MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat

zoeken in:
Black Adder: ook compleet op dvd thuis......geweldig.

En jaaaaaa woensdagmiddag VPRO Hilversum 3 Jacques Plafond (vergeet inderdaad de dubbele t niet)

Kuttje dus.

Ook mijn nick is afkomstig van m'n vrienden uit de poezenwereld. Beer is een 10-jarige poes met 3 pootjes. Toen ze een kitten was, heeft haar katervader een van haar pootjes opgegeten. Heel bizar.

En Bruno (vaak afgekort tot Bruun) heeft ook een eigenaardigheid. Hij slaapt graag in boodschappentassen:

(afbeelding)

Nu zegt dit overigens niks over mij. Ik heb al m'n benen nog en in normale toestand slaap ik nooit in boodschappentassen.

Wat is dan wel jouw eigenaardigheid?

Dat ik nu al een half uur nadenk over een antwoord op deze vraag...

En de jouwe?

Ik heb ondertussen hulp van derden ingeroepen. Men vindt het eigenaardig dat ik geloof dat echinaforce echt werkt bij verkoudheid.

SelmaDuim
Is dat niet een leuk onderwerp voor een nieuw topic: "Users En Hun Eigenaardigheden"?

Edit: Of we kunnen ook gewoon hier verder gaan natuurlijk.

Goed idee om dat topic weer onder de aandacht te brengen.

Thisisme
Thisisme, oftewel This Is Me. Gekozen op deze muzieksite omdat mijn muzieksmaak erg reflecteert wie ik ben.

Marcel²
Ik heb gewoon mijn eigen naam gebruikt, heb niets te verbergen.

zou nooit mijn eigen naam gebruiken, ivm met mijn werk (verslaafde criminelen/psychisch verwarden internetten tegenwoordig ook).
Mijn naam slaat nergens op. Ik moest wat intypen en typte een haakje, en dacht: mmmmm, that 'll do!

haha; succes met gokken zou ik zeggen!
of zijn er mensen die dat echt interesseerd?

Beerbruun schreef:
Ook mijn nick is afkomstig van m'n vrienden uit de poezenwereld. Beer is een 10-jarige poes met 3 pootjes. Toen ze een kitten was, heeft haar katervader een van haar pootjes opgegeten. Heel bizar.

En Bruno (vaak afgekort tot Bruun) heeft ook een eigenaardigheid. Hij slaapt graag in boodschappentassen:

(afbeelding)

Nu zegt dit overigens niks over mij. Ik heb al m'n benen nog en in normale toestand slaap ik nooit in boodschappentassen.

Misschien willen Beer en Bruno vriendjes worden met Bono

wondzero schreef:
haha; succes met gokken zou ik zeggen!
of zijn er mensen die dat echt interesseerd?

bedoelt u mij? * kijkt verward*

haakje schreef:
(quote)

bedoelt u mij? * kijkt verward*

nee hoor, was tegen iedere willekeurige lezer bedoeld.

Nergens op, daarom is het ook een nickname

Relax
Ik ben gewoon Relaxed .. en waarom dan niet Relax als je eens wilt veranderen van Nickname

Tja, het is een nickname van een jaren terug uit mijn CS-periode. Misschien niet al te trui een nickname, maar het gaat om de inhoud.

lambf
mijn nickname komt van
lamb komt van de band lamb of god
maar die naam werd al veel gebruikt, dus plakte ik er maar een f achter

Mijn nickname komt door een vriend van mij, in 3 jaar geleden ofzo vond hij het nodig om van Lesley, Les te maken. Toen werdt het als snel Wes en omdat hij dat iets te kort vond heeft hij er Wessel van gemaakt. Omdat ik zelf dat nog wel een beetje saai vond, en ik me zo zou vervelen als ik het intypte maakte ik er maar WeSSeL.. van. En tegenwoordig luister in vaker naar Wessel dan naar Lesley. Overal waar ik ben noemen ze me Wessel en soms vergeet ik eens dat ik Lesley heet en schrijf ik op een proefwerkblaadje WeSSeL..

Best wel grappig, die evolutie van jouw naam

Ik heb zoiets ook ooit met een klasgenoot gehad. Hij kwam in de 3e bij ons in de klas en droeg grote oorbellen. Toen ie binnenkwam werd er al gelijk geroepen: Hee zwarte piet! Dat werd toen weer BlekPiet, daarna gingen we verder op The Golden Earring, toen werd het Barry Hay en uiteindelijk werd dat verbasterd tot Berry. En dat is het toen 3 jaar lang gebleven.

En het stomme is dat ik zijn echte naam ben vergeten....

gemaster schreef:
Ik heb zoiets ook ooit met een klasgenoot gehad. Hij kwam in de 3e bij ons in de klas en droeg grote oorbellen. Toen ie binnenkwam werd er al gelijk geroepen: Hee zwarte piet! Dat werd toen weer BlekPiet, daarna gingen we verder op The Golden Earring, toen werd het Barry Hay en uiteindelijk werd dat verbasterd tot Berry. En dat is het toen 3 jaar lang gebleven.

En het stomme is dat ik zijn echte naam ben vergeten....

Dat hebben wij bij iemand bij ons in de klas, die heeft echt zo'n Harry Slinger mutsje, zo heeft hij hem ook altijd op. En vandaar dat hij voor ons nu Harry heet.

Gewoon mijn naam omgedraaid

UmmaGumma => naam van het eerste officiele album van Pink Floyd (ja, ik weet dat The Piper at the Gates of Dawn (1967) en A Saucerful of Secrets (1968) eerder waren, maar dat was nog met Syd Barrett). Vanaf dit album speelt en zingt David Gilmour mee...

(afbeelding)

Die 44 heb ik simpelweg gekozen omdat UmmaGumma als bezet was toen ik me aanmeldde... die 44 heb ik ooit achter mijn hotmailadres moeten plakken, ook nu weer vanwege de alreeds bestaande nicknames.

Beste personage uit een van mijn favoriete fantasyseries
Nevyn is een dweomer man, die na 500 jaar nog steeds een fout uit zijn verleden probeerd goed te maken.
Katherine Kerr, de Deverry serie. Iedereen aan te raden

UmmaGumma 44 schreef:
UmmaGumma => naam van het eerste officiele album van Pink Floyd (ja, ik weet dat The Piper at the Gates of Dawn (1967) en A Saucerful of Secrets (1968) eerder waren, maar dat was nog met Syd Barrett). Vanaf dit album speelt en zingt David Gilmour mee...

Die eerste twee albums stellen niks voor dan en tellen niet mee?

Jornaquin
Jornaquin is een combinatie van de Spaanse voetballer Joaquin en mijn eigen naam Jorn

Toon1 schreef:
(quote)

Die eerste twee albums stellen niks voor dan en tellen niet mee?

Ze tellen uiteraard wel mee... juist op die twee albums is een basis gelegd voor andere bands om dergelijke muziek te maken... daarmee bedoel ik absoluut niet dat ik die eerste 2 albums niet mee tel....

Jornaquin schreef:
Jornaquin is een combinatie van de Spaanse voetballer Joaquin en mijn eigen naam Jorn

Een uitermate begenadigd voetballer, maar dat terzijde.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:50 uur

geplaatst: vandaag om 02:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.