De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 16:42 uur
Zo, vanmorgen terug gekomen na een 23-daagse rondreis door Thailand. Eens kijken wat er nu allemaal leeft op MuMe...
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 17:16 uur
andré schreef:
Zo, vanmorgen terug gekomen na een 23-daagse rondreis door Thailand. Eens kijken wat er nu allemaal leeft op MuMe...
Hee Andre. Leuk dat je er weer bent.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 17:26 uur
gemaster schreef:
Leuke vakantie gehad?
Leuke vakantie gehad?
Zeer geslaagd! Mooi land, interessante cultuur & mooie natuur en....heerlijk eten!. Alleen moet je niet te lang in Bangkok blijven, want dat is een compleet gekkenhuis, zo druk. Ik zal t.z.t. wel een aantal vakantiefoto's plaatsen

0
geplaatst: 5 oktober 2006, 18:49 uur
Ik vertrek morgen met de bus naar Rome
Echt heel erg veel zin in. Ik ga met een deel van mijn klas en een deel van 5 VWO. Volgende week vrijdagavond zal ik weer terugkomen.
Echt heel erg veel zin in. Ik ga met een deel van mijn klas en een deel van 5 VWO. Volgende week vrijdagavond zal ik weer terugkomen.
0
geplaatst: 5 oktober 2006, 18:54 uur
andré schreef:
Alleen moet je niet te lang in Bangkok blijven,
Alleen moet je niet te lang in Bangkok blijven,
*Ook alweer 5 weken terug* Maar vond die 5 dagen daar toch echt tekort...
0
SelmaDuim
geplaatst: 8 oktober 2006, 21:27 uur
Morgen rond deze tijd zit ik, voor tien dagen, met de allerleukste musicmeteraar in New York.

0
geplaatst: 8 oktober 2006, 21:30 uur
oh dan pak ik nog snel even mn koffer selma
*veeeel plezier met onze eigen yak *
*veeeel plezier met onze eigen yak *

0
geplaatst: 8 oktober 2006, 21:33 uur
SelmaDuim schreef:
Morgen rond deze tijd zit ik, voor tien dagen, met de allerleukste musicmeteraar in New York.

Ik weet van niks
.....Veel plezier:)
0
geplaatst: 2 november 2006, 19:46 uur
Omdat mijn lieve vriendin na 5 maanden stage in IJsland weer terug is in ons landje gaan we een weekje naar Zuid-Frankrijk met z'n tweetjes. Lekker relaxen. Zaterdagochtend vroeg rijden we weg. Dus jullie hebben even geen last van mijn soul-gezever.
0
geplaatst: 4 november 2006, 13:21 uur
Vanmiddag stap ik in het vliegtuig naar Japan.
Tot over drie weken
Tot over drie weken

0
geplaatst: 13 november 2006, 10:14 uur
Ben weer terug van weggeweest. Heerlijk weekje gehad in Frankrijk. Het weer was super en lekker elke dag in een buitenzwembad gelegen(verwarmd).
Heb weer aardig wat bij te lezen zie ik. Helaas ligt mijn pc thuis totaal naar de knoppen, dus zal minder actief zijn op Musicmeter in de aankomende tijd.
Heb weer aardig wat bij te lezen zie ik. Helaas ligt mijn pc thuis totaal naar de knoppen, dus zal minder actief zijn op Musicmeter in de aankomende tijd.
0
geplaatst: 16 november 2006, 21:31 uur
Nou mensen, ik ben morgenvroeg voor 10 daagjes naar de US of A. Tot dan!
Ik zal nog wel een paar foto's(of misschien zelfs wel filmpjes!) maken die ik dan in het fotoboek zal plaatsen.
Ik zal nog wel een paar foto's(of misschien zelfs wel filmpjes!) maken die ik dan in het fotoboek zal plaatsen.
0
geplaatst: 23 november 2006, 21:23 uur
Ik wist dat het een van tweeën zou moeten zijn, dus ik heb de gok gewaagd.
0
geplaatst: 25 november 2006, 18:37 uur
Konischiwa zeker?
Itchy, hoe was de Japan reis trouwens of is dat al ergens anders aan bod gekomen?
Itchy, hoe was de Japan reis trouwens of is dat al ergens anders aan bod gekomen?
0
geplaatst: 25 november 2006, 18:40 uur
Ik woon nu al een jaartje in Shanghai. Ik moet spijtig genoeg werken dus telt het eigenlijk niet helemaal mee als vakantie. Maar ik heb natuurlijk al wel iets van China gezien.
0
geplaatst: 25 november 2006, 19:50 uur
grovonion schreef:
Ik woon nu al een jaartje in Shanghai. Ik moet spijtig genoeg werken dus telt het eigenlijk niet helemaal mee als vakantie. Maar ik heb natuurlijk al wel iets van China gezien.
Al in Guiyang geweest?

0
geplaatst: 26 november 2006, 07:46 uur
lebowski schreef:
Al in Guiyang geweest?
Neen, in die contreien nog niet geweest (Guizhou). Wel in de naburige provincies Guangxi (Guilin) en Hunan.(quote)
Al in Guiyang geweest?

0
geplaatst: 27 november 2006, 10:11 uur
grovonion schreef:
Konischiwa zeker?
Konischiwa zeker?
Excuses Grovonion, ik had dit berichtje nog niet gelezen. Het was erg gaaf, ben in Tokyo, Nagano, Kyoto, Osaka, Kurashiki, Sandankyo en Fukuoka geweest (van noord naar zuid). Vooral de steden zijn erg de moeite waard... alles wat je je van Japan voorstelt en meer.
0
geplaatst: 27 november 2006, 12:45 uur
itchy schreef:
Excuses Grovonion, ik had dit berichtje nog niet gelezen. Het was erg gaaf, ben in Tokyo, Nagano, Kyoto, Osaka, Kurashiki, Sandankyo en Fukuoka geweest (van noord naar zuid). Vooral de steden zijn erg de moeite waard... alles wat je je van Japan voorstelt en meer.
Kyoto ben ik ook ooit geweest, blitzbezoek voor het werk. Maar de glimps die ik had opgevangen smaakte toen al naar meer. Ik heb wel begrepen dat in Japan op verlof gaan nogal aan de dure kant is? Ik ben dan ook aan het wachten totdat er zich voor het werk nog eens een kans voordoet, iet dat vroeg of laat wel eens voorvalt. Voorlopig hou ik het nog even bij China (quote)
Nog lekkere gerechten gesmaakt of speciale drankjes gedronken?* denotes required fields.