De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 16:27 uur
88 Blauwtjes ^^
Nee even serieus. Mr Blue was ooit in gebruik, dus bij deze een combi van die en mijn geboortejaar. Origineel hè?
Nee even serieus. Mr Blue was ooit in gebruik, dus bij deze een combi van die en mijn geboortejaar. Origineel hè?
0
geplaatst: 29 oktober 2007, 20:56 uur
Op mijn naam, want ik heet Freek, en mijn nickname is de wat 'lievere' variant daarop 

0
geplaatst: 7 november 2007, 09:02 uur
de mijne is gewoon mijn naam met de Latijnse uitgang -orum (Genitief?, ben het een beetje vergeten) en zonder de eind e
in het middelbaar spraken we onder vrienden elkaar zo aan......
wree gésjte
wree gésjte
0
geplaatst: 7 november 2007, 13:06 uur
Waarom spraken jullie mekaar aan in bezitsvorm(en dan nog in meervoud),dat slaat toch nergens op?
Anyway,die van mij verwijst naar Duffman,maar dan met Jupiler
0
geplaatst: 7 november 2007, 13:36 uur
jellorum schreef:
de mijne is gewoon mijn naam met de Latijnse uitgang -orum (Genitief?, ben het een beetje vergeten) en zonder de eind e
wree gésjte
wree gésjte
genitief meervoud zelfs.
Goed he

0
geplaatst: 8 november 2007, 08:07 uur
Ik heb op de meeste fora wel het geluk dat m'n naam nog niet genomen is. (meeste mensen schrijven dan ook veronique ipv veroniek). Echt origineel is m'n nick dus niet, maar er is geen enkele naam die me meer zou kunnen typeren dan m'n voornaam 

0
geplaatst: 15 november 2007, 17:59 uur
Jupilerman schreef:
Waarom spraken jullie mekaar aan in bezitsvorm(en dan nog in meervoud),dat slaat toch nergens op?
dat vonden we leuk klinken en meer zat er daar niet achter

0
geplaatst: 20 november 2007, 22:29 uur
M'n naam... RPJ zijn de voorletters en vdH de achternaam... Stond altijd bekend als Mr. NegatiV, maar ja, dan komt er ineens zo'n rapper die zichzelf ook zo noemt (zonder de Mr.)... word je daar zelfs op aangesproken op messenger... Dus veranderd naar een Nick die niemand verder heeft...
0
geplaatst: 20 november 2007, 23:33 uur
0
geplaatst: 26 november 2007, 16:57 uur
Ik heb me nick bedacht toen ik dit hoorde:
Eminem - My Name Is
My English teacher wanted to have sex in junior high
The only problem was my English teacher was a guy
I smacked him in his face with an eraser, chased him with a stapler
And stapled his nuts to a stack of paper (Ooowwwwww!)
Vond ik grappig van daar...
Eminem - My Name Is
My English teacher wanted to have sex in junior high
The only problem was my English teacher was a guy
I smacked him in his face with an eraser, chased him with a stapler
And stapled his nuts to a stack of paper (Ooowwwwww!)
Vond ik grappig van daar...
0
geplaatst: 22 december 2007, 12:33 uur
Ik had net voordat ik me hier aanmeldde een taart gebakken met kersen.. (He wat een toeval
)
)
0
geplaatst: 12 januari 2008, 17:30 uur
Ik zie dat ik hier nog niet eens bij sta...
Het is nog uit mijn Coldplay-fanboy-tijd, waarin dit een van mijn favoriete nummers was. Maar het is gelukkig niet het enige. Ook doe ik (zoals bekend zal zijn) een technische studie, waardoor ik me toch met de wetenschap bemoei en dus ook echt een Scientist ben. Hierdoor blijft mijn naam ook gewoon nu actueel
Het is nog uit mijn Coldplay-fanboy-tijd, waarin dit een van mijn favoriete nummers was. Maar het is gelukkig niet het enige. Ook doe ik (zoals bekend zal zijn) een technische studie, waardoor ik me toch met de wetenschap bemoei en dus ook echt een Scientist ben. Hierdoor blijft mijn naam ook gewoon nu actueel

