MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat

zoeken in:
tangmaster
tang komt van knijptang

master van schepen (4 master enz.)

Casartelli (moderator)
en ergens in de jaren '70 dacht je: hé, een band die over knijptangen droomt, daar wil ik eens wat van horen?

Ik heet Laura en ik doe altijd net of ik kan dansen.

Toen ik me voor deze site ging aanmelden was ik net Old Rottenhat van Robert Wyatt aan het beluisteren! En aangezien de naam Steven al bezet was door een andere user...

Poppekontje
Poppekontje is de naam die mijn ouders na mijn geboorte bij de gemeente hebben opgegeven. No homo.

Father McKenzie
Poppekontje vind ik wel leuk klinken, maar je had toch een volledig rozig baby-kontje als avatar kunnen nemen?

Mijn avatar is in Beatles-freaks-middens niet heel moeilijk.
Father McKenzie is uiteraard een personage uit het liedje Eleanor Rigby, op het gewèldige Revolver album!

Ik vroeg mij al af waarom die naam mij bekend voorkwam

Poppekontje
Haha, ja, had ik ook nog kunnen doen.

brothers_in_mark
Brothers In Mark, een album dat bestaat uit optredens met Mark Knopfler samen op het podium met andere bekende artiesten (Bob Dylan, The Chieftans, Hank Marvin, ...)
In plaats van z'n bekende en zo mooie Brothers In Arms, dus Brothers In Mark.

The Wizard is een van mijn favoriete nummers van Black Sabbath.

wizard schreef:
The Wizard is een van mijn favoriete nummers van Black Sabbath.

Je bent wel een echte liefhebber van Tony Iommi zie ik. 3 albums van hem in je top10.

Vind hem zelf ook de grootste gitarist ter wereld hoor.

ik denk dat mijn naam wel voor zich spreekt

Mijn naam komt van het mooiste nummer van Queen : The Prophet's Song. Met daarachter mijn geluksgetal....

Zijn hier meer mensen die wel eens voor de lol op hun nickname googlen?

Het klopt inderdaad dat ik me ooit op 9lives.be heb aangemeld (tja... ik probeer het weer ongedaan te maken; de Freitzen Family History Facts moeten natuurlijk boven aan de lijst), en ik heb het ook ooit nodig gevonden om op DvhN allemaal berichten te plaatsen - die tijd is gelukkig voorbij.
Maar met dit gebeuren heb ik echt helemaal niets te maken, ookal doet de enigszins ongebruikelijke nickname misschien anders vermoeden

Ben wel benieuwd of er meer mensen iets soortgelijks hebben... in de zin van moest die persoon nou per se mijn nick gebruiken

arthur is mijn naam, De Zutter is mijn achternaam DZ dus.
ongeinspireert he

Sheplays
ArthurDZ schreef:
arthur is mijn naam, De Zutter is mijn achternaam DZ dus.
ongeinspireert he

zeker geïnspireerd door Freddze

godlydevil7
@ Freitzen:

dit, dit, dit en dit heeft allemaal niks met mij te maken. Wat zeg ik? De helft van deze search (buiten de last.fm profielen) heeft niks met mij van doen...

De andere godly is trouwens wel een gamert zeg.

Maar ik blijf 'm toch lekker gebruiken

Antonio
In eerste instantie wou ik mijzelf De Laffe Verzetstrijder noemen, maar ik realiseerde mij al snel dat dat NET iets te ver ging...

Waarschijnlijk was ik meteen verbannen !

Antonio schreef:
In eerste instantie wou ik mijzelf De Laffe Verzetstrijder noemen, maar ik realiseerde mij al snel dat dat NET iets te ver ging...

Waarschijnlijk was ik meteen verbannen !

hoezo?

Antonio
AGE-411 schreef:
(quote)

hoezo?

