MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Vanaf 7 november 10 dagen Egypte

Zo, vanmorgen terug gekomen na een 23-daagse rondreis door Thailand. Eens kijken wat er nu allemaal leeft op MuMe...

andré schreef:
Zo, vanmorgen terug gekomen na een 23-daagse rondreis door Thailand. Eens kijken wat er nu allemaal leeft op MuMe...

Hee Andre. Leuk dat je er weer bent.

Ja leuk Andre. Leuke vakantie gehad?

gemaster schreef:
Leuke vakantie gehad?

Zeer geslaagd! Mooi land, interessante cultuur & mooie natuur en....heerlijk eten!. Alleen moet je niet te lang in Bangkok blijven, want dat is een compleet gekkenhuis, zo druk. Ik zal t.z.t. wel een aantal vakantiefoto's plaatsen

Aha mooizo. Ik zie de foto's wel verschijnen

Ik vertrek morgen met de bus naar Rome Echt heel erg veel zin in. Ik ga met een deel van mijn klas en een deel van 5 VWO. Volgende week vrijdagavond zal ik weer terugkomen.

andré schreef:
Alleen moet je niet te lang in Bangkok blijven,

*Ook alweer 5 weken terug* Maar vond die 5 dagen daar toch echt tekort...

SelmaDuim
Morgen rond deze tijd zit ik, voor tien dagen, met de allerleukste musicmeteraar in New York.

Lin
oh dan pak ik nog snel even mn koffer selma

*veeeel plezier met onze eigen yak *

SelmaDuim schreef:
Morgen rond deze tijd zit ik, voor tien dagen, met de allerleukste musicmeteraar in New York.

Ik weet van niks .....Veel plezier:)

Start spreading the news....

Omdat mijn lieve vriendin na 5 maanden stage in IJsland weer terug is in ons landje gaan we een weekje naar Zuid-Frankrijk met z'n tweetjes. Lekker relaxen. Zaterdagochtend vroeg rijden we weg. Dus jullie hebben even geen last van mijn soul-gezever.

Ruby1966
Veel plezier Reijersen!

Vanmiddag stap ik in het vliegtuig naar Japan.
Tot over drie weken

itchy schreef:
Vanmiddag stap ik in het vliegtuig naar Japan.
Tot over drie weken

ik ben jaloers! Naja veel plezier in ieder geval!

Ben weer terug van weggeweest. Heerlijk weekje gehad in Frankrijk. Het weer was super en lekker elke dag in een buitenzwembad gelegen(verwarmd).

Heb weer aardig wat bij te lezen zie ik. Helaas ligt mijn pc thuis totaal naar de knoppen, dus zal minder actief zijn op Musicmeter in de aankomende tijd.

Nou mensen, ik ben morgenvroeg voor 10 daagjes naar de US of A. Tot dan!

Ik zal nog wel een paar foto's(of misschien zelfs wel filmpjes!) maken die ik dan in het fotoboek zal plaatsen.

Veel plezier gema.

... en weer terug. Japan rules!

Ni hao, welkom terug.

Ik wist dat het een van tweeën zou moeten zijn, dus ik heb de gok gewaagd.

Konischiwa zeker?

Itchy, hoe was de Japan reis trouwens of is dat al ergens anders aan bod gekomen?

Ik woon nu al een jaartje in Shanghai. Ik moet spijtig genoeg werken dus telt het eigenlijk niet helemaal mee als vakantie. Maar ik heb natuurlijk al wel iets van China gezien.

grovonion schreef:
Ik woon nu al een jaartje in Shanghai. Ik moet spijtig genoeg werken dus telt het eigenlijk niet helemaal mee als vakantie. Maar ik heb natuurlijk al wel iets van China gezien.

Al in Guiyang geweest?

fastpulseboy
itchy schreef:
... en weer terug. Japan rules!

ja he?

waar benje geweest?

lebowski schreef:
(quote)

Al in Guiyang geweest?
Neen, in die contreien nog niet geweest (Guizhou). Wel in de naburige provincies Guangxi (Guilin) en Hunan.

grovonion schreef:
Konischiwa zeker?

Itchy, hoe was de Japan reis trouwens of is dat al ergens anders aan bod gekomen?

Excuses Grovonion, ik had dit berichtje nog niet gelezen. Het was erg gaaf, ben in Tokyo, Nagano, Kyoto, Osaka, Kurashiki, Sandankyo en Fukuoka geweest (van noord naar zuid). Vooral de steden zijn erg de moeite waard... alles wat je je van Japan voorstelt en meer.

itchy schreef:
(quote)

Excuses Grovonion, ik had dit berichtje nog niet gelezen. Het was erg gaaf, ben in Tokyo, Nagano, Kyoto, Osaka, Kurashiki, Sandankyo en Fukuoka geweest (van noord naar zuid). Vooral de steden zijn erg de moeite waard... alles wat je je van Japan voorstelt en meer.
Kyoto ben ik ook ooit geweest, blitzbezoek voor het werk. Maar de glimps die ik had opgevangen smaakte toen al naar meer. Ik heb wel begrepen dat in Japan op verlof gaan nogal aan de dure kant is? Ik ben dan ook aan het wachten totdat er zich voor het werk nog eens een kans voordoet, iet dat vroeg of laat wel eens voorvalt. Voorlopig hou ik het nog even bij China Nog lekkere gerechten gesmaakt of speciale drankjes gedronken?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:20 uur

geplaatst: vandaag om 05:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.