MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Op vakantie!

zoeken in:
Ace
Veel plezier Rayman!

Ik ben weer terug van een weekje Frankrijk! Samengevat: Rasmussen zien winnen in Tignes, hem aanmoedigend zo'n 4km van de finish, gekampeerd in Bourge d'Oisans, Les Deux Alpes opgefietst, Alpe d'Huez in een klein uurtje opgetrapt, bier gedronken, verbrand in de zon, gelachen.

DutchViking schreef:
(quote)

Bryce Canyon staat inderdaad op het programma en verder onder meer Zion en Yosemite National Park. Als de tijd het toelaat, wil ik Arches (bedankt voor de tip, grovonion!) ook nog wel even zien. Ik hoop dat de periode van 4 weken niet te kort is voor me, er valt immers zo veel te zien

Er is inderdaad heel veel te zien. Weet niet wat of je naast de parken ook nog de kust (en de steden) aandoet (LA vond ik niks, zou ik niet te veel tijd aan besteden, San Francisco is wel leuk (tip, huur een mountainbike om de stad te verkennen)..
Probeer in ieder geval te voorkomen dat je teveel wilt zien (soms moet je ook dingen kunnen schrappen), anders ben je straks alleen maar aan het reizen en heb je geen tijd om van al dat moois te genieten en dat is zonde, je bent ten slotte wel op vakantie

Nou, ik heb gisteren geboekt! En wel een weekje op een camping in Valkenburg in mijn uppie. Lekker de hele week fietsen en lekker luieren, uitrusten. Mochten er nog fietsliefhebbers zijn die tussen 24 en 31 augustus vrij weinig te doen hebben dan is het misschien leuk om een minimeetinkje te houden.

Paap_Floyd schreef:
Nou, ik heb gisteren geboekt! En wel een weekje op een camping in Valkenburg in mijn uppie. Lekker de hele week fietsen en lekker luieren, uitrusten. Mochten er nog fietsliefhebbers zijn die tussen 24 en 31 augustus vrij weinig te doen hebben dan is het misschien leuk om een minimeetinkje te houden.

Ik houd me aanbevolen...

Ace
Wellicht ik ook... Al is het voetbalseizoen dan wel weer begonnen, dus ik houd een kleine slag om de arm.

Paap_Floyd schreef:

Rond die tijd ben ik op de flanken van de Ventoux aan het fietsen

Arno schreef:
(quote)

Rond die tijd ben ik op de flanken van de Ventoux aan het fietsen
Sja, dat is het betere werk Zover ben ik helaas nog niet

DutchViking
El Ninjo schreef:
(quote)

Er is inderdaad heel veel te zien. Weet niet wat of je naast de parken ook nog de kust (en de steden) aandoet (LA vond ik niks, zou ik niet te veel tijd aan besteden, San Francisco is wel leuk (tip, huur een mountainbike om de stad te verkennen)..
Probeer in ieder geval te voorkomen dat je teveel wilt zien (soms moet je ook dingen kunnen schrappen), anders ben je straks alleen maar aan het reizen en heb je geen tijd om van al dat moois te genieten en dat is zonde, je bent ten slotte wel op vakantie

San Francisco per mountainbike verkennen lijkt me leuk (goed idee!), ik wil graag veel van die stad zien. Ook Las Vegas staat op het programma en Los Angeles ook, maar ik ben van plan om - wat de steden betreft - de meeste tijd door te brengen in San Francisco.

Een nadeel zijn inderdaad de lange afstanden. Te veel reizen wil ik dan ook voorkomen, maar met die afstanden valt dat niet mee

DutchViking schreef:

Een nadeel zijn inderdaad de lange afstanden. Te veel reizen wil ik dan ook voorkomen, maar met die afstanden valt dat niet mee
Auto rijden in de VS is wel een plezier vind ik. Heel relaxed en zeer hoffelijke bestuurders. Op de lange hi-ways is er zelden tegenverkeer te bespeuren en het uitzicht is vaak fenomenaal (monument valley hmmm.).

DutchViking
grovonion schreef:
(quote)
Auto rijden in de VS is wel een plezier vind ik. Heel relaxed en zeer hoffelijke bestuurders. Op de lange hi-ways is er zelden tegenverkeer te bespeuren en het uitzicht is vaak fenomenaal (monument valley hmmm.).

