De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 2 augustus 2007, 13:21 uur
Ace schreef:
Klinkt goed jongen! Het bier is daar lekker goedkoop!
(quote)
Klinkt goed jongen! Het bier is daar lekker goedkoop!

Flesje Heineken kost daar omgerekend maar 1 euro 80, dus ik zie het probleem niet

0
geplaatst: 2 augustus 2007, 13:26 uur
Jornaquin schreef:
Flesje Heineken kost daar omgerekend maar 1 euro 80, dus ik zie het probleem niet
een contradictie in terminusFlesje Heineken kost daar omgerekend maar 1 euro 80, dus ik zie het probleem niet

0
Sheplays
geplaatst: 2 augustus 2007, 17:41 uur
Arno schreef:
Wil ik ook ooit eens doen. Vroeger wou ik steeds naar Noorwegen gaan, maar heel Scandinavië lijkt mij prachtig. De taal vind ik ook erg leuk
Ik twijfelde nog om Zweeds te gaan studeren (twijfel nog steeds, ik moet binnenkort beslissen), maar ik denk niet dat je daar erg veel mee bent.
Wil ik ook ooit eens doen. Vroeger wou ik steeds naar Noorwegen gaan, maar heel Scandinavië lijkt mij prachtig. De taal vind ik ook erg leuk
Ik twijfelde nog om Zweeds te gaan studeren (twijfel nog steeds, ik moet binnenkort beslissen), maar ik denk niet dat je daar erg veel mee bent.Ik denk dat er wel wat mede-studenten te vinden zijn, Arno.
Gewoon doen!
Lycka till!
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 00:34 uur
Morgenochtend zijn jullie anderhalve week verlost van mij, beste mede-users. 
Ik wens ieder andere vakantieganger ook een fijne reis en een fijn verblijf toe.

Ik wens ieder andere vakantieganger ook een fijne reis en een fijn verblijf toe.
0
geplaatst: 3 augustus 2007, 21:56 uur
Voor mij ook morgen vertrek voor bijna 3 weken, en ik denk dat ik weinig van me laat weten in die tijd. Weinig internetgelegenheid bij rondreis (Jordanië/Egypte), en veel nieuwe muziek zal ik er ook niet scoren, denk ik. We eindigen in Caïro, en als t kan log ik dan even in.
0
geplaatst: 6 augustus 2007, 00:54 uur
Ik vertrek morgen naar het zonnige Boedapest en doe op de terugreis ook nog even Tsjechie en Duitsland aan. 

0
geplaatst: 6 augustus 2007, 02:49 uur
herman schreef:
Ik vertrek morgen naar het zonnige Boedapest en doe op de terugreis ook nog even Tsjechie en Duitsland aan.

Jammer dat je gaat, je stemmen zijn hard nodig in de Dance KO
Maar heel veel plezier daar! Kom maar lekker bij van je moderatortaken hier

0
SelmaDuim
geplaatst: 6 augustus 2007, 13:13 uur
herman schreef:

Veel plezier Herman!
Doe mijn zusje de groeten op Sziget!

0
geplaatst: 6 augustus 2007, 14:24 uur
Nog twee weekies werken en dan 2 1/2 week naar Noorwegen. Misschien kom ik nog een paar interessante noorse metalbands tegen?
0
geplaatst: 6 augustus 2007, 15:11 uur
Deze mazzelkont is nog steeds op vakantie...zit nu in Chiang Mai...ergens in het noordwesten van Thailand. Vanmiddag in plaats van paardrijden aan het olifantrijden geweest. Vanaf vrijdag kan ik weer de muziek-junkie in Nederland gaan uithangen 

0
geplaatst: 6 augustus 2007, 16:33 uur
Ik vertrek morgen voor drie dagen richting Ardennen, om er te gaan kamperen met wat vrienden 

0
geplaatst: 6 augustus 2007, 20:46 uur
Inmiddels weer een beetje afgekoeld. Dode Zee gezwommen en voor de temp daar mag je 10 graden optellen bij die van Amman. Deze post dus ook vanuit een ruim van airco voorzien hotel in Amman, Jordanie.
Heb zowaar nog nieuwe CDs gekocht. Op Schiphol namelijk. Heb ik nu eindelijk ook eens wat van Sigur Ros (()). Dat compenseert ook weer voor de warmte.

0
geplaatst: 7 augustus 2007, 21:50 uur
Jahoor, nu weer vanuit Jordanië!
Je kan ook echt niet zonder MuMe hè sq

0
Raekwon the chef
geplaatst: 7 augustus 2007, 22:09 uur
Ik ga morgen ook, richting Nunspeet met een stel vrienden
0
Raekwon the chef
geplaatst: 8 augustus 2007, 01:27 uur
thanks, dat zal wel lukken. Ik neem gewoon m'n top 10 mee 

0
geplaatst: 8 augustus 2007, 15:48 uur
Inmiddels afgezakt naar Petra/WadiMusa. In een internetcafe. Ik heb hier zowaar een CD gekocht met Jordanese muziek. Ik zal eens vragen of de gids m kan vertalen, dan zet ik m misschien wel op de site.
0
geplaatst: 9 augustus 2007, 14:16 uur
Alweer een paar daagjes terug uit Frankrijk. Ik kan ondertussen een beetje surfen en heb een aantal leuke CD's gekocht daar.
0
Woutt
geplaatst: 9 augustus 2007, 17:39 uur
Vannacht vertrek ik voor 15 dagen naar Cuba. Rondreis maken en dan ontspannen in een all-inclusive park. 

0
geplaatst: 10 augustus 2007, 13:07 uur
Morgenochtend om 4:00 vertrekken tot de zaterdag erna (23:30).
Dus tzal wellicht dan al de zondag zijn dak terug ben op MuMe
Dus tzal wellicht dan al de zondag zijn dak terug ben op MuMe

0
geplaatst: 10 augustus 2007, 14:53 uur
Ik heb "Meds" van Placebo voor ong. 7 euro gekocht in Brazilië. Wist niet dat ze daar ook bekend waren. Best goedkoop dus.
Brazilië is trouwens te gek.
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 16:49 uur
sq schreef:
Inmiddels afgezakt naar Petra/WadiMusa. In een internetcafe. Ik heb hier zowaar een CD gekocht met Jordanese muziek
Inmiddels afgezakt naar Petra/WadiMusa. In een internetcafe. Ik heb hier zowaar een CD gekocht met Jordanese muziek
wist niet dat tante leen en johnny j daar ook zo bekend waren
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 17:00 uur
Ik ben inmiddels weer in Amsterdam beland...inclusief een Thaise en Maleise cd....zo maar eens checken:)
0
SelmaDuim
geplaatst: 10 augustus 2007, 19:02 uur
bonothecat schreef:
Ik ben inmiddels weer in Amsterdam beland...inclusief een Thaise en Maleise cd....zo maar eens checken:)
Welkom thuis. Als je uitgepakt hebt kun je beginnen met de Lowlands voorpret!

0
geplaatst: 10 augustus 2007, 20:47 uur
Ook ik mag eindelijk op vakantie, naar het mooie Zwarte Woud. Hopen op mooi weer en een fijne twee weekjes weg! Doe de groeten 

0
geplaatst: 11 augustus 2007, 01:59 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik heb "Meds" van Placebo voor ong. 7 euro gekocht in Brazilië. Wist niet dat ze daar ook bekend waren. Best goedkoop dus.
onveilig? Waar ben je geweest? Rio?Ik heb "Meds" van Placebo voor ong. 7 euro gekocht in Brazilië. Wist niet dat ze daar ook bekend waren. Best goedkoop dus.
* denotes required fields.