De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2008, 22:34 uur
ShakmUWontBreakm schreef:
Noorwegen
Noorwegen
Prettig reis daar naar toe en lekker genieten wat daar te zien is. Daarnaast kom je wellicht pure Noorse muziek tegen die erg lekker is om te horen.

0
geplaatst: 30 juli 2008, 22:48 uur
Ik heb al het een en ander op m'n Ipod gezet; o.a. Motorpsycho, Madrugada en Biosphere, maar of dat echt pure Noorse muziek is?
0
geplaatst: 30 juli 2008, 22:49 uur
Ik heb al het een en ander op m'n Ipod gezet; o.a. Motorpsycho, Madrugada en Biosphere, maar of dat echt pure Noorse muziek is?
Dimmu Borgir ? Burzum ? Noorse black metal mag toch niet ontbreken lijkt mij.
0
geplaatst: 30 juli 2008, 22:59 uur
Dat heb ik helaas niet in m'n bezit. Maar ik zal eens kijken wat ik daar kan oppikken.
0
geplaatst: 31 juli 2008, 00:24 uur
Dat heb ik helaas niet in m'n bezit. Maar ik zal eens kijken wat ik daar kan oppikken.
laat ik je een demonstratie geven zeg:

Ik vindt het zelf ook te afschuwelijk. (het is enkel goed genoeg om de wilste dieren met te verjagen)

---
Burzum, eenmansband met een fijne kerel zeg. Speelde ook in wereld's beste blackmetalband: Mayhem. Maar heeft daar een gitarist doodgestoken (23 messteken) omdat die foto's genomen had nadat de frontman zelfmoord had gepleegd
En omdat ie al verschillende kerken had doen fikken (oa een wereldbekende; De foto van de uitgebrande kerk verscheen trouwens op een EP)

Dus dachten ze evne dat de maat vol was. Werd in 1994 voor 23 jaar veroordeeld. Kon dit jaar voorwaardelijk vrij komen, maar dat is niet gebeurd.
De muziek. Waarom is ie zo bekend? Dit heeft namelijk niet met de kwaliteiten van de muziek te maken, maar eerder met bovengenoemd verhaal.
Hier het korste nummer dat ik kon vinden. (met ff de man zelf even die vanuit de cel even wat zegt ertussen)
Toen ie 2 jaar in de cel zat bracht ie een album uit dat geen metal meer was. De stijl was totaal gewijzigd. Was zelf even een hit in GB. Volgens deze site is het 'AVANT-GARDE'.
(bizarre) videoclip van een (bizar) nummer daarop:
---
Dimmu Borgir.
Over cartoonistische black metalbands gesproken. Neem alle Cliché's van Black metal en alle vooroordelen, en je krijgt dimmu borgir.

Even een videoclip
---
Kwestie dat je gewaarschuwd bent vooraleer je plaatselijke muziek gaat opsnuiven

0
geplaatst: 31 juli 2008, 02:06 uur
Pure noorse muziek....
Deathprod, Supersilent, veel andere freejazz-projecten van een heel cluppie wat bij doorlinken vanaf The Thing o.i.d wel te vinden is...
verder de artiesten op dit album natuurlijk... de noise en freejazz scene is daar vrij groot

0
geplaatst: 1 augustus 2008, 00:09 uur
itchy schreef:
Zojuist vliegtickets gescoord en in november naar Vietnam!
Zojuist vliegtickets gescoord en in november naar Vietnam!
Dat klinkt erg spannend. Alvast een goede reis.

