011/10/Hoogteprofiel-Marmotte-Granfondo1.gif
0
Cured
geplaatst: 9 november 2013, 11:39 uur
Vakantie is toch uitrusten ?.......of juist inspanning omdat je de rest van het jaar niks doet
.
Wel respect, man !
.Wel respect, man !
0
geplaatst: 9 november 2013, 12:15 uur
Cured schreef:
Vakantie is toch uitrusten ?.......of juist inspanning omdat je de rest van het jaar niks doet
.
Wel respect, man !
.Wel respect, man !
Op het strand liggen oefenen voor mijn kist is niet mijn idee van een vakantie, ik ben liever bezig inderdaad.
Ik ben jaren geleden eens een week in zo'n all-inclusive resort in Egypte geweest.
Een week lang het resort niet verlaten en elke dag hetzelfde patroon van ontbijt-zonnebaden-zwemmen-zonnebaden-lunchen-zwemmen-zonnebaden-dineren-slapen...
Wat een hel, dat was eens maar nooit weer !
0
Cured
geplaatst: 9 november 2013, 12:18 uur
Nou, dat hoeft voor mij ook niet. Het is maar net waar je je het lekkerst bij voelt en dat moet je doen. Als je een relatie hebt is dat lastiger of je moet twee handen op één borst hebben.
0
geplaatst: 9 november 2013, 12:21 uur
Cured schreef:
Als je een relatie hebt is dat lastiger of je moet twee handen op één borst hebben.
Als je een relatie hebt is dat lastiger of je moet twee handen op één borst hebben.
Zijn die van jouw vriendin ook zo groot?
0
geplaatst: 21 november 2013, 18:09 uur
Morgenochtend vlieg ik voor een week naar Portugal, dus dan mogen jullie mijn collega-mods extra lastigvallen met pm's. 

0
geplaatst: 21 november 2013, 18:36 uur
herman schreef:
Morgenochtend vlieg ik voor een week naar Portugal
Morgenochtend vlieg ik voor een week naar Portugal
Je gaat er toch niet met de prijzen van de prijsvraag/actie vandoor he

Veel plezier!
0
geplaatst: 25 november 2013, 01:51 uur
Net terug van een mini-trip naar Berlijn. Hoofddoel was een concert maar nog wel tijd gehad om wat dingen te bezoeken, zoals het DDR Museum, Holocaust memorial, Checkpoint Charlie en Treptower Park.
0
geplaatst: 29 december 2013, 12:47 uur
Maar weer eens een hike gepland met mijn hiking homies.
Van 21 t/m 28 maart zitten we in Noorwegen.
We vliegen van en naar Oslo, dus we zullen daar ergens in de regio een geschikt wandelgebied moeten vinden.
Het zal dus vermoedelijk gaan tussen Hardangervidda, Hallingskarvet, Jotunheimen of Rondane.
De wandelseizoenen in Noorwegen lopen van mei/juni tot en met september, dus wij gaan weer eens lekker buiten het seizoen...in de sneeuw !
Na dagenlang googelen nog maar een handjevol sites gevonden van mensen die in dezelfde periode een hike op snowshoes gedaan hebben.
Dat belooft wat
Van 21 t/m 28 maart zitten we in Noorwegen.
We vliegen van en naar Oslo, dus we zullen daar ergens in de regio een geschikt wandelgebied moeten vinden.
Het zal dus vermoedelijk gaan tussen Hardangervidda, Hallingskarvet, Jotunheimen of Rondane.
De wandelseizoenen in Noorwegen lopen van mei/juni tot en met september, dus wij gaan weer eens lekker buiten het seizoen...in de sneeuw !
Na dagenlang googelen nog maar een handjevol sites gevonden van mensen die in dezelfde periode een hike op snowshoes gedaan hebben.
Dat belooft wat

0
geplaatst: 16 maart 2014, 15:36 uur
Net mijn zomervakantie voor dit jaar geboekt. Ik ga dit jaar maar eens naar Ierland. 

0
geplaatst: 29 maart 2014, 09:45 uur
Vertrek eind juni voor 3 weken (solo) naar de Oostenrijkse Alpen met een stevige rugzak. Voornamelijk van hut naar hut en af en toe een paar dagen relaxen in een dorpje in het dal. Gaat behoorlijk pittig worden, dus moet maar eens z.s.m. aan m'n conditie gaan werken, is momenteel niet veel vrees ik
.
.
0
geplaatst: 2 april 2014, 09:10 uur
Als dat serieus is wens ik je veel sterkte op vakantie. Als het een grap is wens ik je veel sterkte met het verzinnen van betere grappen.
0
geplaatst: 2 april 2014, 09:48 uur
Hendrik68 schreef:
Ga van de zomer net als elk jaar weer naar De Krim.
Ga van de zomer net als elk jaar weer naar De Krim.
De Krim op Texel of in Overijssel?

0
Hendrik68
geplaatst: 2 april 2014, 11:40 uur
Op Texel. Een aanrader voor mensen met opgroeiende kinderen.
* denotes required fields.