De Site / Gebruikers / Leg hier uit waar je nick in hemelsnaam op slaat
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2008, 19:31 uur
lang geleden op een internaat (oftewel bij de broeders) gezeten, waar m'n persoonsnummer 349 was.
is nu al meer dan 30 jaar m'n geluksgetal.
is nu al meer dan 30 jaar m'n geluksgetal.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 14:08 uur
Pegasus was vroeger, en nu nog trouwens, m'n nickname bij de website Muzikum. Muzikum is een site met enkel Belgische en Nederlandse songteksten, in welke taal ook. Maar enkel van deze 2 landen. Later heb ik me ingeschreven bij Moviemeter, waar de naam Pegasus al bezet was. Daarom heb ik er Film voor gezet.
Met de start van Musicmeter konden Moviemeter-leden zich automatisch inschrijven en toen werd ook de naam overgenomen. Bij Boekmeter is m'n naam trouwens Boek Pegasus. Daar heb ik de aanpassing wel kunnen doen.
Ik heb m'n avatar dezelfde genomen om enige herkenbaarheid te behouden.
Met de start van Musicmeter konden Moviemeter-leden zich automatisch inschrijven en toen werd ook de naam overgenomen. Bij Boekmeter is m'n naam trouwens Boek Pegasus. Daar heb ik de aanpassing wel kunnen doen.
Ik heb m'n avatar dezelfde genomen om enige herkenbaarheid te behouden.
0
geplaatst: 5 juli 2008, 11:49 uur
Ik had mijn eerste mp3 gekocht (256 mb, Intertoys, € 24,99), waar mijn broer muziek op had gezet, onder andere Comsi Comsa van DJ D'agostini o.i.d. Vond ik toen erg gaaf.
Een paar weel later speelde ik Jazz Jack Rabbit 2, waarbij je elke keer als je savet je naam opnieuw moet intikken. Ik werd op den duur overmoedig en begon mijn naam (Floris) steeds sneller te typen totdat er Florsi stond. Creatief als ik toen nog was maakte ik er Florsi Florsa - gebaseerd op Comsi Comsa - van en een nickname was geboren.
Een paar weel later speelde ik Jazz Jack Rabbit 2, waarbij je elke keer als je savet je naam opnieuw moet intikken. Ik werd op den duur overmoedig en begon mijn naam (Floris) steeds sneller te typen totdat er Florsi stond. Creatief als ik toen nog was maakte ik er Florsi Florsa - gebaseerd op Comsi Comsa - van en een nickname was geboren.
0
geplaatst: 5 juli 2008, 12:22 uur
Ik moest eigenlijk meteeen denken aan Helmut Lotti's Funiculi Funicula
0
geplaatst: 18 juli 2008, 02:15 uur
dazzler is gelinkt aan Dazzle Ships
van Orchestral Manoeuvres in the Dark.

Dat is de allereerste plaat die ik ooit kocht
in de zomer van 1983 met het geld van mijn verjaardag.
Nu dus bijna 25 jaar geleden.
Zo is het allemaal begonnen, met die ene plaat.
En nu staan er hier duizenden vinyl singels, 12"'en,
albums, en duizenden CDs (op harde schijf en in natura).
van Orchestral Manoeuvres in the Dark.

Dat is de allereerste plaat die ik ooit kocht
in de zomer van 1983 met het geld van mijn verjaardag.
Nu dus bijna 25 jaar geleden.
Zo is het allemaal begonnen, met die ene plaat.
En nu staan er hier duizenden vinyl singels, 12"'en,
albums, en duizenden CDs (op harde schijf en in natura).
0
clutch
geplaatst: 18 juli 2008, 16:21 uur
Ik vraag me altijd af wat AGE-411 heeft te betekenen. Dus bij deze vraag ik AGE-411 waar zijn nick in hemelsnaam op slaat.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 00:22 uur
clutch schreef:
Ik vraag me altijd af wat AGE-411 heeft te betekenen. Dus bij deze vraag ik AGE-411 waar zijn nick in hemelsnaam op slaat.
You will never know the answer

0
geplaatst: 29 augustus 2008, 03:04 uur
Mijn naam is een samenvoeging van twee achternamen, maar dan in het Engels. Zo werd mijn naam Vos dus Fox en de naam van vrienden Husken werd Husky, samengevoegd tot FoxHusky. Deze naam gebruik ik nu al bijna 10 jaar op het internet.
0
geplaatst: 6 september 2008, 21:17 uur
MDV? Money, Drugs, Violence! Of Mars, Demus, Venus. Of Minkukelige Dwaze Verstandgehandicapte.
Nee, het betekent niet echt iets. Ik vind het gewoon leuk staan en klinken.
Nee, het betekent niet echt iets. Ik vind het gewoon leuk staan en klinken.
0
geplaatst: 7 september 2008, 20:48 uur
MDV schreef:
MDV? Money, Drugs, Violence! Of Mars, Demus, Venus. Of Minkukelige Dwaze Verstandgehandicapte.
...
...
Ik kies het laatste

