MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Weer thuis uit het zonnige Kroatie Eens kijken wat er hier in te halen valt

Lin
Kasperbert schreef:
Weer thuis uit het zonnige Kroatie Eens kijken wat er hier in te halen valt

heeey kas!!

welkom terug

lambf
Ben net weer terug uit Italië (Wat was het daar heet)
Helaas een week vroeger dan gepland , want mijn vader had twee vingers gebroken.

Ook ik ben weer terug. Erg gezellige vakantie in Albufeira (Portugal) gehad. Opeens zit ik hier weer achter m'n pc en mis ik het het zorgeloze leventje daar

UmmaGumma 44 schreef:
Vandaag (vanmiddag) moet ik er dan aan geloven... 2 weken naar Friesland.... tot dan, maar ik hoop eerder!

En alweer terug... regen en regen en regen en nog eens regen.... als het weer beter wordt, dan keren we nog een tijdje terug...!

haakje schreef:
(quote)

Ben net 2 weekjes terug en ik mis:
- het feit dat als je iemand aankijkt je een glimlach terugkrijgt. Kan nep zijn, maakt niet uit, de sfeer wordt er wel beter door!
- de beleefdheid, je wordt daar niet snel zomaar omver geduwd zoals hier
- de grooooooooote maaltijden voor weinig geld

In ieder geval veel plezier, ben benieuwd wat jij ervan vind? Waar ga je? Ik zat in L.A.

Ah, ik ben ook alweer een paar dagen terug op nederlandse bodem. Tis wel een overgang van 35+ graden naar 16 graden en regen hier, maar de VS was echt top iig

Wat je zegt, die mensen zijn idd erg aardig, en als je wat vraagt, helpen ze je ook nog in de meeste gevallen. Wat me ook opviel, was dat ze praktisch altijd voor je stoppen als je oversteekt, waar automobilisten in Nederland hun auto er wel tussendoor zouden duwen.

Die grote maaltijden kan ik idd wel beamen, de kleinste koffie bij Starbucks is al een 400cl ofzo.. Maar dat kost dan toch maar $1,55, terwijl je hier 2 euro kwijt bent voor een microkopje.

En niet alleen maaltijden zijn groot. Ook de auto's. En alles is automaat. Wij hadden ook een auto gehuurd, om naar Nashville te rijden, maar opzich rijd het best vervelend, altijd die eindschok..

Er stonden in Manhattan helemaal geen bomen!, alleen in Central Park, maar verder waren ze bijna nergens te vinden. In Washington trouwens weer wel..

Amerikanen houden blijkbaar van het in een rij gaan staan. Voor alles, ook als je s'ochtends in het hotel gaat ontbijten gaan ze gewoon in de rij staan, terwijl ik gewoon ff een boterham pak, voor de rest langs..

Ook de enorme rotzooi in NY en buiten alle steden, viel me op. Ze bouwen iets, en als ze het niet meer nodig hebben, laten ze het gewoon staan. We gingen met de trein van NY naar Washington, en dan kom je door complete verlaten industrieterreinen, omgevallen elektriciteitsmasten en vuilnisbelten, niet normaal.. Ze hebben trouwens ook nog veel wél mooie natuur.

Mensen werken ogenschijnlijk helemaal niet hard.. En als je iemand ziet werken, is die persoon bruin of zwart van huidskleur. Die scheiding is dus nog steeds duidelijk te zien. Dat had ik eigenlijk niet zo sterk meer verwacht.

Al met al een hele leuke ervaring, en als je een keer de mogelijkheid krijgt daarheen te gaan, doen!

Mijn 2e Op-vakantie berichtje
Dit keer naar Blanes aan de Spaanse Costa Brava.
Dit keer zónder ouders maar met 3 vrienden.
Dit keer zonder geld, 250 euro voor 10 dagen.
Dit keer geen stomme kutvakantie, waarsch.
Dit keer niet met de auto maar met de bus.

En nog wel meer ''dit-keer's'' maar goed.
Ik vertrek over 9 uur (11.15) op het Jaarbeursplein te Utrecht, 24 uur inde bus en dan kom ik aan in zonnig Blanes Zit in het sloeberste appartementcomplex van de stad, maar ok 21 augustus ben ik weer terug.

Adios, mon amigo's

neo
Ik zou vannacht met de boot naar Calais gaan, en dan een week naar West Sussex en twee dagen Londen , maar helaas. Een vriend van me wordt voor enkele dagen opgenomen in het ziekenhuis, en de rest blijft daarom ook maar. Wordt waarschijnlijk enkel 2 dagen Londen midden volgende week.

