De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
voltazy
geplaatst: 11 december 2006, 18:23 uur
ik had het goed gegokt voor mezelf 
ben benieuwd hoe musicfriek aan z'n naam komt trouwens

0
geplaatst: 11 december 2006, 21:55 uur
voltazy schreef:
Maak een opmerking over de Scissor Sisters en alles zal je duidelijk worden

0
geplaatst: 12 december 2006, 07:27 uur
Status Seeker schreef:
Ik dacht aan een groovende ui
euh, merci...(quote)
Ik dacht aan een groovende ui

heeeeeeeeEEEEEELP, waar is die functie om mijn nick te wijzigen...

0
Berzerker
geplaatst: 17 december 2006, 10:42 uur
Mijn MuMe naam is gewoon vernoemd naar mijn lievelingsband op het moment van aanmelden (The Berzerker), mijn Soulseek naam(Yggdrasil.) heeft wat meer geschiedenis (klik op de links(van niflheim, helheim enzo) voor meer info)
0
voltazy
geplaatst: 19 december 2006, 17:35 uur
Berzerker schreef:
Mijn MuMe naam is gewoon vernoemd naar mijn lievelingsband op het moment van aanmelden (The Berzerker), mijn Soulseek naam(Yggdrasil.) heeft wat meer geschiedenis (klik op de links(van niflheim, helheim enzo) voor meer info)

0
geplaatst: 20 december 2006, 08:38 uur
Berzerker schreef:
Hehe.
Mijn naam hier is de nederlandse vertaling van het Noorse 'Naglfar'. Naglfar, ook wel het schip gemaakt van de nagels van de doden, varende door het water in Helheim.
Nagelschip klinkt alleen wat leuker, briljant eigenlijk.
0
Herbert LC
geplaatst: 20 december 2006, 10:15 uur
Mijn nick is een verkorting van Herbert le Canard (mijn nick op een stripforum). Deze Herbert is een personage uit de stripreeks Donjon (die ik in het Frans lees, vandaar 'canard' en niet 'eend').
0
geplaatst: 20 december 2006, 10:51 uur
Herbert is geweldig
. Waar zijn die strips van Trondheim in Nederland eigenlijk te kopen?

. Waar zijn die strips van Trondheim in Nederland eigenlijk te kopen?
0
voltazy
geplaatst: 22 december 2006, 18:48 uur
grovonion schreef:

(quote)
ook al zeg je het heel bescheiden zelf 
vond ik ook al, mja ik vind naast mijn nickname, mezelf ook al briljant

0
geplaatst: 24 december 2006, 20:34 uur
grovonion schreef:

(quote)
ook al zeg je het heel bescheiden zelf 
Sorry? Het zou wat wezen als ik mijzelf geregistreerd had onder de naam 'Rowan Hartsuiker' en hetzelfde zei. -

Nagelschip is toch een hilarische vertaling van een Noors woord? Goed, kan aan mij liggen uiteraard.
0
voltazy
geplaatst: 26 december 2006, 00:00 uur
Nagelschip schreef:
Sorry? Het zou wat wezen als ik mijzelf geregistreerd had onder de naam 'Rowan Hartsuiker' en hetzelfde zei. -
Nagelschip is toch een hilarische vertaling van een Noors woord? Goed, kan aan mij liggen uiteraard.
(quote)

je top 10 is ook wel hilarisch, ik wist serieus niet dat zulke muziek op cd uitkwam, als ik er van kan vinden moet ik maar eens luisteren

trouwens nog even over dat brilante/hilarische over je naam, als iemand een slechte grap maakt antwoord ik meestal met: ''hilarisch'' (heel droog)
en die grappen zijn niet bepaald ''briljant'' te noemen, ik hoop dat je mijn punt begrijpt

0
voltazy
geplaatst: 26 december 2006, 00:02 uur
die vertaling staat trouwens nu in het volgende rijtje met onder andere: niveau van het vertalen van het een na laatste studio album van de RHCP met de ''bij de weg'' 

0
voltazy
geplaatst: 26 december 2006, 00:04 uur
mocht dit allemaal beledigend lijken/overkomen, dat is het zeer zeker niet 

0
geplaatst: 26 december 2006, 01:14 uur
Hahaha, ik snap er in ieder geval geen reet van 
Oh, en er is geen muziek dat je niet op CD kunt krijgen tegenwoordig. Ik heb eens een CD in mijn handen gekregen van een man die recordings verzamelde van een stam uit Nui-Guinea. Hier maakten ze muziek door een zogenoemde 'sago beetle' aan een grasspriet te reigen. Door dat beestje met zoemende vleugels voor hun mond te houden, veranderde hun mond in een klankkast en creeerden ze ritmische geluiden, ookwel; muziek.
Als je maarlang genoeg zoekt, vind je alles. Haha.