Inderdaad, het zal (gelukkig) over het algemeen een heel stuk rustiger zijn dan op de wegen hier. De mooie uitzichten maken het helemaal compleet

Ik stap zo in de trein naar Valence voor nog een weekje Frankrijk

Tot zien dan maar he

Ace
Dag Lukas! Maaruh, de tour is bijna afgelopen!

Have fun!

Fijne vakantie! Lukas

En Pieter (DutchViking) natuurlijk ook nog hele fijne vakantie! Als je dit nog leest. Maak maar lekker veel foto's voor het fotoboek

Mijn vakantie gaat niet door.

Marcel²
Reijersen schreef:

Marcel Jongeneel schreef:
(quote)

Ja, ik zou een weekje gaan fietsen. Maar ja, die dopingcontroles ook altijd

Ace
Goed, dat je het zegt. Ik moet de UCI nog bellen dat ik weer thuis ben.

Ik ga naar Parijs voor drie dagen. Neem ook een Chinese collega mee om haar de stad te laten zien. Ze is maar voor een drietal weken hier, vanuit het werk in Shanghai en ze wil maximaal profiteren van deze zeldzame kans.

dinsdag voor twee dagen naar londen voor een mix van minimeetingen en oneindige verblijven in donkere kelders van platenzaken.

Reijersen schreef:

Ga toch nog een weekje weg!!!!!

Mountainbiken in Oostenrijk.

(reijersen schrijft vast een brief naar de UCI)

Ik ga Dinsdag voor een maand met de auto op vakantie.

Ik maak met 2 vrienden een Eurotrip door het oostblok + Scandinavië.

Ik was 14 dagen op kamp in Oud Gastel. Terug sinds zondag. Even een cliché ontkrachten, Nederlanders zijn niet gierig.

Vrijdagochtend vertrek ik dan toch nog op weg naar 1,5 week vakantie. De bestemming is Oostenrijk. Samen met 2 vrienden en 3 mountainbikes. Me like

Jornaquin
Vrijdagavond/nacht vertrek ik samen met 3 vrienden naar Zweden. Lekker touren met de camper door het land van knackebrod en brodly. De bedoeling is om via de westkust van Malmo naar Goteburg te gaan en vanuit Goteburg naar het oosten richting Stockholm.

DutchViking
Exfrozen schreef:
En Pieter (DutchViking) natuurlijk ook nog hele fijne vakantie! Als je dit nog leest. Maak maar lekker veel foto's voor het fotoboek

Dank je Ik lees dit nu pas en bevind me op dit moment in Las Vegas. San Francisco, Death Valley en Sierra Nevada waren erg leuk en vanmiddag (het is nu 2 uur 's middags) wordt Las Vegas aangedaan. Het is alleen wel erg warm (gisteren 43 graden en vandaag ook erg broeierig en benauwd). Kortom, ik heb het hier goed naar mijn zin

Marcel²
DutchViking veel plezier daar.

DutchViking
Marcel Jongeneel schreef:
DutchViking veel plezier daar.

Dank je

Ace
Jornaquin schreef:
Vrijdagavond/nacht vertrek ik samen met 3 vrienden naar Zweden. Lekker touren met de camper door het land van knackebrod en brodly. De bedoeling is om via de westkust van Malmo naar Goteburg te gaan en vanuit Goteburg naar het oosten richting Stockholm.

Klinkt goed jongen! Het bier is daar lekker goedkoop!

SelmaDuim
Jornaquin schreef:

Dat zou ik nu ook weleens willen doen, Zweden (eigenlijk heel Scandinavië) lijkt me echt leuk om doorheen te trekken!

Wil ik ook ooit eens doen. Vroeger wou ik steeds naar Noorwegen gaan, maar heel Scandinavië lijkt mij prachtig. De taal vind ik ook erg leuk Ik twijfelde nog om Zweeds te gaan studeren (twijfel nog steeds, ik moet binnenkort beslissen), maar ik denk niet dat je daar erg veel mee bent.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:08 uur

geplaatst: vandaag om 10:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.