MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Jij hebt m door, en niet op het starteiland gaan staan, want ik denk dat het daar nu al vol is...

Een paar vrienden vertrekken vanavond al en zetten vast wat tenten op. We gaan naar camping "de Domp". Ken je deze camping? Wat is een aanrader om overdag te gaan doen?

Nicolage Rico schreef:
Wat is een aanrader om overdag te gaan doen?

Slapen, uitbrakken.

HiLL schreef:
(quote)

Slapen, uitbrakken.

Of bier drinken....

Ja bedoel ik.....

Nicolage Rico schreef:
Een paar vrienden vertrekken vanavond al en zetten vast wat tenten op. We gaan naar camping "de Domp". Ken je deze camping? Wat is een aanrader om overdag te gaan doen?

Euhm, je kan gaan bierdrinken de hele dag. Je kan naar het pottenstrand gaan, de stad in, de kermis op het martiniplein, op de waterpoort staan, en CD's kopen, en dan is de dag om . Dan kan je naar Alcatraz, Triade, Peanuts, de Witte Kat enz.
Maar dat moet je zelf maar uitzoeken..

Ace
Gelukkig maar Rico, ik schrok al. Ik ben er nooit geweest, maar dat is het beeld wat ik ervan had

Nee, volgens mij is het vooral het tegenovergestelde. Dat is het beeld dat ik er van heb.

Ace
Jij hebt overal een tegenovergesteld beeld van, misselijk mannetje.

Precies, jij lijkt me een hele fijne gozer.

neo
Ga 12 augustus voor een week naar de UK. Eerst naar London en van daaruit rondtouren in de omgeving van West-Sussex, Portsmouth. Heb er wel erg veel zin in!

Ik ga morgenochtend voor 2 weken naar Frankrijk.
Ga jullie missen

Waar ergens in Frankrijk ga je naartoe?

Ergens onder Parijs weet niet precies waar.

Naja morgen dus. Om 11 uur richting Italia. Mountainbike mee. Lekker uitgaan. Lekker relaxen. Lekker eten. Lekker wijntje drinken.

Tot over 3 weken.

Veel plezier!

Prettige vakantie, Daniel! Maak maar een mooie soul-album KO

musicfriek schreef:
Prettige vakantie, Daniel! Maak maar een mooie soul-album KO

Dank, en die KO komt goed.

Heel veel plezier!

Fiets ze!

Heel veel plezier aan degenen die weggaan.

Ik ga zelf zaterdagochtend voor drie weken naar de oostkust van Amerika om aldaar een rondreis te gaan maken.

Natuurlijk ga ook ik jullie heel erg missen!

Ik ga morgen lekker weekend naar Duitsland dus als ik morgen niet meer op MuMe kom, bij deze veel plezier iedereen die op vakantie gaat of degene die thuis blijven op MuMe

Tot Maandag! Vince veel plezier met je rondreis!

SelmaDuim
Vince vega schreef:
Heel veel plezier aan degenen die weggaan.

Ik ga zelf zaterdagochtend voor drie weken naar de oostkust van Amerika om aldaar een rondreis te gaan maken.

Natuurlijk ga ook ik jullie heel erg missen!

Wij gaan jou ook missen, Vince! Ik wens je een hele fijne vakantie toe!

Lin
SelmaDuim schreef:
(quote)

Wij gaan jou ook missen, Vince! Ik wens je een hele fijne vakantie toe!

en ik ook

Een mede Musicmeter-user (zijn naam onthou ik even) gaat aankomende weekend met vakantie. En omschrijft zijn toekomstige vakantie als volgt:

"Wat een hel! Maar goed, er komen een aantal bekenden een paar dagen langs dus dat moet wel te overleven zijn... en als jij zin hebt, kom je ook maar langs... maar je bent gewaarschuwd... er is geen RUK te beleven.... moet misschien nog maar eens even gaan kijken naar een IPod of zo....!"

Dit heb ik eerder gelezen... Maar waar

Hallo, ik ben net terug uit het Sauerland waar ik de afgelopen dagen 120, 120, 160 en 80 kilometer bergop en -af gefietst heb. Dat ging allemaal vrij aardig, hoewel ik nogal wat spierpijn krijg van een racefietshouding (ik zit zelden op zo'n ding)...
Enige minpuntje was de muzak tijdens het eten in het hotel, waar als achtergrondmuziek de polyfone ringtones van Another Day in Paradise, Eternal Flame, We Are the World, Still Got the Blues en It Must Have Been Love elkaar afwisselden.

Lin
*stopt vingers in oren* oei!

Vandaag (vanmiddag) moet ik er dan aan geloven... 2 weken naar Friesland.... tot dan, maar ik hoop eerder!

sq
Wel dan laat ik hierbij maar weer eens wat van mij horen, na een weekje Berlijn ben ik thans met gezin neergestreken in Freiburg, waar ik nu, met beide kinderen in een internet-café zit. Weet je dat die gekke Duitsers de y en de z verwisselen op het toetsenbord?

Bezigheden muzikaal tot nu toe:

29 juli ben ik geweest bij de Open Air-Guitar kampioenschappen van Duitsland, KulturBrauerei, Berlin. 600 man publiek en de hele landelijke pers. Zie ook site http://www.gagf.de van de ´German Air Guitar Federation´. Kostelijk amusement en vakmanschap.

In Berlijn heb ik een bezoekje gebracht aan de Saturn, een van de grootste CD winkels van het land. Je kan daar elke CD voorluisteren, compleet met hoes informatie, als je de barcode van de CD onder een scanner haalt. Geweldig systeem, en dodelijk voor je portemonnee. Zie ook eventueel het ´wat heb je gekocht´ topic.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:40 uur

geplaatst: vandaag om 14:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.