De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 27 november 2006, 14:15 uur
grovonion schreef:
Nog lekkere gerechten gesmaakt of speciale drankjes gedronken?
(quote)
Kyoto ben ik ook ooit geweest, blitzbezoek voor het werk. Maar de glimps die ik had opgevangen smaakte toen al naar meer. Ik heb wel begrepen dat in Japan op verlof gaan nogal aan de dure kant is? Ik ben dan ook aan het wachten totdat er zich voor het werk nog eens een kans voordoet, iet dat vroeg of laat wel eens voorvalt. Voorlopig hou ik het nog even bij China
Nog lekkere gerechten gesmaakt of speciale drankjes gedronken?Ik vond de prijzen erg meevallen... het is in elk geval goedkoper dan Nederland. Maaltijd ca. 10 euro, hotelkamer (hostels heb je er nauwelijks) ca. 30 euro, dag met de metro 7 euro, cd's even duur als hier, alleen benzine moet heel duur zijn (niet gecheckt). Trein zeer goedkoop (behalve de Shinkansen). Maar de yen staat wel erg gunstig op dit moment.
Qua gerechten: rauwe kwal is niet aan te bevelen (zit geen smaak aan en is niet weg te krijgen, net rubber), rauwe tentakels hetzelfde verhaal. Conservatievere sashimi van bv tonijn is echter heerlijk! Net als yakatori (barbequevlees met honing en sesam) en okinamiyaki (soort omelet van groenten en ei).
Ook nog een drankje gedaan in het Park Hyatt hotel (van Lost in Translation), op de 50e verdieping een waanzinnig uitzicht over Tokyo by night!
Kyoto vond ik de gaafste stad, tegelijk mondain en relaxed, een beetje á la Barcelona, een anything goes sfeer.
0
geplaatst: 27 november 2006, 16:12 uur
itchy schreef:
Qua gerechten: rauwe kwal is niet aan te bevelen (zit geen smaak aan en is niet weg te krijgen, net rubber), rauwe tentakels hetzelfde verhaal.
Qua gerechten: rauwe kwal is niet aan te bevelen (zit geen smaak aan en is niet weg te krijgen, net rubber), rauwe tentakels hetzelfde verhaal.
Rauwe kwal is een populair voorgerecht hier, met wat soya-saus best te doen. Alvast beter dan ingewanden.
itchy schreef:
Ook nog een drankje gedaan in het Park Hyatt hotel (van Lost in Translation), op de 50e verdieping een waanzinnig uitzicht over Tokyo by night!
Cool! Dat zou ik ook willen doen, "Lost in translation" is een van mijn lievelingsfilms van de laatste jaren.Ook nog een drankje gedaan in het Park Hyatt hotel (van Lost in Translation), op de 50e verdieping een waanzinnig uitzicht over Tokyo by night!
0
geplaatst: 27 november 2006, 17:53 uur
itchy schreef:
Hier?
in Shanghai, waar ik nu ondertussen al een jaartje woon...(de berichtjes hier beneden lezen helpt misschien (quote)
Hier?
)
0
geplaatst: 27 november 2006, 19:23 uur
gemaster schreef:
Nou mensen, ik ben morgenvroeg voor 10 daagjes naar de US of A. Tot dan!
Ik zal nog wel een paar foto's(of misschien zelfs wel filmpjes!) maken die ik dan in het fotoboek zal plaatsen.
Nou mensen, ik ben morgenvroeg voor 10 daagjes naar de US of A. Tot dan!
Ik zal nog wel een paar foto's(of misschien zelfs wel filmpjes!) maken die ik dan in het fotoboek zal plaatsen.
En weer terug. Ongelooflijk gaaf land zeg, maar ik ben blij dat ik weer een bordje sperziebonen met gehaktballen kan eten ipv bacon 'n cheese burgers van Jack In The Box.
Foto's volgen nog.
0
geplaatst: 28 november 2006, 09:21 uur
Even muggenziften: titel van dit topic is niet juist. Het moet zijn: "met" vakantie. En het is "op" reis. 

0
geplaatst: 28 november 2006, 10:49 uur
Joy4ever schreef:
Even muggenziften: titel van deze topic is niet juist. Het moet zijn: "met" vakantie. En het is "op" reis.
Even muggenziften: titel van deze topic is niet juist. Het moet zijn: "met" vakantie. En het is "op" reis.

En het is: 'dit' topic

0
The Light
geplaatst: 8 december 2006, 11:26 uur
Erg mooie foto's, itchy!
Nu ben ik er helemaal zeker van om daar nog eens heen te gaan!
Nu ben ik er helemaal zeker van om daar nog eens heen te gaan!

