De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
DVN88
geplaatst: 12 juli 2007, 10:09 uur
Ik ga vanmiddag naar Spanje. Zie jullie over een paar weken weer 

0
geplaatst: 12 juli 2007, 12:16 uur
Ik vertrek morgenvroeg voor een paar daagjes zwitserland.....
Ben 19.07 terug ....
Groetjes!
Ben 19.07 terug ....
Groetjes!
0
geplaatst: 12 juli 2007, 15:34 uur
Even een groet uit Maleisie, Kuala Lumpur. Het is hier erg tof
Beetje warm af en toe.
Beetje warm af en toe.
0
Ace
geplaatst: 12 juli 2007, 16:54 uur
Goed, ik ben vanaf morgen voor 1,5 week naar de Alpen. Bergjes beklimmen met de fiets en de etappe van zondag in Tignes en dinsdag op de Galibier live aanschouwen. Het ga u goed, ook zonder mij 

0
geplaatst: 12 juli 2007, 19:16 uur
bonothecat schreef:
Beetje warm af en toe.
groeten terug. Ik mis die warmte Even een groet uit Maleisie, Kuala Lumpur. Het is hier erg tof
Beetje warm af en toe.
0
geplaatst: 12 juli 2007, 22:42 uur
Arno schreef:
Zalig hoor. Geniet er maar van! Ooit wil ik dit ook nog eens doen
Hoe ver rijd je dan zo gemiddeld per dag?
(quote)
Zalig hoor. Geniet er maar van! Ooit wil ik dit ook nog eens doen

Hoe ver rijd je dan zo gemiddeld per dag?
Doe ik mee, en Daniel ook geloof ik
... misschien volgend jaar een kilometerslange grote MuMe-vakantie-Europa-sightseetocht??
0
SelmaDuim
geplaatst: 12 juli 2007, 23:41 uur
bonothecat schreef:
Beetje warm af en toe.
Beetje warm af en toe.Geniet er van grote broer!

0
geplaatst: 14 juli 2007, 22:30 uur
Zo dan, ik vertrek van morgen tot 29 juli op vakantie, tot volgende maand allemaal 

0
geplaatst: 17 juli 2007, 15:25 uur
Ik ga morgenochtend voor 2,5 week naar de zuidelijke Franse Alpen, beetje bergjes beklimmen en surfen. 
Doaaag!

Doaaag!

0
Akonner
geplaatst: 19 juli 2007, 13:24 uur
Jullie kunnen vanaf morgen even niet meer van al mijn wijsheden egnieten aangezien ik voor een weekje nach Deutschland gehe. Probeer me niet al te erg missen
,
Gruss!
, Gruss!
0
KSPR
geplaatst: 19 juli 2007, 18:48 uur
Ik ga morgenochtend 4 weekjes naar Australië, lekker zwemmen tussen de haaien en krokodillen.

0
DutchViking
geplaatst: 21 juli 2007, 00:37 uur
Vanaf komende donderdag zit ik 4 weken in de VS (Californië, Arizona en Nevada). Ik zal jullie missen 

0
geplaatst: 21 juli 2007, 11:29 uur
DutchViking schreef:
Vanaf komende donderdag zit ik 4 weken in de VS (Californië, Arizona en Nevada).
Vanaf komende donderdag zit ik 4 weken in de VS (Californië, Arizona en Nevada).
Ik wou altijd al eens de Grand Canyon in het echt zien 
0
geplaatst: 21 juli 2007, 15:49 uur
Arno schreef:
Zeker eens doen, is erg de moeite. Ik vond echter andere parken in de 'buurt' zeker ook iets hebben. Vooral Bryce is een mooi park. Maar ook Arches vond ik iets hebben.(quote)
Dutchviking: have fun!
0
geplaatst: 21 juli 2007, 17:01 uur
Nog eens een groet uit Maleisie. Het is hier geweldig
Vanaf woensdag of donderdag zal ik in Thailand zijn. En dan ben ik nog verplicht om daar twee weken te blijven. Het valt niet mee zonder mijn dagelijkse musicmeter/soulseek shot. Heb overigens al een Maleise cd gescoord...geen idee wat er op staat 
Vanaf woensdag of donderdag zal ik in Thailand zijn. En dan ben ik nog verplicht om daar twee weken te blijven. Het valt niet mee zonder mijn dagelijkse musicmeter/soulseek shot. Heb overigens al een Maleise cd gescoord...geen idee wat er op staat 
0
Marcel²
geplaatst: 21 juli 2007, 18:32 uur
DutchViking schreef:
Vanaf komende donderdag zit ik 4 weken in de VS (Californië, Arizona en Nevada). Ik zal jullie missen

