De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2007, 20:48 uur
Status Seeker schreef:
Nog een VDGG liefhebber zie ik
. In april staan ze in Paradiso. Ga je daar naar toe?
(quote)
Nog een VDGG liefhebber zie ik
. In april staan ze in Paradiso. Ga je daar naar toe?I know, en ook al heb ik nog geen tickets besteld, reken maar dat ik ga.
Je huidige rotatielijst liegt er trouwens ook niet om zeg. 
0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:05 uur
Harco schreef:
Mijn echte naam.
Mijn echte naam.
Ik zou eerder denken dat het wat te maken had met Henk Spaan en Harry Vermeegen (sloan poa!)

0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:21 uur
En waar slaat jouw naam op Cygnus? Een verwijzing naar the Northern Sky? Een passage uit een nummer van the Mars Volta?
0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:25 uur
Nightrider schreef:
En waar slaat jouw naam op Cygnus? Een verwijzing naar the Northern Sky? Een passage uit een nummer van the Mars Volta?
Twee prachtige nummers van Rush: Cygnus X-1, Book I: The Voyage en Cygnus X-1, Book II: Hempisphers...
0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:27 uur
Cygnus schreef:
Twee prachtige nummers van Rush: Cygnus X-1, Book I: The Voyage en Cygnus X-1, Book II: Hempisphers...
(quote)
Och ja, had ik kunnen raden, ken ze allebei. Heb Rush nooit zo fantastisch gevonden, maar eerlijk gezegd ook nooit zo goed beluisterd.
0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:30 uur
Nightrider schreef:
Och ja, had ik kunnen raden, ken ze allebei. Heb Rush nooit zo fantastisch gevonden, maar eerlijk gezegd ook nooit zo goed beluisterd.
(quote)
Wat heb je geprobeerd van Rush dan?
0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:34 uur
Cygnus schreef:
(quote)
Hemispheres en Moving Pictures. En nog een cd op welke naam ik even niet kan komen...
0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:38 uur
Nightrider schreef:
Hemispheres en Moving Pictures. En nog een cd op welke naam ik even niet kan komen...
(quote)
Twee goede albums... 2112, A Farewell to Kings en Permanent waves zijn ook aanraders... Misschien moet je daar maar eens wat van pindakazen...
0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:40 uur
Cygnus schreef:
Twee goede albums... 2112, A Farewell to Kings en Permanent waves zijn ook aanraders... Misschien moet je daar maar eens wat van pindakazen...
(quote)
Ik zal eens kijken

0
bol.com
geplaatst: 10 januari 2007, 21:56 uur
Als ik een cd besteld dan doe ik dat bijna altijd bij bol.com. Ja, je moet wat verzinnen dus heb ik hier maar voor gekozen. 

0
geplaatst: 10 januari 2007, 21:58 uur
bol.com schreef:
Als ik een cd besteld dan doe ik dat bijna altijd bij bol.com. Ja, je moet wat verzinnen dus heb ik hier maar voor gekozen.

Dan had ik cdplus.nl geheten...
Welkom!
0
Yanina
geplaatst: 13 januari 2007, 00:08 uur
bol.com schreef:

hè had ik dat nou ook maar bedacht dan was ik Amazon

Mijn nick is de russische versie van de franse naam die ik gekregen heb van mijn nederlands/noorse ouders.
0
MetalDex
geplaatst: 13 januari 2007, 00:28 uur
Yanina schreef:

Mijn nick is de russische versie van de franse naam die ik gekregen heb van mijn nederlands/noorse ouders.
(quote)

Multicultureel

Mijn nick komt van een of ander bandforum: mijn normale nick op fora, games, msn enzo was Dexter (naar het tekenfilmfiguur), maar op die site was die naam al in gebruik. Dus omdat het forum van een metalband was maakte ik er maar MetalDex van. Ik dacht eerst dat 'Dexter' hier ook al bestond, omdat ik die naam altijd als eerste opgeef, maar na net op die naam gezocht te hebben bleek die er niet te zijn. Nou ja, om een saai verhaal af te ronden: nu ben ik hier bekend als MetalDex, en aangezien niemand me er nog om uitgelachen heeft, vind ik het best.
0
geplaatst: 13 januari 2007, 12:20 uur
Het is nummer is van de Byrds (Notorious Byrds Brothers).
Gathering slaat wel een beetje op ons hier. Tribal om alle heftige emoties die geregeld langskomen