0
geplaatst: 15 december 2006, 02:55 uur
grovonion schreef:
Ik heb wel begrepen dat in Japan op verlof gaan nogal aan de dure kant is? Ik ben dan ook aan het wachten totdat er zich voor het werk nog eens een kans voordoet, iet dat vroeg of laat wel eens voorvalt.
En het is zover, ben gisteren in Tokyo aangekomen voor een blitzbezoek van 3 dagen voor het werk Ik heb wel begrepen dat in Japan op verlof gaan nogal aan de dure kant is? Ik ben dan ook aan het wachten totdat er zich voor het werk nog eens een kans voordoet, iet dat vroeg of laat wel eens voorvalt.

0
geplaatst: 18 januari 2007, 11:59 uur
De wintersport komt er bijna aan
Volgende week zaterdag(de 27e) valt mijn deel
Lekker skiën en apres-skiën in Oostenrijk te Gerlos.
0
geplaatst: 18 januari 2007, 13:40 uur
Reijersen schreef:
De wintersport komt er bijna aan
Dat klinkt goed! Ben een klein beetje jaloers. Betekent dit trouwens dat er ook eindelijk sneeuw is gevallen in de Alpen (ben even weg uit Europa)?De wintersport komt er bijna aan
0
geplaatst: 19 januari 2007, 19:44 uur
Groetjes aan alle Musicmeter gebruikers vanuit Timboektoe in Mali ... met een reeetetrage internetverbinding....maar wat een fantastisch land en een geweldige vakantie tot nu toe.
0
geplaatst: 19 januari 2007, 23:37 uur
El Ninjo schreef:
Groetjes aan alle Musicmeter gebruikers vanuit Timboektoe in Mali ... met een reeetetrage internetverbinding....maar wat een fantastisch land en een geweldige vakantie tot nu toe.

0
geplaatst: 19 januari 2007, 23:49 uur
Morgen samen met m'n vriendin een 11-daagse vakantie naar Mallorca boeken
Jammer dat het nog zolang duurt eer we dan gaan.. 
Jammer dat het nog zolang duurt eer we dan gaan.. 
0
geplaatst: 26 januari 2007, 20:25 uur
Vanaf vannacht (2:30 red.) zijn jullie voor een weekje van me af. Dan vertrek ik naar Oostenrijk voor een zeerverdiende (vind ik zelf vooral) skivakantie.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 3 februari 2007, 14:07 uur
Groetjes aan alle MusicMeteraars vanuit Unawatuna in Sri Lanka. Komende maanden zal ik (na het werk, of na het zwemmen) MusicMeter regelmatig vanaf m'n balkon checken, 20 meter van de golven van de Indische Oceaan. 

0
geplaatst: 3 februari 2007, 14:30 uur
JonnieBrasco schreef:
Groetjes aan alle MusicMeteraars vanuit Unawatuna in Sri Lanka. Komende maanden zal ik (na het werk, of na het zwemmen) MusicMeter regelmatig vanaf m'n balkon checken, 20 meter van de golven van de Indische Oceaan.

Groet ook Johan in Sri Lanka, en die balkon-view kan worden ondersteund door een foto

0
geplaatst: 3 februari 2007, 14:37 uur
JonnieBrasco schreef:

0
geplaatst: 3 februari 2007, 18:23 uur
De week was weer snel voorbij, dus ben weer in het land. Was erg fijne skiweek. Veel zon en genoeg sneeuw. Eens kijken of ik wat fotootjes kan plaatsen.
0
geplaatst: 3 februari 2007, 18:26 uur
JonnieBrasco schreef:

goed aangekomen, heel mooi

enjoy Johan!
0
geplaatst: 3 februari 2007, 18:31 uur
JonnieBrasco schreef:

0
geplaatst: 3 februari 2007, 19:04 uur
JonnieBrasco schreef:

Ah, het gaat dus goed daar. Leuk om te lezen!
0
geplaatst: 3 februari 2007, 19:34 uur
JonnieBrasco schreef:

0
geplaatst: 3 februari 2007, 19:59 uur
Ook van mij de groetjes Johan, plezierige tijd nog toegewenst daar en tot snel!
0
JonnieBrasco
geplaatst: 3 februari 2007, 20:17 uur
Bedankt allemaal!
Het is nu 'snachts en ben de strandparty maar ontvlucht, Sean Paul, Abba, Shakira... brrrrr!
Het is nu 'snachts en ben de strandparty maar ontvlucht, Sean Paul, Abba, Shakira... brrrrr!
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 februari 2007, 20:19 uur
JonnieBrasco schreef:
Bedankt allemaal!
Bedankt allemaal!
Het is nu 'snachts en ben de strandparty maar ontvlucht, Sean Paul, Abba, Shakira... brrrrr!Volgende MuMe-meeting maar bij jou doen?

* denotes required fields.