De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2006, 23:10 uur
0
geplaatst: 12 juli 2006, 10:51 uur
Haveaniceday schreef:
25 juli lekker twee weekjes naar de VS. ff controleren of ze echt zo zijn als het stereotype beeld wat bij mij wordt opgewekt door alles wat er op tv te zien valt over ze
Nja, ik heb er gewoon zin in
25 juli lekker twee weekjes naar de VS. ff controleren of ze echt zo zijn als het stereotype beeld wat bij mij wordt opgewekt door alles wat er op tv te zien valt over ze

Nja, ik heb er gewoon zin in

Ben net 2 weekjes terug en ik mis:
- het feit dat als je iemand aankijkt je een glimlach terugkrijgt. Kan nep zijn, maakt niet uit, de sfeer wordt er wel beter door!
- de beleefdheid, je wordt daar niet snel zomaar omver geduwd zoals hier
- de grooooooooote maaltijden voor weinig geld
In ieder geval veel plezier, ben benieuwd wat jij ervan vind? Waar ga je? Ik zat in L.A.
0
geplaatst: 14 juli 2006, 14:49 uur
haakje schreef:
- het feit dat als je iemand aankijkt je een glimlach terugkrijgt. Kan nep zijn, maakt niet uit, de sfeer wordt er wel beter door!
In ieder geval veel plezier, ben benieuwd wat jij ervan vind? Waar ga je? Ik zat in L.A.
(quote)
haha, ik zal kijken of ik hetzelfde meekrijg van de cultuur aldaar

Ik ga naar de oostkust, NY en Washington en omgeving. Ik zal mijn bevindingen ook wel ff posten als ik terugkom

0
geplaatst: 14 juli 2006, 15:09 uur
ettettummu schreef:
toch aub geen doemscenario
toch aub geen doemscenario
Jij gaat toch mee?
Nee, ik ga lekker genieten van het zonnetje daaro dat een temperatuur afgeeft van 40 graden, met een lekker biertje erbij. Wel meer ook, want we hebben ALL IN.

0
geplaatst: 14 juli 2006, 15:13 uur
Nicolage Rico schreef:
Jij gaat toch mee?
Nee, ik ga lekker genieten van het zonnetje daaro met dat een temperatuur afgeeft van 40 graden, met een lekker biertje erbij. Wel meer ook, want we hebben ALL IN.
(quote)
Jij gaat toch mee?
Nee, ik ga lekker genieten van het zonnetje daaro met dat een temperatuur afgeeft van 40 graden, met een lekker biertje erbij. Wel meer ook, want we hebben ALL IN.

0
geplaatst: 14 juli 2006, 17:55 uur
Enorme lading slowchat-berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > slappe zever
het zijn ook echt altijd dezelfde mensen he

0
geplaatst: 14 juli 2006, 18:01 uur
The Scientist schreef:
Enorme lading slowchat-berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > slappe zever
inderdaad scientist.Enorme lading slowchat-berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > slappe zever

het zijn altijd dezelfde die er een potje van maken

0
geplaatst: 16 juli 2006, 03:44 uur
Ik ga nu over een uurtje of 3 met ouders + zusje naar (hoe origineel) Zuid-Frankrijk. Ik ben 4 augustus terug, ben dan paar daagjes thuis (dan werk ik fulltime) en ga dan de 9e met 4 vrienden naar Blanes aan de Spaanse Costa Brava. Ik ben dus een hele poos niet actief op MuMe!
Ik heb besloten om maar wakker te blijven, ben net wat wezen drinken, dus zit nu heel wezenloos en doodop achter het beeldscherm. Nog even een paar cd-tjes maken voor in de auto, toilettas inpakken e.d. en dan.. ready to go!
Dus jongens, tot... 21 augustus ongeveer!
Adieu!!!
Ik heb besloten om maar wakker te blijven, ben net wat wezen drinken, dus zit nu heel wezenloos en doodop achter het beeldscherm. Nog even een paar cd-tjes maken voor in de auto, toilettas inpakken e.d. en dan.. ready to go!
Dus jongens, tot... 21 augustus ongeveer!
Adieu!!!
0
*Laura*
geplaatst: 16 juli 2006, 21:21 uur
Ik ben weer terug vanuit Toscane (ik zal de variant Toscanië maar vermijden om geen discussie uit te lokken
)!
)!
0
geplaatst: 16 juli 2006, 21:34 uur
Ik heb vanaf 7 augustus pas 2 weken vrij.
En dan ga ik m,n keuken verbouwen en dat,s it van,t jaar

0
geplaatst: 17 juli 2006, 09:58 uur
rusty nail schreef:

Lijd met je mee, gelukkig ben je niet zo dom als ik: je verbouwing te optimistisch inschatten en dan een vakantie boeken. Erachter komen dat je die vakantie eigenlijk niet kunt betalen en dan toch gaan. 4 miljoen paar slippers en tasjes kopen en thuiskomen. En dan je mooie nieuwe slippers handig kunnen gebruiken om in je half affe badkamer de spijkers te ontwijken, op de plekken waar je geen tegels meer kunt betalen...
Jouw plan klinkt beter!!

0
geplaatst: 17 juli 2006, 10:01 uur
*Laura* schreef:
Ik ben weer terug vanuit Toscane (ik zal de variant Toscanië maar vermijden om geen discussie uit te lokken
)!
)!hoe was het? waar in Toscany ben je geweest?
0
*Laura*
geplaatst: 17 juli 2006, 17:45 uur
We hadden een huisje gehuurd in Camaiore, een klein plaatsje niet zover van Lucca. Het was heel erg leuk; mooie stadjes, vrolijke stemming (de Italianen waren allemaal erg gelukkig na de wk-finale
) en goed weer - al was het soms wel té warm. 
0
geplaatst: 17 juli 2006, 17:53 uur
*Laura* schreef:
We hadden een huisje gehoord in Camaiore, een klein plaatsje niet zover van Lucca. Het was heel erg leuk; mooie stadjes, vrolijke stemming (de Italianen waren allemaal erg gelukkig na de wk-finale
We hadden een huisje gehoord in Camaiore, een klein plaatsje niet zover van Lucca. Het was heel erg leuk; mooie stadjes, vrolijke stemming (de Italianen waren allemaal erg gelukkig na de wk-finale
En wat zei het huisje?...
0
geplaatst: 17 juli 2006, 18:20 uur
haakje schreef:
Lijd met je mee, gelukkig ben je niet zo dom als ik: je verbouwing te optimistisch inschatten en dan een vakantie boeken. Erachter komen dat je die vakantie eigenlijk niet kunt betalen en dan toch gaan. 4 miljoen paar slippers en tasjes kopen en thuiskomen. En dan je mooie nieuwe slippers handig kunnen gebruiken om in je half affe badkamer de spijkers te ontwijken, op de plekken waar je geen tegels meer kunt betalen...
Jouw plan klinkt beter!!
(quote)
Jouw plan klinkt beter!!

klinkt als een feest
0
Ace
geplaatst: 20 juli 2006, 11:37 uur
Ik ga morgen even een weekje Italie met een bezoek vereren. Ik begrijp dat jullie, en de Belgen in het bijzonder, mij enorm gaan missen. Daarom krijgen jullie bij deze de hartelijke groeten. Adios.
0
geplaatst: 20 juli 2006, 11:43 uur
* denotes required fields.