0
geplaatst: 1 augustus 2008, 13:34 uur
en alweer back home, zo'n weekje gaat toch razendsnel voorbij. Heb een leuke vakantie gehad, vrijgezel zijnde
, en heel wat alcoholische versnaperingen tot me genomen.
, en heel wat alcoholische versnaperingen tot me genomen.
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 14:25 uur
Gisteren teruggekomen uit Parijs. Tourfinish meegemaakt, paar dagen rondgekeken. Paar dagen Disney gedaan. Ben er weer klaar voor.
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 16:36 uur
rayman schreef:
Gisteren teruggekomen uit Parijs. Tourfinish meegemaakt, paar dagen rondgekeken. Paar dagen Disney gedaan. Ben er weer klaar voor.
Mooi zeg. Dat wil ik ook wel eens meemaken. Vooral als het net een landgenoot is die wint. (We hadden al Boonen en Steels de laatste 10 jaar) Maar wie weet wat de toekomst brengt.
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 16:44 uur
Ik zal de komende 8 dagen bijdragen aan een gezelliger MusicMeter!
Ik vertrek vannacht namelijk met wat figuren richting Kandersteg, Zwtiserland en ik heb vernomen dat het daar wél mooi weer wordt de komende week
Nog even een avondje hier vertoeven, dus ik zeg nog geen gedag 
Ik vertrek vannacht namelijk met wat figuren richting Kandersteg, Zwtiserland en ik heb vernomen dat het daar wél mooi weer wordt de komende week
Nog even een avondje hier vertoeven, dus ik zeg nog geen gedag 
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 16:48 uur
Alvast veel plezier... ik ga vanaf volgende week woensdag iedereen hier even 10 dagen alleen laten, ga naar hongarije
.. Ik hoop dat jullie allemaal dan geen dingen doen waar ik boos om zou worden
..
.. Ik hoop dat jullie allemaal dan geen dingen doen waar ik boos om zou worden
..
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 16:58 uur
Fijne vakantie heren!
Ga je naar Sziget, Jelle?
Staan nog wat goede tips in het Sziget-topic.
Ga je naar Sziget, Jelle?
Staan nog wat goede tips in het Sziget-topic.

0
geplaatst: 1 augustus 2008, 17:00 uur
1 dagje maar.. waarschijnlijk.. 13e of de 14e (want ik kom de 15 al terug)... Op de ene dag zou Alamaailman Vasarat voor mij de band zijn waar ik het meest naar uitkijk, op de andere dag Flogging Molly (weet even niet meer precies welke dag welke is)
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 18:27 uur
23 dagen vrij vanaf nu 
Ga niet weg, lekker van mn nieuwe huisje genieten!

Ga niet weg, lekker van mn nieuwe huisje genieten!

0
geplaatst: 1 augustus 2008, 22:58 uur
Net terug van 10 dagen Belgische kust,
met stralend weer en een heerlijke groot strand.
Kindjes en vrouw ook tevreden ... en nu terug musicmeteren.
met stralend weer en een heerlijke groot strand.
Kindjes en vrouw ook tevreden ... en nu terug musicmeteren.
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 23:46 uur
0
geplaatst: 1 augustus 2008, 23:47 uur
AGE-411 schreef:
waar ga je naartoe?
Lees 7 berichten terug. (quote)
waar ga je naartoe?

0
geplaatst: 1 augustus 2008, 23:49 uur
0
geplaatst: 3 augustus 2008, 22:23 uur
Ik ben gister teruggekomen van drie weekjes Duitsland, ik zat in de buurt van Berlijn, was erg leuk. 

0
geplaatst: 4 augustus 2008, 12:01 uur
Morgenochtend vlieg ik naar Londen. Verjaardagscadeautje van mijn vriendin.
We verblijven daar 3 dagen. Donderdag eind van de middag vliegen we terug.
Ik ben er nog nooit geweest, dus heb er helemaal zin in!
We verblijven daar 3 dagen. Donderdag eind van de middag vliegen we terug.
Ik ben er nog nooit geweest, dus heb er helemaal zin in!

0
geplaatst: 4 augustus 2008, 12:03 uur
Londen is echt super
Heel veel plezier alvast!
En neem maar wat extra geld mee, dure stad
Heel veel plezier alvast!En neem maar wat extra geld mee, dure stad

0
geplaatst: 4 augustus 2008, 12:09 uur
musicfriek schreef:
Londen is echt super
Heel veel plezier alvast!
En neem maar wat extra geld mee, dure stad
Londen is echt super
Heel veel plezier alvast!En neem maar wat extra geld mee, dure stad

Thanks!
Ja, dat het duur is weet ik. En ga nog 12 dagen naar Kos, dus moet wel beetje op mijn budget letten.
Zag by the way wel dat cd's net even iets goedkoper zijn daar, vergeleken met hier (nieuwe cd's voor 8,99 pond is zo'n €12,-)
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 13:37 uur
Londen is superstad, leuke mensen, gave kroegen, veel winkels en duur 

* denotes required fields.