Oh, en er is geen muziek dat je niet op CD kunt krijgen tegenwoordig. Ik heb eens een CD in mijn handen gekregen van een man die recordings verzamelde van een stam uit Nui-Guinea. Hier maakten ze muziek door een zogenoemde 'sago beetle' aan een grasspriet te reigen. Door dat beestje met zoemende vleugels voor hun mond te houden, veranderde hun mond in een klankkast en creeerden ze ritmische geluiden, ookwel; muziek.
Als je maarlang genoeg zoekt, vind je alles. Haha.
0
Joy
geplaatst: 28 december 2006, 02:30 uur
nu draaf je door 
je mag mij wel wat van die neusmuziek sturen als je wilt, limewire wil niet alteveel vinden

je mag mij wel wat van die neusmuziek sturen als je wilt, limewire wil niet alteveel vinden

0
geplaatst: 28 december 2006, 20:09 uur
0
geplaatst: 28 december 2006, 20:19 uur
hm. erh.. tja.. ik ben dan "moon" zeker...
***hellep!***
;-D
***hellep!***
;-D
0
voltazy
geplaatst: 29 december 2006, 00:39 uur
Joy schreef:

idd, gek toch dat op limewire niks te vinden is
, trouwens het is keelklankenmuziek geloof ik 
neusmuziek is wel goed idee eigenlijk, eerst verkouden worden en dat gaan opnemen, op cd zetten en huppakee

0
geplaatst: 10 januari 2007, 11:01 uur
Mijn nick slaat op 'n verhaspeling die de moeder van 'n klasgenote van mij ooit op m'n eigenlijke naam - Xander - losliet. Sindsdien word ik door die klasgenote Axel genoemd. De 33 slaat op de leeftijd die ik had toen ik deze nick online begon te gebruiken. Inmiddels gebruik ik trouwens 'n andere nick - Godbluffer - die slaat op 't album dat in m'n persoonlijke top 10 op één staat. Ik zou die hier ook graag gebruiken, maar 'n éénmaal ingevoerde nick is helaas niet te veranderen, dus blijft 't bij axel33; op zich ook niet erg. 

0
geplaatst: 10 januari 2007, 16:34 uur
axel33 schreef:
Mijn nick slaat op 'n verhaspeling die de moeder van 'n klasgenote van mij ooit op m'n eigenlijke naam - Xander - losliet. Sindsdien word ik door die klasgenote Axel genoemd. De 33 slaat op de leeftijd die ik had toen ik deze nick online begon te gebruiken. Inmiddels gebruik ik trouwens 'n andere nick - Godbluffer - die slaat op 't album dat in m'n persoonlijke top 10 op één staat. Ik zou die hier ook graag gebruiken, maar 'n éénmaal ingevoerde nick is helaas niet te veranderen, dus blijft 't bij axel33; op zich ook niet erg.

Nog een VDGG liefhebber zie ik
. In april staan ze in Paradiso. Ga je daar naar toe?
0
Marcel²
geplaatst: 10 januari 2007, 16:50 uur
Ik heb mijn naam bij mijn geboorte gekregen volgens mij. 

0
voltazy
geplaatst: 10 januari 2007, 16:53 uur
Marcel Jongeneel schreef:

, het is ook wel mooi om je kind een nickname te geven en dat ie dan op deze site een gewone naam als nickname opgeeft 
0
Marcel²
geplaatst: 10 januari 2007, 16:54 uur
voltazy schreef:
, het is ook wel mooi om je kind een nickname te geven en dat ie dan op deze site een gewone naam als nickname opgeeft 
(quote)
Die is onderweg.

0
voltazy
geplaatst: 10 januari 2007, 16:55 uur
Marcel Jongeneel schreef:
Die is onderweg.
(quote)
Die is onderweg.

haha, ok
, dat word dus iets van vauxhall 22 ofzo 
* denotes required fields.