Gathering slaat wel een beetje op ons hier. Tribal om alle heftige emoties die geregeld langskomen
0
Bobiej
geplaatst: 13 januari 2007, 12:35 uur
MetalDex schreef:
Mijn nick komt van een of ander bandforum: mijn normale nick op fora, games, msn enzo was Dexter (naar het tekenfilmfiguur)
(quote)
Mijn nick komt van een of ander bandforum: mijn normale nick op fora, games, msn enzo was Dexter (naar het tekenfilmfiguur)
Dexter het tekenfilmfiguur
Today is a great day...for science!
0
geplaatst: 17 januari 2007, 03:29 uur
Paap_Floyd:
Ik wil me eigenlijk overal Paap noemen/laten noemen maar hier was die nick al bezet ofzo.
Paap heeft niets met dde paus te maken in mijn geval en ook niet met dat café.
Ik heet Papenburg van achter en ooit is men mij voor het gemak Paap gaan noemen. Ik luister nu zelf meer naar Paap dna naar Raymond (mijn voornaam) eigenlijk.
Onlangs bleek dat ik een lastige naam heb want op Radio 2 werd ik doorr Stefan Stasse uitgesproken als Raymond Poppenberg en na rectificatie als Papenberg. Ik kreeg ook een brief thuis laatst voor R. Papendrecht.
Paap dus. Floyd staat in dit geval voor Pink Floyd, mijn favoriete band (die zijn favoriete plek moet gaan inleveren...)
Ik wil me eigenlijk overal Paap noemen/laten noemen maar hier was die nick al bezet ofzo.
Paap heeft niets met dde paus te maken in mijn geval en ook niet met dat café.
Ik heet Papenburg van achter en ooit is men mij voor het gemak Paap gaan noemen. Ik luister nu zelf meer naar Paap dna naar Raymond (mijn voornaam) eigenlijk.
Onlangs bleek dat ik een lastige naam heb want op Radio 2 werd ik doorr Stefan Stasse uitgesproken als Raymond Poppenberg en na rectificatie als Papenberg. Ik kreeg ook een brief thuis laatst voor R. Papendrecht.
Paap dus. Floyd staat in dit geval voor Pink Floyd, mijn favoriete band (die zijn favoriete plek moet gaan inleveren...)
0
geplaatst: 17 januari 2007, 14:56 uur
Alweer bijna 18 jaar geleden zei mijn vader iets dergelijks als mijn user-name aan een ambtenaar die het geboorte-archief bijhoud.
0
voltazy
geplaatst: 17 januari 2007, 16:00 uur
Paap_Floyd schreef:
Paap_Floyd:
Paap_Floyd:
voor welke band dan?
0
geplaatst: 17 januari 2007, 23:49 uur
Euhm, 't is eerder zo dat ik het idee "favoriete band" ga afschaffen

0
voltazy
geplaatst: 17 januari 2007, 23:56 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)

oo, op zo'n manier.
hoe meer muziek je leert kennen, hoe meer die ideeen van een favoriet album, een favoriete band en dergelijke in het gedrang komen. ik ken dat wel.
0
geplaatst: 18 januari 2007, 00:25 uur
voltazy schreef:
oo, op zo'n manier.
hoe meer muziek je leert kennen, hoe meer die ideeen van een favoriet album, een favoriete band en dergelijke in het gedrang komen. ik ken dat wel.
(quote)
oo, op zo'n manier.
Die van het favoriete album blijft wel...
Mijn nummer 1 staat heeeel stevig op zijn plek

0
voltazy
geplaatst: 18 januari 2007, 13:42 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)

dat is ook een best goed album

0
geplaatst: 21 januari 2007, 23:41 uur
Agony is voortgekomen als nickname uit de bandnaam waar ik destijds in speelde: Agonized Wisdom.
Die bandnaam heeft geen lang leven gehad, maar de nick was inmiddels volop in gebruik
Die bandnaam heeft geen lang leven gehad, maar de nick was inmiddels volop in gebruik

0
geplaatst: 5 april 2007, 13:38 uur
Waarom musicboy: is mannelijk en houdt van muziek
Waarom Engelstalig: staat cool
Amai, wat een zwakke nicknaam.
Waarom Engelstalig: staat cool
Amai, wat een zwakke nicknaam.

0
Akonner
geplaatst: 5 april 2007, 17:51 uur
Waarom mijn Nickname? Goede vraag ik zou het zelf niet weten. Akon een van de comercielste zanger momenteel.
0
geplaatst: 6 april 2007, 12:25 uur
* denotes required fields.