MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat

zoeken in:
fredpit
Mijn nick is een samenvoeging van FRED Oster en pijnboomappelPIT

Eigenlijk heel simpel maar ik dacht..ik zal het toch even uitleggen voor de minder intelligentuelen (of dergelijke lui )onder het volk.

SelmaDuim
fredpit schreef:

Eigenlijk heel simpel maar ik dacht..ik zal het toch even uitleggen voor de minder inteligentuelen onder het volk.

Intellectuelen of intelligenten?

fastpulseboy
neeh joh intellectigent

fredpit schreef:

Eigenlijk heel simpel maar ik dacht..ik zal het toch even uitleggen voor de minder intelligentuelen (of dergelijke lui )onder het volk.

Volgens jou is Pijnboomappelpit dus de meest voor de handliggende gedachte bij het zien van het woord pit

fredpit moet je nooit al te serieus nemen, bbaadd.

Fred Emmer vind ik toch wel leuker

Paalhaas schreef:
fredpit moet je nooit al te serieus nemen, bbaadd.
ok , ben hier ook nog niet zo lang op MuMe, dus ik had het niet kunnen weten

fredpit
bbaadd schreef:
(quote)
ok , ben hier ook nog niet zo lang op MuMe, dus ik had het niet kunnen weten

Ach ik heb zo mijn buien..Whoahoahoahahaha..hihi

Welkom en veel plezier op de site ddaabb

Raekwon the chef
rapper waar ik op dat moment naar aan het luisteren was.

kArIzMa_TuRk
kaztor schreef:
Mijn nick is Rotzak, maar dan omgekeerd!
haha

Dit is op een muziekforum wellicht een verassing, maar mijn naam heeft helemaal niks met de Belgische band 'novastar' te maken.
Ik was jaren en jaren geleden op zoek naar een leuke nick voor mezelf. En ik werd 's ochtends wakker en ik dacht 'NovaStar' wat een leuk woord; dat wordt mijn nick! En zo geschiedde het.

NovaStar schreef:
Dit is op een muziekforum wellicht een verassing, maar mijn naam heeft helemaal niks met de Belgische band 'novastar' te maken.
Ik was jaren en jaren geleden op zoek naar een leuke nick voor mezelf. En ik werd 's ochtends wakker en ik dacht 'NovaStar' wat een leuk woord; dat wordt mijn nick! En zo geschiedde het.
En toen kwam jaren en jaren geleden een band die nog een naam zocht en op een forum zagen ze "NovaStar" en ze dachten: wat een leuk woord, dat wordt onze bandnaam! En zo geschiedde het?

Het is eigenlijk Geronimo, maar ja, iemand was me voor (GRRRRR!!!), dus dan maar Geronimootje... Goed, het komt van de quote uit Conspiracy Theory waar Mel Gibson zegt:

"Love gives you wings. It makes you fly. I don't even call it love. I call it Geronimo."

Edris
In het dagelijks leven word ik meestal Edris genoemd, dus heb ik er maar mijn gebruikersnaam van gemaakt.

Mijn nickname is samengesteld uit mijn echte voornaam aangevuld met een "s". Het tweede deel van mijn naam hier is Dream en dit is een verwijzing naar de groep waarvan ik de meeste albums in huis heb. Die groep is namelijk Tangerine Dream, dus vandaar.

Zonder het bijna in de gaten te hebben gehad is dit het honderdste bericht wat ik voor de MusicMeter heb geschreven. Kan je nagaan hoe verslaafend deze site is. Lekker berichten lezen, kijken of er nog nieuws is en dan als klap op de vuurpijl zelf zaken kunnen aanvullen. Het is daarmee voor mij een heerlijke douche over muziek geworden. Daarom aan de crew en de gebruikers mijn hartelijke dank.

voltazy
Gerards Dream schreef:
Mijn nickname is samengesteld uit mijn echte voornaam aangevuld met een "s". Het tweede deel van mijn naam hier is Dream en dit is een verwijzing naar de groep waarvan ik de meeste albums in huis heb. Die groep is namelijk Tangerine Dream, dus vandaar.

Zonder het bijna in de gaten te hebben gehad is dit het honderdste bericht wat ik voor de MusicMeter heb geschreven. Kan je nagaan hoe verslaafend deze site is. Lekker berichten lezen, kijken of er nog nieuws is en dan als klap op de vuurpijl zelf zaken kunnen aanvullen. Het is daarmee voor mij een heerlijke douche over muziek geworden. Daarom aan de crew en de gebruikers mijn hartelijke dank.

voor je het weet spendeer je hier al je vrije tijd
en ontdek je nog stapels mooie muziek

Leuk, Gerard!

mijn echte naam is Ruud , maar op mijn werk zeggen ze wel eens Rudiger tegen mij .
en Rudiger is een nummer van Mark Knopfler , dat staat op zijn album Golden Heart , vandaar.

dix
naam van een mediocer cafetaria tussen groningen en winsum

voltazy schreef:
(quote)

voor je het weet spendeer je hier al je vrije tijd
en ontdek je nog stapels mooie muziek

Het inderdaad zoals je beschrijft. Tv kijken bijvoorbeeld doe ik niet meer waardoor ik veel tijd spendeer op deze site wat overigens een prima tijdsverdrijf is en ook leerzaam is. Anders gezegd: ik zal met een zekere regelmaat te vinden zijn op deze pracht site.

Komt van de track Shinobi vs Dragon Ninja van Lost Prophets, verder is Shinobi ook een ninja. Leek me wel een leuke naam om als nick te hebben.

katwinx
normaal de 4 eerste letters van mijn voornaam plus de 4 eerste letters van mijn achternaam - kathwinx, maar ben de letter h vergeten waardoor het er nu katwinx staat. ik vind nergens hoe ik dat weer kan aanpassen

fredpit schreef:

en ik maar denken dat je naam een ludieke variatie op Brad Pitt was, weer een illusie armer

Mijn nick is ook mijn bijnaam in het dagelijkse leven, die weer afkomstig is van mijn achternaam (Tit)...

Titmeister schreef:
(quote)

en ik maar denken dat je naam een ludieke variatie op Brad Pitt was, weer een illusie armer

Mijn nick is ook mijn bijnaam in het dagelijkse leven, die weer afkomstig is van mijn achternaam (Tit)...
Het is eigenlijk een ludieke variatie op de naam van een verre oom van je: Fred Tit.

in mijn geval niet echt moeilijk

max en joep
Max en Joep zijn mijn katten.

max en joep schreef:

Pffff.. wat een opluchting

Mijn alter-ego Hare Khrisna fluisterde me dit in, denken wij.

Spijtoptant
max en joep schreef:

Briljant!

Eén van de jeukentste nicks, waar slaat die naam op?? Vooral omdat het twee namen zijn.

En dan zo'n mooie verklaring!

Mijn nick betekent niks, heeft ook helemaal niks met mijn al even nutteloze avatar te maken en wordt uitgesproken als 'FRAITzen.'
Toen ik dit woord ooit bedacht zal in mijn achterhoofd ongetwijfeld de oud-Formule 1 coureur (Heinz-Harald) Frentzen hebben gezeten, al kwam ik pas heel laat achter deze gelijkenis.

Zo, is dat er ook weer uit.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:34 uur

geplaatst: vandaag om 22:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.