MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat

zoeken in:
Electro_
Ik ben niet into voetbal nee.

moviefreak#1 schreef:
Dé grote man tijdens de Go Ahead Eagles revival.
Ik kwam laatst nog een oude panini sticker van hem tegen

Volgens mij heb ik Toine ook als panini plaatje in mijn complete plakboek van de jaargang '94/'95

teutoon
Teutoon is afkomstig van allesoverheerschende Duitse automobielen, zogenaamde teutonen. Hier ben ik groot fan van.

SelmaDuim
Na weer eens de vraag gekregen te hebben waar mijn nick vandaan komt moet ik het ook maar eens openbaar maken.

Selma Duim is een getekend poppetje uit Sesamstraat
zij was een meisje met een kraai (Kobus) en als er iemand in nood was riep ze: "slieper slipper slapper sluim, verander mij in Selma Duim!!!!!", dan werd ze zo klein als een duim en kreeg vleugeltjes en ging ze mensen in nood helpen.

Het is dus niet mijn eigen naam zoals sommigen wellicht dachten.

Ik ken dat helemaal niet, terwijl ik vroeger toch vaak Sesamstraat keek.

Mijn favoriet is overigens SuperGrover. De superhelden variant van Grover.

KoekieMonster natuurlijk

Wisten jullie trouwens Sesamstraat het enige televisieprogramma ter wereld is dat niet door reclame onderbroken mag worden? Dat staat zo in hun contract.

/nutteloos feitje

Ik ben gek op nutteloze feitjes!

Best wel leuk. Dat maakt Sesamstraat nóg unieker

nee, favorieten zullen altijd bert en ernie blijven, hoe die een publiek weten te entertainen, fenomenaal...

Ooit, heel lang geleden, had je Roosevelt Jopie is de lagere school. Dat vond ik de geweldigste in Sesamstraat.
Goeie tweede Kermit de Kikker van het Sesamstraat Nieuws.

SelmaDuim
Roosevelt Jopie!

Waar kan je het meeste leren....Roosevelt Jopie ..is de lagere school.

Favourite
Ja heurrrr, iedereen echt indrukwekkende, toffe verhalen achter de nick's.. nou daar gaat ze heur, die Fav..

Ik ben nu eenmaal een arrogant, veel te zelfverzekerd kutpubertje.. en tja, wat is dan een betere naam dan Favoriet.

dat moet dan natuurlijk wel in engels, want dat is hip. Euh, juist..

Jammer, jammer..

Een prijzenswaardige dosis zelfkennis kan nooit kwaad.

SelmaDuim
Hè, verdeurie toch, wat een zelfkennis.

L_T_B = LittleThunderBird

Vrûger, toen ik nog een klein jongentje was, wilde ik ook een "vet coole" screenname voor op het internet. Na een aflevering van The Thunderbirds te hebben gezien, heb ik mezelf maar LittleThunderbird genoemd (omdat de naam Thunderbird meestal al in gebruik was).

Ik weet niet waar die van mij opslaat.
Het was een ingeving.
Of misschien ben ik ooit wel een keer bevoren geweest.

Ik ben volgens mij de eniste Lord hier.

Lord Black Adder is een creatie van Rowan Atkinson en is één van de beste Engelse comedy's ooit.

Absoluut niet te vergelijken met Mister Bean alleen dat het twee dikke losers zijn wat dan weer perfect aan sluit bij mij.

Blackadder = ( de serie dan he)

lebowski schreef:

Alle dvd's van Blackadder in the house. Net als Fawlty Towers. Tijdloos goed.

Ik vind persoonlijk Fawlty Towers net iets beter. Die heb ik trouwens ook allemaal op video

Fawlty Towers is inderdaad briljant.

Don't mention the war

I know nothing... I am from Barcelona.

lebowski schreef:

You utter creep.

Net als sommigen hier, heb ik mijn nick "gestolen" van mijn kat...als je eenmaal een nick hebt, blijf je hem meestal wel gebruiken...maar Sushi is erg populair, dus soms moet ik uitwijken naar iets anders....mijn alterego's zijn SushiWeatherwax of Granny.

Als iemand nog een leuke nickname zoekt.

Vroeger had je de legendarische Jaap Knasterhuis cultureel medewerker van Ronflonflon met Jacques Plafond. Hij recenseerde de films en platen en eindigde steevast met euuhh..euuhh.. geweldige...eeuuhh...KUTplaat.

Voor de dames lijkt me Wilhelmina Kutje wel iets.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Black Adder schreef:
Voor de dames lijkt me Wilhelmina Kutje wel iets.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Hey hey met dubbel t

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.