MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Graf zelf gaat overigens ook naar Oostenrijk, ik vertrek op 1 augustus met als hoofddoel een huttentocht in de Karwendel, een uitgestrekt natuurpark direct ten noorden van Innsbruck. Op het programma staat o.a. een overschrijding van de hoogste top van het gebied, hier in het midden van de foto te zien:

http://alpen.yakohl.com/pic/Alpen-2382012.jpg

Ook in de planning:

- het sterven van duizend doden
- kreupel worden van de spierpijn
- mezelf hardop afvragen waar ik in godsnaam mee bezig ben

Een beetje hetzelfde als elke vakantie die ik in de Alpen doorbreng dus.

Sir Spamalot (crew)
Tips genoteerd, Casartelli en GrafGantz.

Micha, foto's bezorgen me hartzeer en doen me watertanden . Hopelijk wordt het geen "Oostenrijkse zomer" zoals vorig jaar .

Gister rond lunchtijd weer geland op Shit-hol na ruim 2 weken Iran.
Teheran - beklimming Damavand - Kashan - Esfahan - Yazd - Shiraz.
Van Shiraz met Iran Air weer naar Teheran en helaas alweer naar huis.

Ontzettend mooi land met de vriendelijkste en meest gastvrije mensen die ik tot nu toe op mijn reizen ben tegengekomen.
Kan Iran dan ook aan iedereen aanraden

Alle foto's van kameraad Jens en mij van Iran staan op Dropbox.

IRAN 2015

dix
Ha ha .... Die met dat geld zijn heel herkenbaar

Mooie foto's Stalin, speciaal voor de bergen gegaan?

Ik zou je URL nog eens checken. Ik zie in ieder geval alleen (afbeelding).

Yup, ook hier niets te zien

Lijkt er op dat het niet mogelijk is om direct naar dropbox te linken, misschien die 3 foto's uploaden bij TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten - nl.tinypic.com (of een soortgelijke dienst)

Nog één nachtje slapen en dan met het hele gezin 4 weken naar Canada.

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
En ook niet al te ver van Sankt Anton: de Kaunertaler Gletscherstrasse. Met de auto tot bijna 2.800 m. en vandaar eventueel nog wat hoger met een liftje.

O ja, hoe kon ik die vergeten... nog altijd het hoogste punt wat ik op de fiets bereikt heb.

Casartelli schreef:
(quote)

O ja, hoe kon ik die vergeten... nog altijd het hoogste punt wat ik op de fiets bereikt heb.

Nog een mooie klim in Oostenrijk is de Rettenbachgletscher.

http://www.cycling-challenge.com/wp-content/uploads/2015/06/retten700.png

panjoe (moderator)
Ik ben vanaf nu tot volgende week donderdag roadtrippin' balls. Binnen een paar dagen met de felrode cabrio van een vriend naar Lissabon jakkeren, en vanuit daar een week lang door europa kriskrossen (o.a. via Madrid en Turijn).

Om deze reden zal mijn uitvoeren van modtaken ook even de vriezer in gaan.

Klinkt goed. Veel plezier, Joe!

Have fun, klinkt uitermate tof.

Neem een pet mee - alleen Nederlanders halen het in hun hoofd om met 35+ in een cabrio door mid- en Zuid-Spanje te tuffen

panjoe schreef:

Om deze reden zal mijn uitvoeren van modtaken ook even de vriezer in gaan.

https://jitstips.files.wordpress.com/2015/03/muis.jpg?w=640

Binnenkort een week met de racefiets flink wat hoogtemeters maken in omgeving van Bourg d'Oisans.
Staan aardig wat colletjes op het programma en heb er zin in

Uiteraard de Alpe d'Huez, als is het alleen maar om mijn persoonlijke record uit 2012 te verbeteren.
Daarnaast staan op de nominatie ook nog de Col d'Ornon, Col de Parquetout, Col de la Morte, klim naar Oulles (12 inwoners), Col De Sarenne, de onverharde Col De Cluy, Col Du Sabot, Col Du Glandon, Col de la Croix De Fer.

Helaas staat de tunnel langs het Lac du Chambon op instorten en dus dit jaar geen Lautaret en Galibier

Daarnaast nog het plan om mountainbike te huren en de loodzware klim naar Col du Jandri te doen.
In ruim 15 kilometer zo'n 1500 hoogtemeters, van 1650 meter naar panoramarestaurant op 3200 meter

Nou, jij liever dan ik

Graf verdwijnt van de MuMe radar voor 2,5 week vanaf morgen.

Heerlijk!

Terug van vakantie! Wat klinkt muziek toch lekker in je woonkamertje...

itchy schreef:
Heerlijk!

Nou, dat komt niet echt sympathiek over

Casartelli (moderator)
Stalin schreef:
Daarnaast nog het plan om mountainbike te huren en de loodzware klim naar Col du Jandri te doen.
In ruim 15 kilometer zo'n 1500 hoogtemeters, van 1650 meter naar panoramarestaurant op 3200 meter

Wellicht hebben ze net de beste stukken gefotografeerd, maar dat wegdek ziet eruit alsof het met een gewone hybride ook nog wel kan (die 15 km á 10% is dan weer een ander verhaal, mais soit)

Casartelli schreef:
(quote)

Wellicht hebben ze net de beste stukken gefotografeerd, maar dat wegdek ziet eruit alsof het met een gewone hybride ook nog wel kan (die 15 km á 10% is dan weer een ander verhaal, mais soit)

Deze gozer heeft het op zijn racefiets gedaan.
Tot op 1730 meter is er asfalt, daarna niet meer.
Hij moest af en toe stukken lopen, maar heeft de top gehaald.
Ik weet niet of ik het zou riskeren met van die dunne bandjes.
Toch maar mountainbike huren, is zeker voor downhill wel zo fijn

Ik ben de komende twee weken op reis in Albanië en Kosovo. Doei!

Nog 6 weken en ik ga naar Australië voor minimum een jaar. Veel kan ik er niet over vertellen want ik wil zo weinig mogelijk plannen vooraf. Enige wat ik voorlopig geboekt heb is mijn vlucht naar Melbourne. Voor de rest herinner ik mij net dat ik nog een hostel moet boeken voor de eerste dagen. Ik zie wel waar ik beland in Australië.

Ik zie het volledig zitten!

panjoe (moderator)
Wat een avontuur lijkt me dat, leuk! Aan mij zou het niet besteed zijn, trouwens, zo'n lange periode in het buitenland. Voordeel aan Australië is wel dat je daar goed kan werken en sparen om door te reizen...

Erg tof en spannend inderdaad! Wie weet komen we elkaar wel tegen dan, ben daar met de jaarwisseling. Jammer genoeg iets minder lang: 4 weken

Super tof jassn, moedig dat je het doet.
Heel erg veel plezier alvast gewenst!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:04 uur

geplaatst: vandaag om 02:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.