MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Wir Sind Helden natuurlijk.

sq
Ik heb ze pas nog live gezien, en ben inderdaad vastbesloten daar wat van te kopen. De laatste sowieso (speelden ze veel van), maar misschien nog wel meer. Is dat aan te raden?

Yak
sq schreef:
CD's kopen, vooral Duitse (goedkoper dan hier) Iemand nog tips?

Alles van Morr Music.

Fijne vakantie, sq!

Wir Sind Helden is inderdaad leuk, zal ik ook eens naar opzoek gaan. In Frankrijk kan je geloof ik alleen van die ene John Holiday ofzo cd's kopen. Daar is iedereen daar helemaal lijp van, karaokeavonden (!)

Fijne vakantie iedereen!

Ik ga dit jaar niet, ik ga volgend jaar wel naar New York City

titan (crew)
Ik ga morgen voor 10 dagen naar Engeland, naar Dartmoor om precies te zijn.

Daar kun je mooi wandelen. Geniet ervan!

Ruby1966
Leuk titan, ik ben jaloers!

Electro_
Ik ga morgen voor 7 dagen naar Amerika.

... In Limburg. (in ieder geval daar vlakbij)

Ik vertrek zometeen voor 11 dagen naar portugal! En ik neem mee:

Orbital - In Sides
Nine Inch Nails - The Downward Spiral
TOOL - Lateralus
Archive - Lights

Meer gaat er niet op helaas. Tot over 11 dagen

Ik ben voorlopig ook de pleiterik. Naar Mallorca. Ik spreek u allen over een kleine drie weken weer.
Gegroet.

Zo, ik ben ook weer terug. Marmaris was super!

Heb gedaan:

- Duiken. Was een mooie ervaring.
- Speedboot gehuurd. Na een tijdje gevaren te hebben, gingen we aanmeren bij een supermooi strandje en hebben daar gezwommen en gegeten in een restaurantje. Echt super.
- Hamman. Die turkse gasten zijn helemaal gek. Was top.
- Op een qaud gereden. Over heuvels en door water gereden.
- Lekker gebakken op het strand. Heerlijk.
- Elke avond wezen stappen. Dus ik ben kapot!!!

Marmaris is een aanrader!

Nicolage Rico schreef:

Marmaris is een aanrader!

Snappy en ik zijn daar 6 jaar geleden geweest... was inderdaad wel leuk... je komt alleen niet elke tent binnen als je geen vrouwtje bij je hebt!

UmmaGumma 44 schreef:
(quote)

Snappy en ik zijn daar 6 jaar geleden geweest... was inderdaad wel leuk... je komt alleen niet elke tent binnen als je geen vrouwtje bij je hebt!

Dat hebben wij maar 1 x gehad. Toen moesten we 20 lira betalen omdat we geen meid bij ons hadden. Erg triest natuurlijk.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat hebben wij maar 1 x gehad. Toen moesten we 20 lira betalen omdat we geen meid bij ons hadden. Erg triest natuurlijk.

Bij ons was het naar binnenstappen en met de zelfde vaart weer naar buiten worden gedrukt door een of andere Tarzan-turk!

Was ook alleen op 1 bepaalde avond waar we weinig kroegen binnenkwamen... behalve in de Ierse Pub, waar we zo'n beetje de enige gasten waren die avond...

UmmaGumma 44 schreef:
(quote)

Bij ons was het naar binnenstappen en met de zelfde vaart weer naar buiten worden gedrukt door een of andere Tarzan-turk!

Was ook alleen op 1 bepaalde avond waar we weinig kroegen binnenkwamen... behalve in de Ierse Pub, waar we zo'n beetje de enige gasten waren die avond...

We hebben het maar 1 x gehad bij 1 tent. Dus dat viel wel mee.. We waren trouwens wel veel avonden met een paar meiden... Maar ben ook vaak met alleen vrienden weggeweest... Voor de rest was/is Barstreet super!

Morgenochtend vroeg rijdt er bij ons een auto de straat uit. Ik zit erin, en die auto is op weg naar Oostenrijk Twee weken lekker wielrennen in de bergen. Als de kou 's nachts maar uit mijn tentje wil blijven

DutchViking
Ik ben net terug uit Zweden, maar vertrek vrijdag alweer. Ik ga voor een weekje naar de Ardennen. Dan mis ik wellicht de ontknoping van de metal-KO...

Een mede Musicmeter-user (zijn naam onthou ik even) gaat aankomende weekend met vakantie. En omschrijft zijn toekomstige vakantie als volgt:

"Wat een hel! Maar goed, er komen een aantal bekenden een paar dagen langs dus dat moet wel te overleven zijn... en als jij zin hebt, kom je ook maar langs... maar je bent gewaarschuwd... er is geen RUK te beleven.... moet misschien nog maar eens even gaan kijken naar een IPod of zo....!"

Vrijdag ga ik voor 3 weken naar Italië. Dus morgen zullen mijn laatste berichten geplaatst worden in 3 weken tijd. Voor iedereen die nog gaat: veel plezier.

Vrijdag ga ik een weekendje naar Duitsland. Lekker inkopen doen, aangezien ik heb gehoord dat de CD's daar goedkoper zijn

Voor iedereen die ik niet meer spreek en op vakantie is (zoals Reijersen) een hele fijne vakantie toegewenst!

jowietje schreef:
Vrijdag ga ik een weekendje naar Duitsland. Lekker inkopen doen, aangezien ik heb gehoord dat de CD's daar goedkoper zijn

't Schijnt dat ze daar naast de TV ook de CD's na-synchroniseren. Kun je mooi een Duitstalig Rihanna-cd'tje scoren! Prettige vakantie!

Lin
veel plezier!

Ace
andré schreef:
(quote)

't Schijnt dat ze daar naast de TV ook de CD's na-synchroniseren. Kun je mooi een Duitstalig Rihanna-cd'tje scoren! Prettige vakantie!

Veel plezier iedereen die op vakantie gaat!

Ik ga komend weekend naar Sneekweek. Ben benieuwd of het wat is.... Dus van vrijdag t/m zondag zit ik niet meer op musicmeter.

Ace
Dat is toch voor pretentieus pilsjes nippende studentjes?

Leuk!! Ik ga denk ik de hele week iedere dag naar t starteiland en alles dr omheen!

Daarom ga ik ook....

Nee, valt wel mee. Vrienden van me gaan bijna elk jaar. En dat zijn echt geen pretentieuze pilsjes nippende studentjes!

Louis2703 schreef:
Leuk!! Ik ga denk ik de hele week iedere dag naar t starteiland en alles dr omheen!

Ik kom vooral voor het stappen, maar ik hoorde dat je op de camping om 07:00 uur al je tentje wordt uitgeblazen door muziek, etc. Dus dan zal ik overdag ook iets moeten doen...

Gast
geplaatst: vandaag om 12:50 uur

geplaatst: vandaag om 12:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.