MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Zaterdagavond goed aangekomen in Haute-Nendaz met heel veel verkeer tussen Colmar en Bern: het is hier heel zonnig en heel warm. Gisterenavond was er hier wel een fiks onweer. Groeten vanuit Le Mazot met een frisse Hoegaarden voor mij, dadelijk nog eentje bestellen.

bone machine (crew)
Geniet ervan Luc

Het fietsavontuur vorig jaar in Bourg d'Oisans is erg goed bevallen en dus binnenkort weer een week met fiets de bergen in met dezelfde kameraad.

Vanaf 31 augustus zitten we in een appartement in Valdidentro.
Vandaar uit meer dan genoeg keus wat betreft met de fiets te bedwingen bergen !

Uiteraard staat de Stelvio met stip bovenaan, maar ook de Umbrail, Gavia, Foscagno, Mortirolo, Bernina en Livigno zijn opties

(afbeelding)
Stelvio Pass

Ik ben plannens om in augustus ook de Stelvio te bedwingen

Plaatje is overigens wel van de noordkant van de Stelvio terwijl je aan de zuidkant resideert. Ga je eerst omrijden om vervolgens aan deze kant omhoog te fietsen of wordt dit de afdaling?

Ben zelf overigens slechts per automobiel omhoog gegaan, de fiets gebruik ik alleen in het vlakke Nederland

DjFrankie (moderator)
Vrijdag vertrek ik voor 3 weken naar China en Hong kong (kijken of die Wow Hd prijzen representatief zijn ).

Weinig berichten van mij in die periode.

Alleen maar gecensureerde berichten zeker?

DjFrankie (moderator)
GrafGantz schreef:
Alleen maar gecensureerde berichten zeker?

(汉语/漢語 Hànyǔ or 中文

Met nasi graag.

DjFrankie schreef:
Vrijdag vertrek ik voor 3 weken naar China en Hong kong (kijken of die Wow Hd prijzen representatief zijn ).

Lijkt mij een geweldige trip, eerlijk gezegd! Veel plezier!

Neem je nog muziek mee? Ik kan mij voorstellen dat de Chinezen graag eens je mumeafrekening topic Top 20 zouden willen horen!

DjFrankie (moderator)
DjFrankie schreef:

Lijkt mij een geweldige trip, eerlijk gezegd! Veel plezier!

musician schreef:
Neem je nog muziek mee? Ik kan mij voorstellen dat de Chinezen graag eens je mumeafrekening topic Top 20 zouden willen horen!

Ik heb mijn mp3 speler volgeduwd met 4 GB aan obscure post-punk en aanverwante artikelen, kunnen we nog een feestje bouwen.

DjFrankie schreef:
Vrijdag vertrek ik voor 3 weken naar China en Hong kong

China ! Vette kunst...
Ben er zelf in oktober 2006 een paar weken geweest.
Met bussen, nacht-trein en binnenlandse vluchten een reis van Bejing naar Hong Kong gemaakt.
Onwaarschijnlijk mooie dingen gezien

(afbeelding)

Paap_Floyd schreef:
Ik ben plannens om in augustus ook de Stelvio te bedwingen
Dit gaat misschien niet door, want voor m'n heentreinreis zijn er geen fietstickets meer beschikbaar

Dat wordt dan heen fietsen en terug met de trein.

Maar ben je dat echt nu pas gaan boeken dan? Ik dacht dat dit al wat langer vast stond.

Zo alles geboekt vanaf 29 aug eerst 4 dagen Curacao inc North Sea Jazz Curacao daarna nog 9 dagen Mexico.........

Vanaf 5 augustus paar weekjes naar de Antillen. Heb er zin in. Beetje duiken, varen, zwemmen, rondlopen, beetje schilderen, nieuwe restaurantjes ontdekken en nog veel meer lekkers, en even geen muziek mee, mijn hoofd zit er vol mee. Wel boeken en een vrouw en twee puber zonen niet te vergeten.

Lin
Voel me wel een beetje lullig na alle bovenstaande bestemmingen met over 2,5 week een weekendje Landal bij Hoenderloo maar toch hebben we er lekker veel zin in

Nou veel plezier, de Veluwe zijn mooi zat

Lin schreef:
Voel me wel een beetje lullig na alle bovenstaande bestemmingen met over 2,5 week een weekendje Landal bij Hoenderloo maar toch hebben we er lekker veel zin in

Niets mis mee Lin. Als kind ben ik meerdere malen in dit bewuste bungalowpark op vakantie geweest en wij hadden het altijd reuze naar ons zin! Jullie dochters gaan zich prima vermaken daar, veel plezier!

Lin
haha ja weet ik hoor, heb ook helemaal de behoefte niet om ver weg te gaan, misschien als ze wat ouder zijn.

