De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2006, 15:33 uur
El Ninjo schreef:
Ik ben inmiddels ook aan het aftellen, vertrek a.s. maandag om 3,5 week te gaan rondtrekken in Madagascar.
Ik ben inmiddels ook aan het aftellen, vertrek a.s. maandag om 3,5 week te gaan rondtrekken in Madagascar.

Oei, dat lijkt me een fraaie bestemming, staat al jaren op mijn 'wishlist'

0
geplaatst: 4 juli 2006, 15:35 uur
El Ninjo schreef:

El Ninjo gaat op vakantie met het geld van die W.K.-poule! Het was allemaal al van tevoren duidelijk wie die poule zou gaan winnen!
0
Ruby1966
geplaatst: 4 juli 2006, 15:36 uur
lebowski schreef:
Ik was er 19 jaar geleden, we hebben elkaar nét gemist
(quote)
Ik was er 19 jaar geleden, we hebben elkaar nét gemist

Wat scheelt het inderdaad...

0
geplaatst: 4 juli 2006, 15:38 uur
lebowski schreef:
Stap morgen op de fiets en hoop over 4 weken in Sevilla te zijn, alwaar ik Spaans ga leren. Ben eind augustus weer terug. Ik wens iedereen een voortreffelijke zomer!!!!!!!!!
Stap morgen op de fiets en hoop over 4 weken in Sevilla te zijn, alwaar ik Spaans ga leren. Ben eind augustus weer terug. Ik wens iedereen een voortreffelijke zomer!!!!!!!!!
Veel sportief plezier, Lebowski!
0
geplaatst: 4 juli 2006, 15:41 uur
Nicolage Rico schreef:
El Ninjo gaat op vakantie met het geld van die W.K.-poule! Het was allemaal al van tevoren duidelijk wie die poule zou gaan winnen!
(quote)
Eindelijk iemand die het door heeft

0
geplaatst: 4 juli 2006, 15:44 uur
lebowski schreef:
(quote)

Ben ook heel erg benieuwd. Wordt mijn eerste Afrika reis alhoewel het eigenlijk niet een typisch Afrikaans land schijnt te zijn, maar ook heel veel Aziatische invloeden heeft.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 15:50 uur
El Ninjo schreef:
Ben ook heel erg benieuwd. Wordt mijn eerste Afrika reis alhoewel het eigenlijk niet een typisch Afrikaans land schijnt te zijn, maar ook heel veel Aziatische invloeden heeft.
Ben afgelopen december voor het eerst (nou ja los van Egypte) in Afrika geweest, onvergetelijk. Het ritme, de mores, de geluiden, de geuren, de pikdonkere nachten, de trommels en de vuurtjes in de dorpen: magisch!
0
geplaatst: 4 juli 2006, 17:30 uur
lebowski schreef:
Ben afgelopen december voor het eerst (nou ja los van Egypte) in Afrika geweest, onvergetelijk. Het ritme, de mores, de geluiden, de geuren, de pikdonkere nachten, de d trommels en de vuurtjes in de dorpen: magisch!
(quote)
Ben afgelopen december voor het eerst (nou ja los van Egypte) in Afrika geweest, onvergetelijk. Het ritme, de mores, de geluiden, de geuren, de pikdonkere nachten, de d trommels en de vuurtjes in de dorpen: magisch!
Klinkt erg goed, waar ben je precies geweest?
Heb ook nog redelijk wat Afrika op mijn "to visit" lijstje staan.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:11 uur
haakje schreef:
foto genomen in LA, niet bij Wendy's (ik heb trouwens begrepen dat de In n Out beter is en die zit denk ik ook in San Diego, dus voor wat wisseling in dieet is dat welicht een idee?
foto genomen in LA, niet bij Wendy's (ik heb trouwens begrepen dat de In n Out beter is en die zit denk ik ook in San Diego, dus voor wat wisseling in dieet is dat welicht een idee?
Staat genoteerd. Het gaat mij er niet echt om of het te vreten is, maar vooral om de grootte van de hamburger.
verder ben ik op een feestje geweest waar in de tuin de wilde begroeiing heel sneaky de weedplantjes maskeerde, dus er is voor ieder wat wils!
Ben niet zo'n blower, dus dat laat ik lekker aan me voorbij gaan

0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:27 uur
Ace schreef:
Amerika is één van de weinige landen waar praktisch elk stereotype op waarheid berust is, uitzonderingen daar gelaten uiteraard
Amerika is één van de weinige landen waar praktisch elk stereotype op waarheid berust is, uitzonderingen daar gelaten uiteraard

Sterker nog: alle stereotypen zijn op waarheid berust toch, hoe komen we anders aan de stereotypen?

gemaster schreef:
Ik heb geen stereotype beeld, ik ga juist het stereotypebeeld zelf beleven om te kijken of het waar is.
Ik heb geen stereotype beeld, ik ga juist het stereotypebeeld zelf beleven om te kijken of het waar is.
Je zult het ongetwijfeld tegenkomen, daar ben ik van overtuigd. Net zoals de Amerikanen ook de klompen, de coffeeshops en de molens tegenkomen in Nederland

lebowski schreef:
El Ninjo schreef:

Goeie reis heren! Dat zijn leuke bestemmingen! Enne, lebowskï: is je auto stuk?