0
geplaatst: 12 januari 2008, 23:43 uur
Louis2703 schreef:
2703 is mijn pincode. En Louis is mijn voornaam.
2703 is mijn pincode. En Louis is mijn voornaam.
Waar in Sneek woon je precies, en waar bewaar je je portemonnaie als je slaapt?
0
geplaatst: 12 januari 2008, 23:46 uur
Jupilerman schreef:
Ik moet onmiddelijk denken aan een nummer van Belgian Asociality; `I am a Jupilerman, drink it as much as I can.´
0
djeffibrelich
geplaatst: 13 januari 2008, 00:52 uur
Cherry schreef:
Ik had net voordat ik me hier aanmeldde een taart gebakken met kersen.. (He wat een toeval
)
)geweldig

ik had destijds geen inspiratie dus ik had m'n voor en achternaam maar aan elkaar geplakt.
nu heb ik er spijt van want dit doet gewoon pijn aan de ogen en het is voor de mede-user natuurlijk ook niet makkelijk te spellen.
0
geplaatst: 21 januari 2008, 18:26 uur
Het is simpelweg mijn voornaam (gewoon uitspreken zoals het er staat in het nederlands dus) met the er voor en dan in het engels uitspreken ......
0
geplaatst: 13 februari 2008, 20:47 uur
Ik zocht gewoon een goed klinkende naam die te maken had met mijn voornaam (Ben dus, voor de mensen die iets minder snel van begrip zijn
).
En nee, ik loop niet met mijn broek opgetrokken tot onder mijn oksels, met knalrode bretellen en een gigantische bril op mijn gezicht (Steve Urkel anybody?). Ik hoorde ergens de naam Lenhart (wat je uitspreekt als "Lennert"), dus maakte ik er maar bennerd van.
).En nee, ik loop niet met mijn broek opgetrokken tot onder mijn oksels, met knalrode bretellen en een gigantische bril op mijn gezicht (Steve Urkel anybody?). Ik hoorde ergens de naam Lenhart (wat je uitspreekt als "Lennert"), dus maakte ik er maar bennerd van.
0
geplaatst: 14 februari 2008, 13:32 uur
Een korte toelichting op mijn nickname:
Donots is de naam van een Duitse punkrock-band. Nu klinkt Donots natuurlijk heel erg meervoudig en aangezien ik maar enkelvoudig ben, was de keuze voor 'donot' snel gemaakt.
Je zou ook de vergelijking kunnen trekken met een donut, maar dat was niet de intentie!
----
De naam Donots is trouwens ontstaan uit een spelfoutje. De bedoeling was om de band Donuts te noemen, maar een bandlid (vast blond) spelde het per abuis als Donots.
Toen ze erachter kwamen dat donots 'do nothing, like slackers' inhield, vonden ze dit toch wel erg goed bij hun eigen filosofie passen. En ziedaar! Een originele bandnaam mét betekenis is geboren!
----
Nu wil het toeval ook nog eens, dat mijn avatar ook de Donots betreft. Het is de cover van hun album 'Got The Noise', maar dat heb ik er stiekem afgegumd. Dan lijkt het nog wat!
Donots is de naam van een Duitse punkrock-band. Nu klinkt Donots natuurlijk heel erg meervoudig en aangezien ik maar enkelvoudig ben, was de keuze voor 'donot' snel gemaakt.
Je zou ook de vergelijking kunnen trekken met een donut, maar dat was niet de intentie!

----
De naam Donots is trouwens ontstaan uit een spelfoutje. De bedoeling was om de band Donuts te noemen, maar een bandlid (vast blond) spelde het per abuis als Donots.
Toen ze erachter kwamen dat donots 'do nothing, like slackers' inhield, vonden ze dit toch wel erg goed bij hun eigen filosofie passen. En ziedaar! Een originele bandnaam mét betekenis is geboren!