Morgenavond vertrek ik voor een weekje naar de Alpen, in Zuid-Frankrijk. Het is de bedoeling dat ik daar even de toptijden van Landis en co ga verbeteren op de cols (maar als ik ze gewoon kan beklimmen is het ook al goed).

Ik ga zometeen weg, om 3 weken lekker te zeilen op de Friese meren.
Dag Dag!

Veel plezier allemaal.

Sneekweek is al afgelopen Louis.. Hoe was het?

Was wel vet, erg druk, maar dat had je zelf ook wel gezien!

Louis2703 schreef:
Was wel vet, erg druk, maar dat had je zelf ook wel gezien!

Was veeeel te druk en veeel te warm op die vrijdag en zaterdag. Ze kennen geen airco in Sneek.

Nee, hebben we hier in het koude noorden meestal niet nodig dus...

Tot over drie weken

UmmaGumma 44 schreef:
(quote)

En alweer terug... regen en regen en regen en nog eens regen.... als het weer beter wordt, dan keren we nog een tijdje terug...!

We gaan vanmiddag weer terug naar het natte Friesland... er gaan vrienden een paar dagen mee, dus mocht het gaan regenen (en dat gaat zeker gebeuren) dan zullen we behoorlijk wat potjes gaan Catannen... waarschijnlijk vrijdag weer terug...!

dollie
Arno schreef:
Morgenavond vertrek ik voor een weekje naar de Alpen, in Zuid-Frankrijk. Het is de bedoeling dat ik daar even de toptijden van Landis en co ga verbeteren op de cols (maar als ik ze gewoon kan beklimmen is het ook al goed).

met of zonder testosteron?

dollie schreef:
(quote)

met of zonder testosteron?

Een paar zakjes bloeddoping moet volstaan

fastpulseboy
zoooooo

net terug uit Japan

qua leuke snuffelplatenzaakjes niet zo bijster interessant (in Tokyo een klein aantal) Maar de grote Engelse ketens (HMV, Tower records) zijn wel goed vertegenwoordigd. Dat men ook in Japan smaak heeft, bleek wel weer

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

wat ook wel leuk is, is dat op 90% van de WC's heel groot TOTO staat. Men weet dus ook waar men op pist!

(afbeelding)

Vannacht teruggekomen uit Mallorca. Een koffer is weg!! En het is hier kloteweer!!!
Wat een thuiskomst.

Ruby1966
Nou, welkom terug dan maar

....terug uit Frankrijk....daar was het ook klote weer! Het ergste is dat Bono nog steeds zoek is.

Ruby1966
bonothecat schreef:
Het ergste is dat Bono nog steeds zoek is.

Oei, dat is zeker erg! Dat is nu al een paar weken hè? Vreselijk zeg!

Ruby1966 schreef:
(quote)

Oei, dat is zeker erg! Dat is nu al een paar weken hè? Vreselijk zeg!

Hij is al drie weken op vakantie in Hoogeveen en omstreken.... je zou zeggen dat je het daar dan wel gezien hebt!

neo
Ga nu toch maar morgen naar London voor een dag of 3/4. Mijn vakantie uitstapje naar de UK was inmiddels al twee maal uitgesteld. Jammer dat ik toch het huisje in West Sussex heb moeten laten schieten.

Gelukkig, een internetcafé gevonden hier in Zuid-Frankrijk.
Tot nutoe heb ik twee cols opgefietst, de Col d'Agnel op de grens met Italië (2750 m hoog, en een temperatuur rond 0°!) en de Izoard, die wel bekend is van de Tour de France. De tijden van Lance Armstrong heb ik voorlopig niet kunnen breken, maar ik vind wel dat ik heb meer dan behoorlijk heb gedaan. Een echte aanrader trouwens die laatste, prachtige beklimming, goede baan, en diepe ravijnen
Misschien deze week nog een klein verslag, en anders zal het volgende week zijn, wanneer ik terug in België ben.
Deze week staan hoogst waarschijnlijk nog de Col de Vars en nog een paar minder bekende op het programma. Een als het weer meezit, ook Alpe d'Huez op de terugweg maandag.
Zonnige maar koude groeten vanuit Molines-en-Queyras

Zo, ik ben ook weer thuis.... op woensdag na, was het weer aardig nat in Friesland.... nu maar weer focussen op MuMe hierro!

Morgenochtend vertrek ik naar Frankrijk en ben zo rond de 30ste weer terug.

veel plezier

Maandag moet ik weer beginnen met werken,na 2 weken vakantie.Teminste ik ben anderhalve week bezig geweest om men keuken te verbouwen +dat ik bij een magnege in het stro heb gewerkt.Volgend jaar beter hoop ik

Gast
geplaatst: vandaag om 18:27 uur

geplaatst: vandaag om 18:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.