De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2007, 22:55 uur
Ach, ik ben al 3 jaar niet op vakantie geweest... Deze zomer hopelijk weer.
0
Social_Mask
geplaatst: 6 juni 2007, 23:03 uur
Ik ben ook een tijdje niet meer op vakantie geweest (en dat voor een puber), ga misschien dit jaar naar Londen voor een Wedding.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 23:27 uur
Ik heb net deze week de knoop doorgehakt: ik ga ruim 3 weken rondreizen in Zuid-Afrika en Namibië!
Alleen duurt het nog even, ik ga pas in oktober...
Alleen duurt het nog even, ik ga pas in oktober...
0
geplaatst: 6 juni 2007, 23:50 uur
Ik zou heel graag naar Berlijn willen liften (nog een keer)
Of naar Zuid Frankrijk
Of naar Zuid Frankrijk
0
geplaatst: 8 juni 2007, 09:57 uur
Ik vertrek vanmiddag naar Barcelona. Het is een beetje een schoolreisje omdat ik eventjes een bezoekje moet brengen aan wat media daar, maar dat zal maar een dagje in beslag nemen. Donderdag ben ik weer terug. In de tussentijd vertrouw ik erop dat 'Instant Street' de dEUS KO wint en dat er alleen maar goede platen doorgaan bij de Eurodance KO.
Tot volgende week!
Tot volgende week!
0
geplaatst: 8 juni 2007, 12:51 uur
Oeh, Barcelona, is dat even vervelend.
Nou, veel plezier dan maar!
Nou, veel plezier dan maar!
0
geplaatst: 8 juni 2007, 13:06 uur
Normaal gesproken boeken wij in januari al, maar dit jaar zijn we genoodzaakt de hand op de knip te houden. Onze dochter danst op erg hoog niveau, en die heeft regelmatig wedstrijden in het buitenland (Denemarken, Oostenrijk, Duitsland) Gaat veel geld in zitten, dus we moeten nog even gaan rekenen hoe het budget er nou precies uit ziet.
Maar dit bevalt me niks. Ik wil weg.
Maar dit bevalt me niks. Ik wil weg.
0
Ace
geplaatst: 10 juni 2007, 15:04 uur
Ik ga 13 t/m 21 juli met 6 vrienden naar Frankrijk. De eerste 3 dagen Tour de France kijken (in Tignes en nog wat andere plaatsen in de Alpen). We verblijven dan in een appartement in Tignes. Vervolgens gaan we naar een camping bij de Alpe d'Huez en daar gaan we dan zelf een beetje fietsen... Er staat ook nog een weekje Grieks eiland op de planning, maar aangezien we net een ander huis gekocht hebben en gezien het beperkte aantal vrije dagen dat ik heb, moet dat nog even grondig gepland worden.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 01:15 uur
Zo, stap weer lekker op de fiets maandag, na mijn heerlijke tocht vorig jaar naar Sevilla. Heb dit jaar twee weken extra, dus heb een stevig tochtje uitgestippeld, die het fietsje globaal via Dresden, Praag, Wenen, Bratislava, Zagreb, Venetië, Genua en dan via Zuid-Frankrijk weer naar het geliefde Groningen voert. Ruim 4000 kilometer, dat buikje is in augustus wel weggewerkt 

0
geplaatst: 28 juni 2007, 01:19 uur
Wauw, ben jaloers, lebowski. Jij ziet nog eens wat! Heel veel plezier in ieder geval. Hoe doe je het steeds met overnachten dan? Herberg? Tent? Wel heel avontuurlijk 

0
geplaatst: 28 juni 2007, 01:28 uur
musicfriek schreef:
Wauw, ben jaloers, lebowski. Jij ziet nog eens wat! Heel veel plezier in ieder geval. Hoe doe je het steeds met overnachten dan? Herberg? Tent? Wel heel avontuurlijk

Tentje mee, mp3-speler en om de twee weken een lekker hotel om mezelf eraan te herinneren dat ik niet meer low-budget ben

Kan het iedereen aanraden, de hele dag buiten, sportief en dé manier om mensen te ontmoeten en in dorpjes te verzeilen waar de tijd heeft stilgestaan.
0
geplaatst: 28 juni 2007, 08:29 uur
lebowski schreef:
Zo, stap weer lekker op de fiets maandag, na mijn heerlijke tocht vorig jaar naar Sevilla. Heb dit jaar twee weken extra, dus heb een stevig tochtje uitgestippeld, die het fietsje globaal via Dresden, Praag, Wenen, Bratislava, Zagreb, Venetië, Genua en dan via Zuid-Frankrijk weer naar het geliefde Groningen voert. Ruim 4000 kilometer, dat buikje is in augustus wel weggewerkt