0
*Laura*
geplaatst: 4 juli 2006, 19:37 uur
Ik vertrek donderdag voor tien dagen naar Toscanië.
Trouwens, prettige reis toegewenst aan iedereen!

0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:21 uur
*Laura* schreef:

Sorry dat ik het zeg, maar het is eigenlijk Toscane
Verder een prachtige streek om op vakantie te gaan! Ik ga er dit jaar ook weer naar toe

0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:26 uur
Pruut schreef:
Verder een prachtige streek om op vakantie te gaan! Ik ga er dit jaar ook weer naar toe
(quote)

Maar Laura komt uit België en daar is - als ik mij niet vergis - Toscanië gebruikelijker.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:31 uur
Ik ben belg en zelf zeg ik Toscane - ik heb zelf nog nooit iemand Toscanië horen zeggen!
0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:34 uur
Toon1 schreef:
Ik ben belg en zelf zeg ik Toscane - ik heb zelf nog nooit iemand Toscanië horen zeggen!
Of komt het misschien voor in een Suske & Wiske-strip? Ik kan me daarin bijvoorbeeld nog het land Moerenië herinneren

0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:39 uur
Ik heb wel ooit iemand Toscanië horen zeggen en die kwam uit België. Die vertelde mij dat dat vrij gebruikelijk was.
En nu we het toch over Belgische uitdrukkingen hebben, mijn favoriete is toch wel "plat water". Prachtige uitdrukking!
En nu we het toch over Belgische uitdrukkingen hebben, mijn favoriete is toch wel "plat water". Prachtige uitdrukking!

0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:39 uur
BREAKING NEWS
------------------------
Even ge-googled op "toscanië" en ik krijg inderdaad vooral Belgische hits....
------------------------
Even ge-googled op "toscanië" en ik krijg inderdaad vooral Belgische hits....
0
*Laura*
geplaatst: 4 juli 2006, 20:45 uur
In België hoor je inderdaad vaak Toscanië, maar de term 'Toscane' is me even bekend, hoor.
Geen reden tot paniek. 
Geen reden tot paniek. 
0
geplaatst: 4 juli 2006, 22:01 uur
El Ninjo schreef:
Ik was in Senegal, zeer de moeite waard.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:23 uur
*Laura* schreef:
In België hoor je inderdaad vaak Toscanië, maar de term 'Toscane' is me even bekend, hoor.
Geen reden tot paniek. 
Geen reden tot paniek. 
Ik wist niet dat dat normaal was in Belgie
Toscanië klonk dan ook zo raar in mijn oren 
0
geplaatst: 5 juli 2006, 10:43 uur
Over Toscane gesproken. Van 5 t/m 25 augustus ben ik daar op vakantie
Geweldige streek. Ben sowieso een groot Italië liefhebber.
Geweldige streek. Ben sowieso een groot Italië liefhebber.
0
geplaatst: 7 juli 2006, 10:39 uur
25 juli lekker twee weekjes naar de VS. ff controleren of ze echt zo zijn als het stereotype beeld wat bij mij wordt opgewekt door alles wat er op tv te zien valt over ze 
Nja, ik heb er gewoon zin in

Nja, ik heb er gewoon zin in

0
geplaatst: 7 juli 2006, 21:12 uur
Angeliquek schreef:
Nog maar 3 weekjes en 3 dagen en dan naar ECUADOR!
Nog maar 3 weekjes en 3 dagen en dan naar ECUADOR!
Geweldig, ben erg benieuwd, staat ook hoog op mijn shortlist ...wellicht dat ik volgend jaar ga.
Doe je ook de Galapagos eilanden erbij?
0
geplaatst: 8 juli 2006, 09:24 uur
El Ninjo schreef:
Geweldig, ben erg benieuwd, staat ook hoog op mijn shortlist ...wellicht dat ik volgend jaar ga.
Nee helaas niet. Mijn broer gaat daar trouwen dus mijn hele bezoek staat in het teken van de bruiloft en het leren kennen van de famillie. Maar ik ben sowieso van plan om nog een keertje terug te gaan en dan wil ik zeker naar de Galapagos eilanden.
* denotes required fields.