Ach, ik kwam de eerste 14 jaar van m'n leven ook niet verder dan de camping in Zeeland, en meer wilde ik op die leeftijd ook helemaal niet. Zes weken lang buiten spelen, lekker hutten bouwen, naar het strand, enzovoorts. Nooit behoefte aan een buitenlandse trip gehad, al gingen we in de winter wel eens naar Duitsland of de Ardennen voor een korte trip.

Morgen vertrek ik met mijn vriendjes en vriendinnetjes naar Budapest voor een weekje Sziget! De week daarna zullen we de stad wat meer gaan ontdekken en het Balatonmeer bezoeken. De komende 2 weken ben ik dus niet actief. Tot daarna!

Stijn_Slayer
Ik begrijp nu waarom Graf zo'n fan is van Père-Lachaise:

(afbeelding)

Lin schreef:
haha ja weet ik hoor, heb ook helemaal de behoefte niet om ver weg te gaan, misschien als ze wat ouder zijn.

Zo is dat, zelf met het gezin twee weekjes naar Drenthe geweest. Was ver zat in de auto vanuit Den Bosch.

Hier een verslag die ik elders ook gepost heb:
Dit jaar een korter verslag dan normaal.

We hebben ook minder gedaan dan normaal, omdat mijn neef dit jaar zelfs een tweede baby heeft gehad en we dus niet al te vaak weg konden en als we weg gingen was het steeds relatief kort.
Dat het drie weken lang, op iets van 3 dagen na, steeds 30+ was, speelt ook zeker een rol. Om dan lang in de auto te gaan zitten is ook weer zo wat...

Vandaar veel gezwommen, een paar keer gefietst en regelmatig korte uitstapjes en ik geloof 2 of 3 keer echt een langere uitstap (45 minuten tot een kleine anderhalf uur rijden).

Foto's straks op Facebook, maar zal er ook wel een paar plaatsen in de Fotohoek voor mensen die mij niet op Facebook hebben.

Aangezien dit mijn eerste verslag is, zal ik wat uitgebreider zijn. Mijn oom en tante hebben een huis in Zuid-Frankrijk. Een uur ten zuid-oosten van Toulouse, Haute-Garonne/Aude. Om precies te zijn in La Pomarède. Hier hun site: http://www.villamontagne.nl/

In 2000 of 2001 hebben ze dit huis gekocht en sindsdien zijn we 8 of 9 zomervakanties daarheen gegaan. En ook nog weet ik veel hoe vaak buiten die vakantie om (herfstvakantie, kerstvakantie etc.). Mijn zusje heeft behoefte aan een vast ritme en herkenbaarheid. Vandaar dat dit dus ideaal is. Wat dus wel betekent dat het ieder jaar enigszins hetzelfde is. En aangezien ik en mijn vrienden nog niet rijk genoeg zijn om meerdere weken om vakantie te gaan, ga ik vooralsnog nog ieder jaar mee.

Ik heb dit jaar ook minder foto's gemaakt. Op een gegeven moment heb je die foto's aan het zwembad wel gezien, maar ik ben vooral mijn camera te vaak vergeten.
Hier een paar foto's:
(p.s. het middeleeuwse feest in foto 3 en 4 is een ander uitstapje dan foto 1 en 2 )

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En mijn eigen poging tot panorama.

(afbeelding)

Ik vertrek morgen naar Reims om daar negen dagen te genieten van een vakantie. Normaal was dit twee weken, maar ik wil nog de laatste week van de vakantie 'vieren' met vrienden en ik moet me nog inschrijven in mijn nieuwe school. Ook hou ik helemaal niet van Fransen en dat heeft weinig met de situatie in België te maken. Walen zijn een stuk socialer en minder (helemaal niet zelfs) verwaand dan die Fransen. Misschien dat ik op mijn terugweg even een stop houd in Parijs om wat muziekwinkels (of musea?) te bezoeken, maar dat zie ik dan wel weer.

Zo door de douane op Schiphol en dan opweg naar North Sea Jazz Curacao en Mexico

Tot over een dag of 11

Wellicht dat ik nog wel online ben zo af en toe maar mijn ervaringen leren dat gratis wi-fi in die contreien niet altijd even betrouwbaar is, en ik weiger er voor te betalen

DjFrankie (moderator)
goeie vakantie Lion, geniet ervan

Cured
The Lion is effe weg en meteen gaan de games een stuk stroever ;overigens, voor degenen die Lion in/bij willen halen qua berichten is dit je kans, maar dan moet je er wel een stuk of 10.000 per dag doen....

Gast
geplaatst: vandaag om 05:22 uur

geplaatst: vandaag om 05:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.