0
beaster1256
geplaatst: 8 september 2008, 03:09 uur
beaster komt van mijn bijnaam op het werk vroeger ( omdat ik vaak het beest uithangde ) en ook ten tijde van beaster die maffe plaat van sugar , 1256 is gewoon een getal ben geboren in december in 1956, verder moet je er niks achter zoeken , maar heb wel deze nacht een opmerking van een moderator gelezen die me wel gekwetst heeft , nl. dat je met mij geen rekening moet houden daar ik soms 's nachts eens 100 berichten intik , en nooit reageer op opmerkingen , wel ik ben nu nachtwaker en doe shiften van 12 uur en tijdens de nacht staat de computer altijd aan op mume daar dit mijn favoriete web site is , en thuis heb ik geen computer , vandaar , verder heb ik het niet zo om te gaan discuteren in het oeverloze , wil alleen eens mijn mening kwijt , dat is alles .
ik ken wel veel van muziek en ben er dagelijks mee bezig, verder ben ik niet zo'n goeie typer en ook van computers ken ik niks, en mijn manier van schrijven , wel heb een jaar of 7 geleden een hersenbloeding gehad en zal nooit meer de ouwe worden , en verder als ik jullie stoor moet je mijn reactie's maar niet lezen , maar heb wel al veel aan deze site gehad , veel plezier aan beleeft ook veel van geleerd , en me ook soms geergerd , en dat laat ik soms merken waardoor ik dan eens een uitbrander krijg van één van de moderators , spijtig eigenlijk , wat is er geworden van vrijheid van mening ,
allé , ga nu meer dan een week niks van me horen want ben nu een week in verlof
aan iedereen wens ik het allerbeste en ' music is the best ' naar een nummer op zappa's joe 's garage ,
cheers
beaster1256
ik ken wel veel van muziek en ben er dagelijks mee bezig, verder ben ik niet zo'n goeie typer en ook van computers ken ik niks, en mijn manier van schrijven , wel heb een jaar of 7 geleden een hersenbloeding gehad en zal nooit meer de ouwe worden , en verder als ik jullie stoor moet je mijn reactie's maar niet lezen , maar heb wel al veel aan deze site gehad , veel plezier aan beleeft ook veel van geleerd , en me ook soms geergerd , en dat laat ik soms merken waardoor ik dan eens een uitbrander krijg van één van de moderators , spijtig eigenlijk , wat is er geworden van vrijheid van mening ,
allé , ga nu meer dan een week niks van me horen want ben nu een week in verlof
aan iedereen wens ik het allerbeste en ' music is the best ' naar een nummer op zappa's joe 's garage ,
cheers
beaster1256
0
edris.
geplaatst: 8 september 2008, 03:42 uur
Het is je gedrag rond enkele hip-hopalbums geweest dat die opmerking uitlokte (denk ik dan, lijkt me het meest waarschijnlijk), maar waarschijnlijk heb je na dit bericht wel aan sympathie gewonnen. Beetje rare plek om het te zetten eigenlijk.
0
geplaatst: 9 september 2008, 01:11 uur
Sorry voor die opmerking, maar Edris heeft wel gelijk. Het was een opmerking bij een hiphop-album waar je meteen 10 mensen mee op de kast had. 
Wel leuk om wat meer van je te lezen, Beaster. Nog veel plezier hier en tot over een weekje.

Wel leuk om wat meer van je te lezen, Beaster. Nog veel plezier hier en tot over een weekje.

0
geplaatst: 9 september 2008, 01:51 uur
herman schreef:
Sorry voor die opmerking, maar Edris heeft wel gelijk. Het was een opmerking bij een hiphop-album waar je meteen 10 mensen mee op de kast had.

Wat heeft ie gezegd?
Waar? welk album?
0
geplaatst: 9 september 2008, 09:05 uur
Och ja, als je stemt op albums die je nog nooit gehoord hebt en dan geen reactie geeft als er om gevraagd wordt kan je dat soort dingen verwachten natuurlijk.
0
geplaatst: 9 september 2008, 17:01 uur
deric raven schreef:
Is toch niet belangrijk om dat te weten.
Is toch niet belangrijk om dat te weten.
Zo is het maar net. Vervelend van die mensen die van elk beetje roddel en sensatie op de hoogte willen zijn. Stel je voor dat je een intrige mist.
Onzinpost verwijderd.
0
Jablonski
geplaatst: 14 september 2008, 07:07 uur
Uit een aflevering van Married With Children, Al krijgtr bezoek van een geest die hem laat zien hoe het leven eruit had gezien zonder hem en dan heet die familie Jablonski en die doen dan ipv de woohoow Bundy de woohoow Jablonski. DIt is mij altijd bijgebleven, een van mijn favoriete afleveringen.
0
geplaatst: 14 september 2008, 12:12 uur
Madjack71 is niets meer en minder dan een respons van een jongen die verbleef in een opvang van Blijf van mijn Lijf huis, waar ik kinderwerk deed destijds. Ik had in die periode nogal vaak bandana's om, scheerde me niet al te vaak en droeg oorbellen aan beide kanten. Dit in combinatie met mijn tattoo's, zij hij regelmatig hee daar heb je Madjack the pirate. Ik geloof dat het kwam van een tekenfilmserie. Ik vond dat wel grappig en is me bijgebleven. 71 is mijn geboortejaar, ook vast wel van iemand anders, dus er is niks van mij bij wat dat betreft.
* denotes required fields.