----
Nu wil het toeval ook nog eens, dat mijn avatar ook de Donots betreft. Het is de cover van hun album 'Got The Noise', maar dat heb ik er stiekem afgegumd. Dan lijkt het nog wat!

0
geplaatst: 19 februari 2008, 15:54 uur
Ik heet Arnout, haal je nout vanaf, je gooit er rie achter, et voila, je hebt Arrie! 

0
geplaatst: 22 februari 2008, 16:15 uur
Een van mijn favoriet nummers van een van mijn favoriete bands The Melvins.
En ja het is een cover van The Germs.
Ik vind de tekst ook erg leuk.
En ja het is een cover van The Germs.
Ik vind de tekst ook erg leuk.
0
geplaatst: 22 februari 2008, 21:27 uur
Een van de mooiste live CD's ooit met het weergaloze The Load Out-Stay. Titelnummer met de fraaie pay off mag er ook zijn. CD is opgenomen on stage, backstage, op de hotelkamer en in de tourbus.
0
Foxy Lady
geplaatst: 22 februari 2008, 23:18 uur
Foxy Lady is gewoon mijn favoriete nummer van Jimi Hendrix... 

0
geplaatst: 21 april 2008, 19:56 uur
Bijnaampje dat men vrienden enkele jaren geleden hebben bedacht
tijdens uitgaan.
Ik was weer wat op men eigen "in mijn eigen wereldje" aan het rondlopen.
Mijn kameraden zagen me opeens uit al het volk komen en het eerste waar ze aan moesten denken was aan een mier dat uit en mierenhoop
kwam toen ze mij zagen.
Daarmee dat ze mij tot "Antie" toen hadden gedoopt.
Ondertussen zijn er wel al nieuwe namen opgedoken zoals iedereen bij ons wel een bijnaampje krijgt
tijdens uitgaan.
Ik was weer wat op men eigen "in mijn eigen wereldje" aan het rondlopen.
Mijn kameraden zagen me opeens uit al het volk komen en het eerste waar ze aan moesten denken was aan een mier dat uit en mierenhoop
kwam toen ze mij zagen.
Daarmee dat ze mij tot "Antie" toen hadden gedoopt.

Ondertussen zijn er wel al nieuwe namen opgedoken zoals iedereen bij ons wel een bijnaampje krijgt

0
geplaatst: 22 april 2008, 00:13 uur
"Jottem" was, aantal jaar geleden, een soort stopwoord van mij (sarcastisch bedoeld)
Met online games en forums gesloot ik daarom "Mr.Jottem" te gebruiken (don't ask, ik was 14 >.>)
Ik had ook eens dat "Jottem" al bezet was en daarom zette ik er een nul in, "J0ttem" dus, die nul werd mijn handelsmerk *kuche* en ik zette het daarmee voort.
Tegenwoordig ben ik overgestapt naar "J0™" (want het stond wel leuk), en hierbij feliciteer ik u, want u heeft zojuist uw tijd verspild aan het lezen van mijn boeiende verhaal.
Met online games en forums gesloot ik daarom "Mr.Jottem" te gebruiken (don't ask, ik was 14 >.>)
Ik had ook eens dat "Jottem" al bezet was en daarom zette ik er een nul in, "J0ttem" dus, die nul werd mijn handelsmerk *kuche* en ik zette het daarmee voort.
Tegenwoordig ben ik overgestapt naar "J0™" (want het stond wel leuk), en hierbij feliciteer ik u, want u heeft zojuist uw tijd verspild aan het lezen van mijn boeiende verhaal.
0
geplaatst: 22 april 2008, 00:21 uur
@J0ttem: Verspild zou ik het niet willen noemen. Het geeft wel de nodige informatie hoe Jottem tot stand is gekomen, onderschat dit niet.
* denotes required fields.