De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 21:08 uur
Ook weer terug uit Blanes, Spanje. Erg brak en dood nu maar was wel echt een hele leuke ordinaire feest-vakantie.
Een stem heb ik ook niet meer, maar dat heb je op dit forum gelukkig niet nodig
Een stem heb ik ook niet meer, maar dat heb je op dit forum gelukkig niet nodig

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:38 uur
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:42 uur
Hoppakee, back home. Ruim zes weken weggeweest, waarvan bijna 5 op het fietsje. Ben naar Sevilla gefietst, totaal 3134 kilometer, een geweldige rit. Met name het binnenland van Spanje, droog, uitgestrekt, verlaten, (bizar) heet en mooi, was een aparte ervaring. Volgend jaar weer fietsen, zo veel staat vast 

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:44 uur
Wauw! Zo'n fietsvakantie lijkt me ook wel wat; maar heb je nu niet enorm veel zadelpijn? 

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:47 uur
Respect lebowski! Ik neem aan dat je terug met de trein bent gegaan?
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 14:29 uur
andré schreef:
Ja deels en vanaf San Sebastian met vrienden meegereden. Wel een aparte ervaring om alle kilometers waar je weken op hebt gezwoegd in twee dagen langs te zien komen.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 augustus 2006, 16:24 uur
Welkome back Dude, en gefeliciteerd met die uitzonderlijke prestatie! Ik had na 3000 km autorijden naar en in Noorwegen al last van 'zadelpijn'... 

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 23:29 uur
Ik ben ook eindelijk terug van een twee dagen verlengde fietsvakantie in de Franse Alpen. Na de Col d'Angel en de Izoard zijn er nog een hoop cols bijgekomen op de erelijst: de Col de Vars, de Colle dell'Angello (Italiaanse zijde van de Angel), Croix de Fer (voor de helft, want lag onderbroken), La Toussuire (het lelijke ski-oord waar vorige maand een Touraankost was) en de beruchte combinatie Télégraphe-Galibier. 8 cols in evenveel dagen, een mooi begin, maar wel uitputtend. Vooral op de Galibier gisteren kreeg ik het even erg lastig (omdat ik zonder drinken zat), maar het is me dan toch goed gelukt.
Een aanrader voor elke wielerfanaat, de cols
Een aanrader voor elke wielerfanaat, de cols

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 00:41 uur
Heeft de hele familie meegefietst Arno (vawege Stranglers-opmerking
). Sportief nest in dat geval
...
Volgend jaar moet ik ook maar eens echt de cols in, een paar jaar geleden wel drie gedaan (Alpe d'Huez, Mt. Ventoux en Luz Ardiden) op een veel te zware tourfiets, en dit jaar een weekje Sauerland.
Maar ik wil toch echt nog een keer op een goede racefiets kijken hoe hard ik bijv. Alpe d'Huez op kan
...Volgend jaar moet ik ook maar eens echt de cols in, een paar jaar geleden wel drie gedaan (Alpe d'Huez, Mt. Ventoux en Luz Ardiden) op een veel te zware tourfiets, en dit jaar een weekje Sauerland.
Maar ik wil toch echt nog een keer op een goede racefiets kijken hoe hard ik bijv. Alpe d'Huez op kan

0
geplaatst: 24 augustus 2006, 10:14 uur
Lukas schreef:
...
...Nee, toch niet. Mijn vader en ik gingen fietsen, terwijl de rest het op wandelen hield
(blijft sportief natuurlijk)
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 00:57 uur
Terug uit Barcelona met Niels..Het was geweldig
, Ik wil weer terug 
, Ik wil weer terug 
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 05:17 uur
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 09:55 uur
Nog 2 dagen en dan mag ik eindelijk met vakantie! De bestemming wordt de Azoren! Twee weken hiken!
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 11:05 uur
musicfriek schreef:
Welkom terug, Reijersen!
Hoe was Italie?
(quote)
Welkom terug, Reijersen!
Hoe was Italie?Vooral erg gezellig. Het weer was wat wisselvallig. Heb me meer dan goed vermaakt met van alles. Van luieren tot sportief kilometersvreten op mijn mountainbike.
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 20:04 uur
Aloha vriendjes en vriendinnetjes van musicmeter, ook ik ben weer terug van mijn vakantie in de USA. Drie weken niet internetten is toch best wel lang, maar het was absoluut de moeite waard.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 16:38 uur
Ik ben ook weer terug, de 3 weken zijn iets korter geworden door dat klote weer.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 17:08 uur
Ik ben weer terug
. Het was heeeeeeeeeeeeeeel leuk in Turkije, wel even een schok, van 35 graden en volop zon weer terug te zijn in het koude kikkerlandje.
. Het was heeeeeeeeeeeeeeel leuk in Turkije, wel even een schok, van 35 graden en volop zon weer terug te zijn in het koude kikkerlandje.* denotes required fields.