MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Lin
das best een idee cat

Over enkele uren ga ik lekker op wintersport, dus zijn jullie ruim een week van me af.

Marcel²
Paalhaas schreef:
Over enkele uren ga ik lekker op wintersport, dus zijn jullie ruim een week van me af.

O vandaar die toevoeghulp. Fijne vakantie toegewenst.

Paalhaas schreef:

Jammer, kan ik niet meer ''snoepen'' van je soulseek. Veel plezier, Teun!

Fijne vakantie inderdaad!

Paalhaas schreef:

Ha, en dan het toevoegen overlaten aan de rest

Heel veel plezier

Veel sneeuwpret!

Yak
Breek niks! Toi toi toi.

Dank jullie wel. Jullie natuurlijk allemaal een spetterend, knotsgek en totaal bezopen carnaval toegewenst!

Veel plezier Teun

SelmaDuim

Ik ga ook lekker op winter"sport", veel plezier jij ook Paalhaas.

Veel plezier Paalhaas en Levenvergeten!

Ik vertrek straks (zoals elk jaar rond Pasen) voor een weekje naar Cadzand, Nederland
Tot volgende week mensen

Wij hebben vorige week een ticket naar Maleisie geboekt...en de terugreis is uit Thailand....de vier tussenliggende weken zijn nog vrij door ons in te vullen

Morgen vertrek ik voor een week naar Duitsland (Berlijn) met de laatstejaars. Als het weer blijft zoals het nu is, zal het best wel meevallen denk ik

bonothecat schreef:
Wij hebben vorige week een ticket naar Maleisie geboekt...en de terugreis is uit Thailand....de vier tussenliggende weken zijn nog vrij door ons in te vullen

Ooh, heerlijk! Geniet ervan. Afgelopen kerstvakantie zijn we ook in Thailand geweest. Geweldige sfeer daar! Veel plezier

SelmaDuim
Arno schreef:
Morgen vertrek ik voor een week naar Duitsland (Berlijn) met de laatstejaars. Als het weer blijft zoals het nu is, zal het best wel meevallen denk ik

Berlijn is echt een geweldige stad! Waarschijnlijk ook een optie voor onze vakantie als we überhaupt gaan, want er zit een verhuizing aan te komen en die gaat natuurlijk voor.

Arno schreef:
Ik vertrek straks (zoals elk jaar rond Pasen) voor een weekje naar Cadzand, Nederland
Tot volgende week mensen
Dat is nog geen 15 km van mij vandaan!

rusty nail schreef:
(quote)
Dat is nog geen 15 km van mij vandaan!

Schoondijke is ook niet zo ver van waar ik woon. Ik passeer er wel eens met de fiets.

DutchViking
Vanaf morgen zit ik een weekje in Istrië in Kroatië Vorige week ook meteen maar even de vakantie voor komende zomer gepland. Dat wordt drie weken rondtrekken door Bulgarije en Macedonië en misschien nog een stukje Roemenië erbij.

DutchViking schreef:
Vanaf morgen zit ik een weekje in Istrië in Kroatië Vorige week ook meteen maar even de vakantie voor komende zomer gepland. Dat wordt drie weken rondtrekken door Bulgarije en Macedonië en misschien nog een stukje Roemenië erbij.

Waar ga je naartoe? Porec, Pula, Rovinj?

DutchViking
Ik ga naar Novigrad. Volgens een goede (Kroatische) vriend van mij is die plek wel de moeite waard, dus ik ben benieuwd. Die plaatsen die je opnoemt, zijn erg de moeite waard. Ik ben een keer eerder in Kroatië geweest en vooral Pula (met het prachtige amphitheater) was, vond ik, indrukwekkend.

DutchViking schreef:
Ik ga naar Novigrad. Volgens een goede (Kroatische) vriend van mij is die plek wel de moeite waard, dus ik ben benieuwd. Die plaatsen die je opnoemt, zijn erg de moeite waard. Ik ben een keer eerder in Kroatië geweest en vooral Pula (met het prachtige amphitheater) was, vond ik, indrukwekkend.

I LOVE CROATIA. Evenals ITALIA. Heerlijke helder water. Prachtig om te duiken en/of snorkelen.

Novigrad is inderdaad een aanrader.

DutchViking
Mijn ervaringen met zwemmen en duiken in dat gebied zijn ook erg positief. De azuurblauwe meren van Plitvice zijn wat dat betreft ook een aanrader

Net terug van, net als vorig jaar, Sicilie, alwaar ik een ruime week allesbehalve vakantie heb gehouden. Trainingskamp, namelijk ... Erg tevreden over de week, die dus vooral bestond uit hollen, eten, slapen en toch ook wel een hoop lol trappen. Maar toch 12 trainingen in zeven dagen is niet niets... de kuiten staan dus strak nu

Volgende maand ga ik naar Brazilië. Ik heb er echt zin in. Het wordt de eerste keer dat ik buiten Europa kom (op Marmaris na, telt niet...).

Zijn er hier nog meer mensen naar Fortaleza / Brazilië geweest?

Ben ik nou de enige die dit jaar niet op vakantie gaat?

Carow schreef:
Ben ik nou de enige die dit jaar niet op vakantie gaat?

Nee hoor.

Ah gelukkig, er zijn er nog meer.

(Nou mag ik op zich niet klagen, ben vorig jaar in Rome en Turkije geweest en ga volgend jaar naar Amerika.. maar leuk is het niet!)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.