Ik snap het eerlijk gezegd ook niet echt, maar ik ben dan ook al jaren groot liefhebber van Gummbah, dus daar zit vast een gedeelte van de verklaring.

Maar ik kan mij anderzijds ook voorstellen dat er mensen zijn die vinden dat je over het verzet geen grappen zou mogen maken en die zich dan persoonlijk aangevallen gaan voelen.

Dwangbuis
Ik was een jaar of dertien. Tijdens de middagpauze op school was er een halfuurtje internet voor de geen-internet-thuis-hebbenden. We deden hoogst didactische dingen, zoals spelletjes spelen en chatten. Daar heb je een nickname voor nodig. Op de speelplaats bespraken we (= vrienden) wat heel erg goed en vooral stoer zou klinken. Iemand stelde 'dwangbuis' voor, puur op basis van de connotatie (dat woord kenden we toen nog niet). Dat hou ik ondertussen al goed zeven jaar vol, die belachelijke nickname, en heb er zelfs mijn persoonlijke blog naar genoemd. De moeder van mijn vriendin was een beetje bezorgd om me toen ze dat te weten kwam. Tja - geen levensecht verband dus. Voor iemand het binnenkort op de lustrummeeting gaat vragen...

Dwejkk_

Toen 10 jaar was werd ik lid van de computerspelletjes website gamesen.nl (bestaat nu niet meer). Hierbij kreeg ik als wachtwoord dwejkk en dat vond ik wel leuk klinken. Nu iets minder................

Hoi

heel nieuw hier , wel een beetje uitleg. de ''Gothic'' part van mijn naam slaat eigenlijk op de stijl waarvan ik houd en dan heb ik het dus niet alleen over de muziek maar ook over kledij, zelfs de gothic stijl van meubelen of zo, de volledige cultuur ook , en ook de interesse in aanverwante dingen als wicca en dergelijk, kortom de fijne donkere kantjes zonder overdreven te gaan worden.
''Bowie'' slaat op mijn adoriatie , voor David Bowie, altijd was hij aanwezig in alle muzike die ik vroeger beluisterde en nog steeds beluister, maar raar maar waar ben ik pas sinds ... 5 jaar echt fan geworden van David Bowie. (wil je meer uitleg vraag maar )

Leg uit! Leg uit!

Mmmm.... wat zal ik hier eens op vezinnen ????

Dj2Jelle
Ik had ooit een Youtube-account aangemaakt om mijn beats aan de rest van de wereld te laten horen (ga maar niet luisteren, het is waardeloos materiaal vergeleken met wat ik nu kan). En ik wou als Nickname DjJelle doen, die was dus al bezet, DjJelle2 ook, dus nam ik maar Dj2Jelle, omdat een 3 zo denigrerend staat . Toen heb ik de accountnaam ook maar hier voor MusicMeter gebruikt in de veronderstelling dat ik hier toch nooit rond zou hangen...

Smoes schreef:
Mmmm.... wat zal ik hier eens op vezinnen ????

Mijn nick slaat ondermeer op de nummer 1 van mijn top 10: Makaveli The Don Killuminati: The 7th Day Theory ik vond de verhalen achter de illuminati wel interresant. Ik kwam er achter wat Killuminati betekende en wou dat presenteren door er een nickname voor MuMe van te maken. Netals bij Dj2Jelle met de verontstelling dat ik hier toch nooit zou rondhangen.

Het is ridicuul, puberaal en waarschijnlijk belachelijk. Maar toen ik de leeftijd van 12 jaar had, was ik ontzettend verliefd op een meisje met de familienaam VOOndel. Mijn familienaam is DEscheemaecker. Dus de Devoo is gewoon een samenraapsel van die twee namen. Heb ik nu al 4 jaar zo, op iedere site die ik kom, en ik blijf deze naam behouden.

Ik dacht eerder dat het iets met de band Devo te maken had

Gast
geplaatst: vandaag om 03:30 uur

geplaatst: vandaag om 03:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.