Gelukkig
Prettige vakantie toegewenst. 
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 juli 2007, 19:17 uur
bonothecat schreef:

0
DutchViking
geplaatst: 21 juli 2007, 22:43 uur
Arno schreef:
(quote)
Ik ook
Heb er erg veel zin in 
grovonion schreef:
(quote)
Dutchviking: have fun!Dankjewel
Marcel Jongeneel schreef:
Gelukkig
(quote)
Gelukkig
Dankjewel

0
geplaatst: 21 juli 2007, 23:18 uur
Vanaf maandag de hitte in Griekenland tegemoet (ik pik 3 dagen Athene mee). Deze keer dus niet rondtoeren met de camper door Scandinavië of Frankrijk en kijken hoe hitte-bestendig ik ben 

0
geplaatst: 22 juli 2007, 20:11 uur
DutchViking schreef:

Super, ga je alle bekende parken doen? In ieder geval zeker Bryce Canyon niet overslaan, vond dat zelf in ieder geval de allermooiste.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 20:17 uur
SelmaDuim schreef:
Klinkt lekker, veel plezier, aERo!
Klinkt lekker, veel plezier, aERo!

Sheplays schreef:
Fijne vakantie, aERodynamIC!
Fijne vakantie, aERodynamIC!
Dank jullie wel.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 21:43 uur
Ik vertrek morgen naar Italië (Bolsena, Midden-Italië) voor een vakantie van 12 dagen.
Iedereen nog een fijne vakantie toegewenst!
Ik spreek jullie wel weer!

Iedereen nog een fijne vakantie toegewenst!
Ik spreek jullie wel weer!

0
geplaatst: 22 juli 2007, 21:44 uur
Nog een weekje en dan is het de 29e. Vanaf dan ben ik een weekje mountainbiken (offroad en onroad) in Nederlands en Belgisch Limburg
.
.
0
DutchViking
geplaatst: 23 juli 2007, 00:07 uur
El Ninjo schreef:
Super, ga je alle bekende parken doen? In ieder geval zeker Bryce Canyon niet overslaan, vond dat zelf in ieder geval de allermooiste.
(quote)
Bryce Canyon staat inderdaad op het programma en verder onder meer Zion en Yosemite National Park. Als de tijd het toelaat, wil ik Arches (bedankt voor de tip, grovonion!) ook nog wel even zien. Ik hoop dat de periode van 4 weken niet te kort is voor me, er valt immers zo veel te zien

aERo, Sgt. Revolver, Reijersen en de rest die de komende dagen/weken op reis gaat, wil ik alvast veel plezier wensen.
0
geplaatst: 23 juli 2007, 01:15 uur
DutchViking schreef:
Bryce Canyon staat inderdaad op het programma en verder onder meer Zion en Yosemite National Park. Als de tijd het toelaat, wil ik Arches (bedankt voor de tip, grovonion!) ook nog wel even zien. Ik hoop dat de periode van 4 weken niet te kort is voor me, er valt immers zo veel te zien
welkom. Ik had toen een vergelijkbare trip gedaan in 4 weken. Daar hoorden zelfs 4 dagen New York bij. Als je bereid bent veel kilometers af te leggen >2000 dan haal je je programma wel op 4 weken. Achteraf gezien had ik wel een aantal parken langer willen aandoen, ook als dit ten koste was van bv. Arches of Zion. Arches is trouwens wel een kleine omweg maar geeft je wel de mogelijkheid de mooiste scenic route te doen als je van oost naar west door Utah richting Bryce rijdt, ten minste.Bryce Canyon staat inderdaad op het programma en verder onder meer Zion en Yosemite National Park. Als de tijd het toelaat, wil ik Arches (bedankt voor de tip, grovonion!) ook nog wel even zien. Ik hoop dat de periode van 4 weken niet te kort is voor me, er valt immers zo veel te zien

0
geplaatst: 23 juli 2007, 08:22 uur
Zo. Alles ingeladen. Wegwezen, richting Parijs.
Tot volgende week.
Tot volgende week.
* denotes required fields.