MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Lin
welkom terug carow

De groeten vanaf de Azoren! Het weer is hier aangenaam +/- 27 graden. Straks weer een heerlijk hiking voor de boeg. Mijn vriendin heeft weer een tochtje uitgestippeld van ongeveer 20 km. over de Caldeira (over de ketel van de vulkaan).

Carow schreef:
Ik ben weer terug . Het was heeeeeeeeeeeeeeel leuk in Turkije, wel even een schok, van 35 graden en volop zon weer terug te zijn in het koude kikkerlandje.

Waar ben je geweest in Turkije? Toevallig in Marmaris? Geen last gehad van bomaanslagen?

En ik ben net weer terug van Frankrijk, daarna Zeeland en toen een week internetloos. Dat laatste was niet leuk.

11 daagjes cyprus...

Tot later!

Electro_
Veel plezier!

Ik ben naar londen geweest:D

welkom terug!

Zo... lekker hoor... zon zee strand en een mp-3-speler vol met hoop leuke muziek....

Kan er weer ff tegen

Lin
welkom terug

Waar in Cyprus ben je geweest? Ook in het Turkse deel? Ben daar vorig jaar geweest, 1 keer is ook meer dan genoeg in Cyprus vond ik

Inderdaad was een keer meer dan genoeg... maar het was wel lekker... zat in het toeristische Ayia Napa, maar ben ook een dagje naar Paphos geweest. Verder vooral water en zo gezien en de binnenkant van m/n ogen al luisterend naar interessante en soms ook aangename muziek

Bighead schreef:
Inderdaad was een keer meer dan genoeg... maar het was wel lekker...

Ben je nog naar het Museum of Horrors geweest, een raar particulier anti-Grieks tentoonstellinkje? Het is thuis bij een oude Turkse man die zijn hele familie heeft verloren tijdens de Grieks-Turkse oorlog en allerlei foto's van Griekse misdaden heeft ophangen. Het ligbad, waarin hij zijn door de Grieken vermoorde vrouw en kinderen vond, heeft hij zo gelaten en zit nog vol bloed. Bizar...

Ik vertrek naar Normandië, tot zaterdag!

lebowski schreef:
(quote)

Ben je nog naar het Museum of Horrors geweest, een raar particulier anti-Grieks tentoonstellinkje? Het is thuis bij een oude Turkse man die zijn hele familie heeft verloren tijdens de Grieks-Turkse oorlog en allerlei foto's van Griekse misdaden heeft ophangen. Het ligbad, waarin hij zijn door de Grieken vermoorde vrouw en kinderen vond, heeft hij zo gelaten en zit nog vol bloed. Bizar...

Niet geweest. Wel aantal Griekse cyprioten gesproken en de antipathie jegens de Turken zit diep ...

Toon1 schreef:
Ik vertrek naar Normandië, tot zaterdag!

Veel plezier!

Ace
Deze jongen reist vrijdag maar weer eens af naar Liverpool om de plaatselijke LFC op zaterdag gehakt te zien maken van het THFC van ome Martin. Zondag weer naar huis. Dat wordt weer een zwaar weekendje!

Ben benieuwd of dat gaat gebeuren, Ace. Zo goed draait Liverpool niet, momenteel. Al hebben ze wel een beter elftal dan Tottenham, natuurlijk.

Dirkie Kuijt olé olé, Dirkie Kuijt olé olé.

*Laura*
't was een fijne vakantie en ik heb drie geslaagde reisjes achter de rug: Toscane, Wenen en Schotland.

Trouwens: welkom terug aan de teruggekomenen en veel plezier toegewenst aan zij die nog een reisje in het vooruitzicht hebben!

titan (crew)
Morgen ga ik een week naar de Ardennen (of eigenlijk de Eifel, we zitten in een dorpje 2 kilometer over de grens in Duitsland) en dat lijkt me gezien de weersvooruitzichten bepaald geen straf.

Veel plezier titan.

titan (crew)
Dank je!

Electro_
Veel plezier

Vertrek morgen richting Tromsø, Noord-Noorwegen om vanuit daar met een stuk of twintig man en vrouw in een dag of tien dit schip terug te zeilen naar Rotterdam. Heb mijn thermo-ondergoed al klaar liggen

Yak
lebowski schreef:
Vertrek morgen richting Tromsø, Noord-Noorwegen om vanuit daar met een stuk of twintig man en vrouw in een dag of tien dit schip terug te zeilen. Heb mijn thermo-ondergoed al klaar liggen

AWE! SOME!

Behouden vaart!

Ziet er gaaf uit zeg!

SelmaDuim
Over twee weken zit ik met mijn grote liefde in New York!

Yak
Ik ook!

Ace
Als cheerleaders van de New York Rangers?

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.