Zalig hoor. Geniet er maar van! Ooit wil ik dit ook nog eens doen

Hoe ver rijd je dan zo gemiddeld per dag?
0
geplaatst: 28 juni 2007, 09:41 uur
Arno schreef:
Tja vorig jaar zat ik zo op 120 kilometer gemiddeld per dag, met uitschieters naar 200 als het meezat en dagjes van 50 als het dorpsfeest van de avond ervoor wat al te gezellig was

0
geplaatst: 28 juni 2007, 10:09 uur
Dat klinkt weer als een flinke onderneming, Lewbowski.
Succes ermee!
Succes ermee!
0
titan (crew)
geplaatst: 29 juni 2007, 12:08 uur
Morgen vertrek ik voor 12 dagen naar Gran Canaria voor een welverdiende vakantie (al zeg ik het zelf). Het zal er vast zonniger zijn dan hier 

0
geplaatst: 29 juni 2007, 12:09 uur
0
geplaatst: 29 juni 2007, 19:40 uur
Nog tien dagen en ik zit in Maleisië, een dag of veertien later ben ik denk ik in Thailand....een week later in cambodja......en een week later weer in Thailand.......en dan is het tijd voor een musicmeter-meeting op Lowlands, gevolgd door een meeting in Mechelen (desnoods alleen met c-moon) 

0
lambf
geplaatst: 29 juni 2007, 21:40 uur
bonothecat schreef:
Nog tien dagen en ik zit in Maleisië, een dag of veertien later ben ik denk ik in Thailand....een week later in cambodja......en een week later weer in Thailand.......en dan is het tijd voor een musicmeter-meeting op Lowlands, gevolgd door een meeting in Mechelen (desnoods alleen met c-moon)

Ik ben jaloers
. Over ongeveer 10 dagen zit ik een week in Berlijn. Daarna een week in Nederland en dan ga ik naar Frankrijk voor 2 weken.
0
SelmaDuim
geplaatst: 29 juni 2007, 23:13 uur
bonothecat schreef:

Klinkt echt fantastisch!
Voor die meeting op Lowlands meld ik me wel vast aan.

0
geplaatst: 3 juli 2007, 00:11 uur
Ik moet morgenochtend om 6 uur op staan, ga met mijn band 4 dagen de studio induiken. En daarna vertrek ik op road trip door zuid-europa voor 10 a 14 dagen dus hier zal ik even niet te zien zijn...
0
geplaatst: 3 juli 2007, 05:55 uur
Maandag ben ik na lange tijd weer terug in het fijne Belgie. Lekker gedurende een maand vakantie genieten van het koele, regenachtige weer
.
Eens kijken hoe lang ik het volhoud voordat ik weer de vlieger inspring ergens naartoe
. Eens kijken hoe lang ik het volhoud voordat ik weer de vlieger inspring ergens naartoe

0
geplaatst: 3 juli 2007, 06:00 uur
bonothecat schreef:
Cool, een collega van me is momenteel toevallig dezelfde landen aan het aandoen. Die zit volgende week, na wat weken Vietnam en Combodia, in Maleisie om daar aan een bruiloft deel te nemen.Nog tien dagen en ik zit in Maleisië, een dag of veertien later ben ik denk ik in Thailand....een week later in cambodja......en een week later weer in Thailand.......en dan is het tijd voor een musicmeter-meeting op Lowlands, gevolgd door een meeting in Mechelen (desnoods alleen met c-moon)

0
geplaatst: 9 juli 2007, 13:27 uur
We hadden 5 dagen Euro Disney geboekt. Ik heb er drie dagen Parijs aan vastgeplakt. Kunnen we meteen de finish van de Tour de France meepakken. Lijkt me wel apart, op de Champs Elysee staan de laatste dag.
0
geplaatst: 9 juli 2007, 17:40 uur
rayman schreef:
We hadden 5 dagen Euro Disney geboekt. Ik heb er drie dagen Parijs aan vastgeplakt. Kunnen we meteen de finish van de Tour de France meepakken. Lijkt me wel apart, op de Champs Elysee staan de laatste dag.
Geloof me, dat is heel erg apart.
en superbeVeel plezier

* denotes required fields.